Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : word je ma niet parra als je...

Pagina's : [1] 2 3

SaMiax
29-04-2003, 10:33

je haren knipt?? mijn ma word woedend man.. ik heb gister een klein stukje eraf geknipt.. het is nu tot over mijn schouders.. ietjes erover.. wiliee als mijn ma erachter komt.. allatif.. ik kan wegrennen voor mijn leven !!! :o

Sahra22
29-04-2003, 10:39
hahahahahaha, ik begrijp wat je bedoelt. Mijn moeder kan er ook niet tegen!! En dan dreigen dat ze me kaal gaat scheren!:D

Noa
29-04-2003, 10:40
nee mijn ma heeft er geen moeite mee...

SaMiax
29-04-2003, 10:43
Origineel gepost door Sahra22 hahahahahaha, ik begrijp wat je bedoelt. Mijn moeder kan er ook niet tegen!! En dan dreigen dat ze me kaal gaat scheren!:D :lol: jaa dat doet mijn ma ook.. zegt ze: walllah laat ik het nog een keer merken dat je je haren knipt dan wacht ik af tot je slaapt en dan scheer ik je kaal of doe ik coupe du garcon.. :o wajouww ... gataar ouwe...

ladymarueca
29-04-2003, 10:57

ja toch zekersss!! hahah echt fatoe man!! xxxx of a lady

mocro_souhaila
29-04-2003, 11:02
HmM nee mijn ouders hebben er geen moeite mee...zolang het maar een vrouwenkapsel blijft en niet zo kort is als een jongens kapsel.....dan vinden ze het wel oke.... kus souhaila

SaMiax
29-04-2003, 11:04
Origineel gepost door mocro_souhaila HmM nee mijn ouders hebben er geen moeite mee...zolang het maar een vrouwenkapsel blijft en niet zo kort is als een jongens kapsel.....dan vinden ze het wel oke.... kus souhaila wat is voor jou een vrouwenkapsel :D

mocro_souhaila
29-04-2003, 11:07
whahah je weet tog die kapsels die sommige vrouwen hebben....SUPER kort, net als een vent....zelf heb ik het ook op mijn schouders, korter wil ik het zelf niet, anders kan je er niets mee doen tog..??? Kus souhaila

SaMiax
29-04-2003, 11:11
Origineel gepost door mocro_souhaila whahah je weet tog die kapsels die sommige vrouwen hebben....SUPER kort, net als een vent....zelf heb ik het ook op mijn schouders, korter wil ik het zelf niet, anders kan je er niets mee doen tog..??? Kus souhaila hehehe ja man dat is echt lelijkk mann!! als k zon kapsel had.. oefff dan zou zelfs mijn pa mijn gaan slachten.. het kan hem niks schelen hoe ik mijn haar heb maar zon kapsel.. NO AWAY http://www.opkikkertje.nl/smilies/nee/neeFB001.gif alhoewel.. het bij sommige meisjes wel mooi staat :D

Sahra22
29-04-2003, 11:14
Origineel gepost door SaMiax hehehe ja man dat is echt lelijkk mann!! als k zon kapsel had.. oefff dan zou zelfs mijn pa mijn gaan slachten.. het kan hem niks schelen hoe ik mijn haar heb maar zon kapsel.. NO AWAY http://www.opkikkertje.nl/smilies/nee/neeFB001.gif alhoewel.. het bij sommige meisjes wel mooi staat :D Het lijkt me wel lekker makkelijk met wassen!!

SaMiax
29-04-2003, 11:16
Origineel gepost door Sahra22 Het lijkt me wel lekker makkelijk met wassen!! ja mannn... je stapt onder de douche en HUPPP je bent er zo weer uit.. en je verbruikt ook minder shampoo...:hihi:

Sanae_23_
29-04-2003, 11:17
HAHAHAHa Mijn ouders zeggen gelukkig daar niks erover,, maar ze zullen heel boos om worden als ik hem heel kort laat knippen omdat ik de laatste jaren alleen lange haren heb gehad... kort vind ik zelf ook niet zo leuk.. maar alleen ik word helemaal gek van die lange haren ik wil iets leuks mee doen weet alleen niet wat,, ik heb hem vorige week nog in laagjes laten knippen en ik ben nu al op uit gekeken.. Groetjes San

mocro_souhaila
whahahah ik heb begrepen dat jullie snappen wat ik bedoel met kort..... ahahaha kus souhaila

cheima
:giechel: Ze vind het zonde that's al :D :D :D :D

SaMiax
29-04-2003, 11:22

Origineel gepost door mocro_souhaila whahahah ik heb begrepen dat jullie snappen wat ik bedoel met kort..... ahahaha kus souhaila hell yeahh dat ik weet wat je bedoelt.. heheheh WANT DAT ZOU IK DUS NOOIT DOEN.. OOKAL HEB IK HET LIEVERKORT.. HET GAAT NIET KORTER DAN TOT OVER MIJN SCHOUDERS :giechel:

Pagina's : [1] 2 3