Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Elvive Nutri Gloss

sol_y_mar
14-01-2006, 16:13

Hallo dames, Ik wilde even meedelen dat ik de shampoo van Elvive Nutri Gloss heb gebruikt. En het bevalt prima. Ik heb eerder Brilliant Brunette producten gebruikt omdat mijn haar heel erg droog en dof is. Die BB shampoo en conditioner maakten de boel nog erger :kwaad: Zelfs van mijn kapper in Marokko kreeg ik een preek dat ik die shampoo niet meer moest gebruiken. Nu dacht ik laat ik Elvive maar gebruiken, mijn haar is toch niet goed meer, ik heb niets te verliezen :hihi: En mijn haar voelt veel zachter aan na het douchen, terwijl het eerder echt stug was. Ik moet nog wel de conditioner aanschaffen (wilde eerst ff shampoo gebruiken). Hoe is jullie ervaring met Elvive? http://www.bellezza.it/donne/cor/dcorimg/elvive.jpg

Arabische_Meid
14-01-2006, 16:19
Hallo dames, Ik wilde even meedelen dat ik de shampoo van Elvive Nutri Gloss heb gebruikt. En het bevalt prima. Ik heb eerder Brilliant Brunette producten gebruikt omdat mijn haar heel erg droog en dof is. Die BB shampoo en conditioner maakten de boel nog erger :kwaad: Zelfs van mijn kapper in Marokko kreeg ik een preek dat ik die shampoo niet meer moest gebruiken. Nu dacht ik laat ik Elvive maar gebruiken, mijn haar is toch niet goed meer, ik heb niets te verliezen :hihi: En mijn haar voelt veel zachter aan na het douchen, terwijl het eerder echt stug was. Ik moet nog wel de conditioner aanschaffen (wilde eerst ff shampoo gebruiken). Hoe is jullie ervaring met Elvive? http://www.bellezza.it/donne/cor/dcorimg/elvive.jpg Ben het net gaan kopen ga het morgen gebruiken, Ik heb de shampoo en de conditioner ervan gehaald. Fuhn je je haar ? Zo ja, was je haar na het stijlen nog steeds zacht? :kus:

sol_y_mar
14-01-2006, 16:46
Ben het net gaan kopen ga het morgen gebruiken, Ik heb de shampoo en de conditioner ervan gehaald. Fuhn je je haar ? Zo ja, was je haar na het stijlen nog steeds zacht? :kus: Ik gebruik een stijltang en na het stijlen was mijn haar nog steeds lekker zacht. Het is nog wel dof, maar dat is mijn eigen schuld, stijlen is gewoon slecht voor je haar... Ik wil de conditioner ook gaan gebruiken, haal hem volgende week wel ins'Allah. Hopelijk werkt hij bij jou ook goed, want die Brunette werkte bij sommige meiden prima en bij mij juist niet...

Arabische_Meid
14-01-2006, 16:54
Ik gebruik een stijltang en na het stijlen was mijn haar nog steeds lekker zacht. Het is nog wel dof, maar dat is mijn eigen schuld, stijlen is gewoon slecht voor je haar... Ik wil de conditioner ook gaan gebruiken, haal hem volgende week wel ins'Allah. Hopelijk werkt hij bij jou ook goed, want die Brunette werkte bij sommige meiden prima en bij mij juist niet... Die brunette werkte bij mij ook niet goed .. ik heb ook droog en dof haar door het vele stijlen.. en die brunette veranderde er niets aan .. Dusja dacht ik dan probeer ik die elvive gloss maar :) Bedankt voor het plaatsen van je topic hier is wel handig Ik laat je morgen insha'allah weten hoe me haar reageerde op de shampoo:kus:

sol_y_mar
14-01-2006, 17:00

Die brunette werkte bij mij ook niet goed .. ik heb ook droog en dof haar door het vele stijlen.. en die brunette veranderde er niets aan .. Dusja dacht ik dan probeer ik die elvive gloss maar :) Bedankt voor het plaatsen van je topic hier is wel handig Ik laat je morgen insha'allah weten hoe me haar reageerde op de shampoo:kus: Ik hoor het nog van je, Succes ;)