Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SARS breidt zich opnieuw verder uit tot Marokko

spoorloos_1
29-04-2003, 13:46

Ook in Marokko dreigt SARS uit te breken. Bij een man zijn de symptomen van de longziekte vastgesteld. De man was met 34 landgenoten in China op reis geweest. Vooralsnog lijkt de man de enige te zijn die besmet is. In Hongkong zijn opnieuw twaalf mensen overleden aan het virus, terwijl er vijftien nieuwe gevallen zijn vastgesteld. Dat maakten de autoriteiten bekend. Het dodental in Hongkong komt daarmee op 150. In het China is het dodental inmiddels opgelopen van 139 naar 148. In Peking zijn negen nieuwe sterfgevallen. De stad is nu zwaarder getroffen dan de provincie Guangdong, waar de ziekte begon. Wereldwijd heeft de longziekte 330 slachtoffers gemaakt. Maatregelen De Chinese autoriteiten nemen steeds meer maatregelen om de verspreiding tegen te gaan. Zo ontsmetten banken bankbiljetten en pinautomaten. De inwoners van Peking wordt gevraagd alleen met creditcards te betalen. Vandaag komen in Bangkok tien zuidoost-Aziatische landen en China in de Thaise hoofdstad Bangkok bijeen om te overleggen over de ziekte. De landen, verenigd in de ASEAN, overwegen een fonds op te richten dat onderzoek moet gaan verrichten naar SARS. In Toronto vindt woensdag en donderdag een internationale conferentie plaats over de longziekte. Daarbij zijn wetenschappers en bestuurders aanwezig uit SARS-landen.

MocroPrinsesje
29-04-2003, 13:53
....:rolleyes: allahie 7fadna men dik e sars....

Sundous
29-04-2003, 13:56
Ik had een week geleden al gehoord dat het in Marokko is Het was op Jazeera gekomen. Het was een chineese dokter die daar heen was gevolgen en is daar overleden aan SARS. Maar ik weet niet, bij de marokkaanse net zeggen ze helemaal niks erover :confused:

spoorloos_1
29-04-2003, 14:09
Origineel gepost door Sundous Ik had een week geleden al gehoord dat het in Marokko is Het was op Jazeera gekomen. Het was een chineese dokter die daar heen was gevolgen en is daar overleden aan SARS. Maar ik weet niet, bij de marokkaanse net zeggen ze helemaal niks erover :confused: Wat denk je dan zo dat niemand naar Marokko gaat komen doat kost doekoeeeeeeeeeeee

Sundous
29-04-2003, 14:17

Origineel gepost door spoorloos_1 Wat denk je dan zo dat niemand naar Marokko gaat komen doat kost doekoeeeeeeeeeeee jah dat zei me moeder ook al maarja als je het krijgt dan is het mekteb Allah ie hediena :zwaai:

spoorloos_1
29-04-2003, 14:21
Origineel gepost door Sundous jah dat zei me moeder ook al maarja als je het krijgt dan is het mekteb Allah ie hediena :zwaai: Als ik het op loopt gaat iedereen het krijgen. Ik ga gewoon op schiphol lopen hoesten en spugen. If I go , you get to go :D

Sundous
29-04-2003, 14:25
Origineel gepost door spoorloos_1 Als ik het op loopt gaat iedereen het krijgen. Ik ga gewoon op schiphol lopen hoesten en spugen. If I go , you get to go :D Ga je dit jaar naar Maroc met vliegtuig? :zwaai:

iloveme
29-04-2003, 14:25
:lol: haha jij bent wel hard joh allah iehfad

spoorloos_1
29-04-2003, 14:26
Origineel gepost door Sundous Ga je dit jaar naar Maroc met vliegtuig? :zwaai: nope whit the car

Sundous
29-04-2003, 14:29
Origineel gepost door spoorloos_1 nope whit the car Ik ga wel met vliegtuig dus k ga jouw methode effe overnemen Hard hoesten en spugen :hihi:

touzine
29-04-2003, 14:30
Origineel gepost door spoorloos_1 Ook in Marokko dreigt SARS uit te breken. Bij een man zijn de symptomen van de longziekte vastgesteld. De man was met 34 landgenoten in China op reis geweest. Vooralsnog lijkt de man de enige te zijn die besmet is. In Hongkong zijn opnieuw twaalf mensen overleden aan het virus, terwijl er vijftien nieuwe gevallen zijn vastgesteld. Dat maakten de autoriteiten bekend. Het dodental in Hongkong komt daarmee op 150. In het China is het dodental inmiddels opgelopen van 139 naar 148. In Peking zijn negen nieuwe sterfgevallen. De stad is nu zwaarder getroffen dan de provincie Guangdong, waar de ziekte begon. Wereldwijd heeft de longziekte 330 slachtoffers gemaakt. Maatregelen De Chinese autoriteiten nemen steeds meer maatregelen om de verspreiding tegen te gaan. Zo ontsmetten banken bankbiljetten en pinautomaten. De inwoners van Peking wordt gevraagd alleen met creditcards te betalen. Vandaag komen in Bangkok tien zuidoost-Aziatische landen en China in de Thaise hoofdstad Bangkok bijeen om te overleggen over de ziekte. De landen, verenigd in de ASEAN, overwegen een fonds op te richten dat onderzoek moet gaan verrichten naar SARS. In Toronto vindt woensdag en donderdag een internationale conferentie plaats over de longziekte. Daarbij zijn wetenschappers en bestuurders aanwezig uit SARS-landen. Ja komt ervan als je hondevlees eet!!!!!!!!!!! :hihi:

spoorloos_1
29-04-2003, 14:31
Origineel gepost door touzine Ja komt ervan als je hondevlees eet!!!!!!!!!!! :hihi: Een bak nasi van de chinees dus oki

touzine
29-04-2003, 14:32
Origineel gepost door spoorloos_1 Een bak nasi van de chinees dus oki :D