Bekijk originele versie : Ik kom maar niet van mijn verslavingen af!
Aardbeitje
18-01-2006, 12:43
Hey dames...
Ik ben sinds ik zwanger ben heel erg verslaafd aan mandarijnen en sinaasappels. Nu is ook eens bijgekomen dat ik verslaafd ben geworden aan wortels...(dankzij zina..:hihi: )
En niet te vergeten: Chocolade, fruityoghurt, koekjes, mentholsnoepjes, MELK...Daar kan ik een heel liter van opdrinken...:maf2:
Wie van de zwangeren heeft dit ook heel erg...
En de bevallen moeders...Wie had dit ook en is er na de bevalling vanaf gekomen..!
Please stel me gerust...Want ik ben al 19 kilo aangekomen...:maf2:
jellaba_girl
18-01-2006, 12:46
Het is heel normaal dat je andere eetgewoontes hebt tijdens de zwangerschap.
En meestal gaat dat na de bevalling gewoon weg. Soms vind je iets wat je normaal nooit eet heel lekker en vice versa.
Ik ben verslaafd aan zeevruchten, vraag me af of dat zo blijft als ik zwanger word inchallah :maf2:
hoi meid,
Ik was ook flink veslaafd aan van alles en nog wat tijdens mijn zwangerschap. Ikwas ook meer dan 22 kg aangekomen (ben daarna gestopt met wegen :maf2: )
Na de bevalling is die verslaving bij mij gelukkig voorbij. ik kan nu gemakkelijk zoetigheden laten staan. Ik moet nog 10 kg afvallen voordat ik weer op mijn eigen gewicht zit. Maar omdat ik borstvoeding geef, kan ik niet echt dieten, daarom probeer ik gewoon zo gezond mogelijk te eten en zoetigheden te laten staan.
Aardbeitje
18-01-2006, 12:49
Oh....Dus als het goed is, kan je al het lekker na de bevalling laten staan???
Nu klinkt het nog onmogelijk in mijn oren...Maar ik hoop echt dat jullie gelijk hebben!
Ik hoop echt dat ik mijn overtollige kilo'tjes kwijt raak...:rolleyes:
Aardbeitje
18-01-2006, 12:49
:goedzo: Ik ook, kan er niet van afblijven, wees blij dat je op gezonde dingen verslaafd bent en niet op gefrituurde troep en chocola...:D
Tot gauw! :nijn:
Schatje...chocola staat er helaas ook tussen...:jammer:
Het gaat over schat! hahah ik was verslaafd aan komkommer, en nu is het helemaal over...
Ik moet wel bekennen dat ik nu vreetbuien heb:maf: van hier tot Tokio...
Aardbeitje
18-01-2006, 12:56
Het gaat over schat! hahah ik was verslaafd aan komkommer, en nu is het helemaal over...
Vreetbuien..??? Nee dat meen je niet...:huil:
Dat kan ik na de bevalling echt er nog bij hebben...:huil:
Aardbeitje
18-01-2006, 13:04
:hihi: Ik was gister op controle en tot mijn verschrikking ben ik 15 kilo aangekomen,ze zei dat het best veel was :maf:
Wayooooo het word straks trainen,maar dat mag toch niet als je borstvoeding wil geven? Ik eet ook alles wat los en vast zit,nu ben ik wat afgekickt van me wortelsverslaving en is het de salmiakknotsen:hihi:
Meid maak je niet druk en eet gewoon tot je erbij neervalt,dat doe ik ook.ik ga geen rekening houden met me lijn:maf2:
15 kilo maar....sa3detek...:hihi:
Salmiakknotsen??? Ieeegg die vind ik naar amoniak ruiken...:maf:
badparel
18-01-2006, 13:04
pppfff dat komt doordat je borstvoeding geeft,tijdens mn zwangerschap kwam ik geen kilo aan,maar dat haalde ik wel altijd in na de zwangerschap als ik bosrtvoeding gaf,dan vrat ik alles wat los en vast zat:jammer:
aardbeitje maak je maar neit ongerust het gaat echt over,behalve de dingen waar je een afkeer van had,dat kan wel blijven
badparel
18-01-2006, 13:05
:hihi: Ik was gister op controle en tot mijn verschrikking ben ik 15 kilo aangekomen,ze zei dat het best veel was :maf:
Wayooooo het word straks trainen,maar dat mag toch niet als je borstvoeding wil geven? Ik eet ook alles wat los en vast zit,nu ben ik wat afgekickt van me wortelsverslaving en is het de salmiakknotsen:hihi:
Meid maak je niet druk en eet gewoon tot je erbij neervalt,dat doe ik ook.ik ga geen rekening houden met me lijn:maf2:
yeh zjoe3:hihi: gek he als je elke avond bamischijven en weet ik het wat frituurt!
Aardbeitje
18-01-2006, 13:09
wuhahahaa ik ruik er niet aan,maar lik eraan :likje:
Maar het is niet goed hoor want salmiak is gewoon zout:maf:
En zout houd vocht vast:moe:
Ik was een keer bij de verloskundige...en had mijn moeder meegenomen om haar de hart klopjes te laten horen...!
Vroeg ze heel spontaan aan de vk: Mijn dochter HEEL VEEL chips...is de zout niet slecht voor haar???? :moe:
Toen zei de vk: Nee, we hebben sinds kort uitgevonden dat een zwangeren JUIST zout nodig heeft...Dus ze mag gewoon lekker chips eten...:banana:
Ik heb voor de rest niet gevraagd hoe of wat...Ik schaamde me dood...:hihi:
badparel
18-01-2006, 13:13
wuhahahaa dat was alleen die avond a zoe333 :hihi:
Oke dan af en toeeeeeeeee bak ik in de middag een frikandel,maaaar daarna eet ik gauw een appel of banaan zodat ik me minder schuldig voel:maf:
hoe is het verder met jou schat?? :kus:
:hihi:
hamdoullilah gaat goed,ik spreek je gauw:sjans:
Aardbeitje
18-01-2006, 13:15
meskina jou moeder,maar hoe komen ze erop eigenlijk?
Mijn lieve mama zegt dat ook dat ik op moet passen met zout anders ga ik vocht vast houden:maf2:
:kweetnie: hoe ze erop komen..
Ze zei dat het vroeger niet mocht...zout voor zwangeren..of maar een heel klein beetje!
Maar nu raden ze juist vrouwen aan om wat zout binnen te krijgen...En af een toe een zakje chips te eten...
Oke niet een large zak van lays..zoals ik doe!!! Maar wat zout mag dus best...
Beter toch!! Lang leven de wetenschap...:banana:
Aardbeitje
18-01-2006, 13:21
zwangeren kennen geen af en toe..en geen zakje maar zakken
:hihi:
Pfff...wallahila...daar weten wij helaas alles van af...:hihi:
Atlas_Gebergte
18-01-2006, 18:26
Hey dames...
Ik ben sinds ik zwanger ben heel erg verslaafd aan mandarijnen en sinaasappels. Nu is ook eens bijgekomen dat ik verslaafd ben geworden aan wortels...(dankzij zina..:hihi: )
En niet te vergeten: Chocolade, fruityoghurt, koekjes, mentholsnoepjes, MELK...Daar kan ik een heel liter van opdrinken...:maf2:
Wie van de zwangeren heeft dit ook heel erg...
En de bevallen moeders...Wie had dit ook en is er na de bevalling vanaf gekomen..!
Please stel me gerust...Want ik ben al 19 kilo aangekomen...:maf2:
Hier was ik tijdens mijn zwangerschap ook aan verslaafd en nu na me bevalling nog steeds, ik kan er gewoon niet van afblijven, eet wel een stuk of 10 a12 stuks per dag van.:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.