Bekijk originele versie : Man en Vrijgezel?
'Nieuw PLan Herstel Tsjetsjenië door polygamie toe te staan'
wrattenzwijn
13-01-2006, 18:56
De Tsjetsjeense premier Ramzan Kadyrov zegt dat door polygamie toe te staan zijn bevolking kan herstellen van de jarenlange oorlog met Rusland, die voor een flinke afname van het aantal mannen in de Russische deelstaat heeft gezorgd. Om de bevolkingsgroei te stimuleren, moet er volgens de premier de mogelijkheid zijn om meerdere vrouwen te trouwen.
Veel Tsjetsjeense mannen kwamen om in de strijd van Moskou tegen rebellen uit de deelrepubliek die een eigen islamitische staat wilden. Kadyrov deed zijn uitspraken in een uitzending van een Russisch radiostation. Hij beweert dat de islamitische wetgeving polygamie goedkeurt, en dat enkel de Russische wet in de weg ligt.
bron telegraaf
De Tsjetsjeense premier Ramzan Kadyrov zegt dat door polygamie toe te staan zijn bevolking kan herstellen van de jarenlange oorlog met Rusland, die voor een flinke afname van het aantal mannen in de Russische deelstaat heeft gezorgd. Om de bevolkingsgroei te stimuleren, moet er volgens de premier de mogelijkheid zijn om meerdere vrouwen te trouwen.
Veel Tsjetsjeense mannen kwamen om in de strijd van Moskou tegen rebellen uit de deelrepubliek die een eigen islamitische staat wilden. Kadyrov deed zijn uitspraken in een uitzending van een Russisch radiostation. Hij beweert dat de islamitische wetgeving polygamie goedkeurt, en dat enkel de Russische wet in de weg ligt.
bron telegraaf
Je kan nog geen tickets kopen......
wrattenzwijn
13-01-2006, 21:08
Je kan nog geen tickets kopen......
in een volgende uitzending deelt de premier vrijkaartjes uit:)
wolfowitzen
13-01-2006, 23:30
het is ook een leuke manier om te verhullen, dat de meeste mannen eieren voor hun geld hebben gekozen en het land ontvlucht zijn, voor die zogenaamde vrijheidspiraten-strijd!
Bef_en_Klef
14-01-2006, 01:27
stel mafkezen zijn het :maf:
Dufresne
14-01-2006, 08:53
zeker, vier vrouwen is al zo lang toegestaan in de islam.
wat een kul deze topic:maf:
En vier mannen voor 1 vrouw?
Ondenkbaar
rijmaran
14-01-2006, 08:59
Vier vrouwen...:maf2:
Tijd om moslim te worden dan.:D
Bef_en_Klef
14-01-2006, 09:47
ja wat ik dus ook achterlijk vind, maar goed...
wrattenzwijn
14-01-2006, 10:44
beste achmad, daar gaat de topic ook niet over. het gaat erom dat de premier voorstelt om de russische wet te veranderen zodat het ook legaal kan worden toegepast.
lezen
sidiahmed
14-01-2006, 10:49
beste achmad, daar gaat de topic ook niet over. het gaat erom dat de premier voorstelt om de russische wet te veranderen zodat het ook legaal kan worden toegepast.
lezen
het gaat over dat tsjetsenie hoofdzakelijk islamitisch en dus in se eigenlijk niets haar tegen houd om deze wet in te voeren behalve de russische wet. en de meeste tsjetsenen zijn al niet zo happig op de russen. ik heb het hier dan ook niet over de puppet regering die daar zogenaamd regeert. tot nu toe hebben ze niet veel te zeggen.
Farid_Iglesias
14-01-2006, 12:09
In Nederland is het ook niet strafbaar als een man een vrouw en meerdere vriendinnen heeft,( kinderen bij meerdere vrouwen) alleen hij mag maar met 1 tegelijk getrouwd zijn.
Waarom zou het dan geen goed idee zijn om met meerdere vrouwen te mogen trouwen:maf: vind ik wel passen in het ozo vrije nederland waar homohuwelijken legaal zijn
wrattenzwijn
14-01-2006, 15:45
beste rattenzwijn, er hoeft geen russische wet veranderd te worden want tsjetjenië is geen russish groindgebied maar een souverijne staat.
souverein met een korte ei,... ja in je dromen maar nu nog niet en tot die tijd geldt daar de wet van Putin.
http://www.france-echos.com/IMG/arton6719.jpg
_oegtiekoum_
14-01-2006, 16:40
En vier mannen voor 1 vrouw?
Ondenkbaar
Ja maar das tog logisch......Ik noem ff 2 redenen waarom dat volgels mij logisch is dat het niet kan...
1) Een vrouw moet dan de 4 mannen ook op 1 en hetzelfde manier behandelen....dat betekent....dat als ze zich bezig houdt met 1 man gedurende de dag.,...dat ze de volgende dag met een andere bezighoudt en de dag daarna weer met een andere en de dag daarna weer met de laatste (en van al deze mannen de behoeftes bevredigen)..nu is het zo dat een vrouw veel minder aan kan dan een man...de vrouw is ook degene die het eerste genoeg krijgt van gemeenschap. Ik zou mn handen vol hebben aan 1....4 zou ik denk ik niet overleven.
2) De vrouw heeft met 4 mannen gemeenschap....wordt zwanger...en is 9 maanden onzeker over de vader...wat voor emoties zou dit teweegbrengen bij de 4 mannen. Ieder zou denken ik met de vader,....en 3 worden diep teleurgesteld. Achterdochtigheid/boosheid/onbegrip/jalourzie zouden de emoties van de dag zijn...
wrattenzwijn
14-01-2006, 16:48
2) De vrouw heeft met 4 mannen gemeenschap....wordt zwanger...en is 9 maanden onzeker over de vader...wat voor emoties zou dit teweegbrengen bij de 4 mannen. Ieder zou denken ik met de vader,....en 3 worden diep teleurgesteld. Achterdochtigheid/boosheid/onbegrip/jalourzie zouden de emoties van de dag zijn...
punt twee zwanger worden is ouderwets, da doe je 1 of 2 keer en dan weet je gewoon wie de vader is, die man zonder regenjas:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.