Bekijk originele versie : Blondsprayyyyyyy
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
lady_hanane
14-01-2006, 19:47
hooii.... ik heb vandaag blondspray gekocht.. is erg mooi geworden. :D
maar jah dat wilde ik dus met jullie delen :hihi: en wie heeft blondspray ook gebruikt??
Heb je geen foto.... WIl 't wel zien!
SWEET_ANISSA
14-01-2006, 19:59
hey zit er in blondspray amoniak of iets wat je haar beschadigt ??
Ibtissama
14-01-2006, 20:00
hey lady hanane ik heb een half jaartje geleden ook blondspray gekocht en het is ook mooi geworden k had die van kruidvat gehaald en jij..?
koesz Ibtissame
denhaag20
14-01-2006, 20:05
hahaha sorry ging iets mis, ik gebruik ook al lang blondspray, mensen zeggen idd dat het slecht is voor je haar, maar k gebruik het al erg lang en heb geen dood haar ofzo, het is vooral in de zomer erg makkelijk, danhoef je je haar oook niet te fohnen en word het door de zon blond, kijk wel uit want het blijft doorwerken ook al heb je je haren gewassen..
Ik heb vandaag weer een flesje guhl oplichtend in me haar gestopt en dat geeft ook heel erg mooi resultaat wat voor kleur haar hebben jullie nu?
ik had het geverfd in mocca bruin wat bij mij uitpakte in echt zwart...en dat vond ik super lelijk dus drie keer erover heen maar wou maar niet lukken ik werd gek me haren dood ging naar kapper dode punten laten knippen nieuw model erin laten knippen en toen ging ik naar de kruidvat haalde ik guhl oplichtend
ik heb het nu bruin met een walnoot gloed overheen ziet er heel leuk uit ff 2x die oplichtend gebruikt beter dan verfen pffffffffffffffff
Arabische_Meid
14-01-2006, 21:24
Ik heb vandaag weer een flesje guhl oplichtend in me haar gestopt en dat geeft ook heel erg mooi resultaat wat voor kleur haar hebben jullie nu?
ik had het geverfd in mocca bruin wat bij mij uitpakte in echt zwart...en dat vond ik super lelijk dus drie keer erover heen maar wou maar niet lukken ik werd gek me haren dood ging naar kapper dode punten laten knippen nieuw model erin laten knippen en toen ging ik naar de kruidvat haalde ik guhl oplichtend
ik heb het nu bruin met een walnoot gloed overheen ziet er heel leuk uit ff 2x die oplichtend gebruikt beter dan verfen pffffffffffffffff
Heb je er een picca van van je haar ?
Heb namelijk dezelfde haarkleur .. wil wel eens zien wat het geeft:o
Heb je er een picca van van je haar ?
Heb namelijk dezelfde haarkleur .. wil wel eens zien wat het geeft:o
Uhm zal er even 1 opzetten dan okee je bedoelt toch de walnoot bruini achtig?
Arabische_Meid
14-01-2006, 21:47
Mooiii!!
Wis ze maar weer meid en sorry dat ik zo laat reageerde was even iets aan het lezen, bedankt nog voor het plaatsen!
:kus:
Mooiii!!
Wis ze maar weer meid en sorry dat ik zo laat reageerde was even iets aan het lezen, bedankt nog voor het plaatsen!
:kus:
Dank je wel erg lief van je hoor :o .....en heb je dezelfde kleur als mij :o
Arabische_Meid
14-01-2006, 21:53
Dank je wel erg lief van je hoor :o .....en heb je dezelfde kleur als mij :o
Ja ongeveer hetzelfde .. heb die kleur van me eigen ..
En die spray maakt het nog mooier zie ik bij je .. waar heb je em gehaald ?
Ja ongeveer hetzelfde .. heb die kleur van me eigen ..
En die spray maakt het nog mooier zie ik bij je .. waar heb je em gehaald ?
Het is een klein flesje van guhl je moet de witte versie hebben guhl oplichtend kost E 2.60 bij de kruidvat en da te koop hij is super makkelijk en licht binnen een paar uur al je haar op
Hey modesty,
Ik wil t ook zien!!!
Hey modesty,
Ik wil t ook zien!!!
hahah okee zijn wel domme fotos hoor....maar wel blijven kijken plaats ze en haal ze direct weer weg namelijk..:o
hahah okee zijn wel domme fotos hoor....maar wel blijven kijken plaats ze en haal ze direct weer weg namelijk..:o
Is cool:)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.