Bekijk originele versie : doorgelekt
SaraZena
29-04-2003, 01:11
voor de meiden :D
ben jij weleens doorgelekt en dat anderen het hebben kunnen zien? :D
zet je verhaal hier neer :zwaai:
HalfBlood
29-04-2003, 01:19
Was bij een klasgenootje 2 jaar geleden gebeurd.. ze moest percee een witte rokje die dag dragen.. :p
saidaaatje
29-04-2003, 01:21
half blood:kwaad:
saida vertel vertel over die ene keer dat het bij jou gebeurd is..serieus khad me toen echt kapot gelachen wel schamen hoor dat al die mensen gingen kijken ..:hihi:
Zo zag ik ook een keertje op skool een dame de 100 meter rennen in 4.3 s richting toilets ...:maf:
SaraZena
29-04-2003, 01:26
Origineel gepost door Mr_Amir
Zo zag ik ook een keertje op skool een dame de 100 meter rennen in 4.3 s richting toilets ...:maf:
:D
Bespaar ons de details please :boos:
HalfBlood
29-04-2003, 01:27
Origineel gepost door saidaaatje
half blood:kwaad:
is waarheid melki :kwaad:.
Camilla27
29-04-2003, 01:28
nou ik niet hoor...ik zorg ervoor dat het niet gebeurd...op tijd verschonen en geen inleg kruisjes bebruiken maar goede maandverband dan gebeuren zulke dingen niet maar mocht het toch voor komen dat je toch gaat lekker is het wel handig om in die dagen donkere kleren te dragen....
saidaaatje
29-04-2003, 01:30
half blood zeed kssttt weg hier:kwaad:
en chida bek houden anders ga ik je die stoot geven en nog iets veel gemeners doen:hihi:
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
saida vertel vertel over die ene keer dat het bij jou gebeurd is..serieus khad me toen echt kapot gelachen wel schamen hoor dat al die mensen gingen kijken ..:hihi:
Hahahahaha, oke niet vragen waarom ik lach :lol: :D
SaraZena
30-04-2003, 12:23
Origineel gepost door Camilla27
nou ik niet hoor...ik zorg ervoor dat het niet gebeurd...op tijd verschonen en geen inleg kruisjes bebruiken maar goede maandverband dan gebeuren zulke dingen niet maar mocht het toch voor komen dat je toch gaat lekker is het wel handig om in die dagen donkere kleren te dragen....
inlegkruisje gebruiken als je ongesteld bent :confused:
hehehe mijn vriendin was dat oook een keer maar we liepen in de stad.. we kwamen van de bios vandaan en opeens zei ze: hee sam soefie soefie op ik wat heb want ik voel wat man!!
ik keek zo en ja hoooooooooor!! :regie: een grote gigantishce rode vlek!! :maf2:
heheh die dag vergeet ik nooti meer en ze had ook geeneens iets langs om over haar **** te doen.. en ikook niet :lol: hesma voor haar meskiena :p
Origineel gepost door SaMiax
hehehe mijn vriendin was dat oook een keer maar we liepen in de stad.. we kwamen van de bios vandaan en opeens zei ze: hee sam soefie soefie op ik wat heb want ik voel wat man!!
ik keek zo en ja hoooooooooor!! :regie: een grote gigantishce rode vlek!! :maf2:
heheh die dag vergeet ik nooti meer en ze had ook geeneens iets langs om over haar **** te doen.. en ikook niet :lol: hesma voor haar meskiena :p
:lol: hehh meskiena maar ja is wel handig altijd iets bij je hebben om t om je middel te kunnen zetten :rolleyes: :)
Origineel gepost door BennY_D
:lol: hehh meskiena maar ja is wel handig altijd iets bij je hebben om t om je middel te kunnen zetten :rolleyes: :)
ja precies.. of ik zou gewoon een zwarte broek aan doen en desnoods shie lange jas ofso... hehehehe
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.