Bekijk originele versie : dit vraag ik me soms af
oujdiameghrabia
28-04-2003, 22:22
sommige vrouwen zij getrouwd en dragen geen 7ijaab ,als ze thuis zijn met hun mannen zien ze er niet uit en als ze naar buiten gaan maken ze zich op en dragen ze mooie kleding enzo
dan vraag ik me af voor wie doen ze dat? :( :zwaai:
ja eigenlijk heb je wel gelijk, daar zit wel wat in
Origineel gepost door oujdiameghrabia
sommige vrouwen zij getrouwd en dragen geen 7ijaab ,als ze thuis zijn met hun mannen zien ze er niet uit en als ze naar buiten gaan maken ze zich op en dragen ze mooie kleding enzo
Wat zit je nou te vooroordelen,,,
Sorry maar wat weet jij nou, wat die vrouwen thuis uitspoken. Misschien zijn ze wel princessen voor hun eigen mannen binnen huis.
Maarre ik weet wel waar je naar toe wilt :jammer: met je verhaal..
I doe not know :confused:
oujdiameghrabia
28-04-2003, 22:33
Origineel gepost door Nawera
Tis zowiezo spijtig da een getrouwde vrouw geen hijaab draagt....Maar heel veel mannen zijn daarin ook makkelijk zeggen geneens tegen hun vrouw da ze hijaab dient te dragen....Uiteraard moet het van haar zelf komen, maar een duwtje in de goede richting is ook wel goed....
ja ik ben het met je eens, :zwaai:
oujdiameghrabia
28-04-2003, 22:35
Origineel gepost door Salaama
Wat zit je nou te vooroordelen,,,
Sorry maar wat weet jij nou, wat die vrouwen thuis uitspoken. Misschien zijn ze wel princessen voor hun eigen mannen binnen huis.
Maarre ik weet wel waar je naar toe wilt :jammer: met je verhaal..
ik zie het vaak en dan heb ik het over sommige veouwen die ik goed ken dus kennissen van mij
ik zie het vaak en dan heb ik het over sommige veouwen die ik goed ken dus kennissen van mij
Ja(h) ja(h)...Neem iemand anders in de maling...Ik weet niet hoor maarre, houd jij de statestieken bij, hoeveel vrouwen zich op een bepaalde manier gedragen :confused:
één ding bij mij komen ze nauwlijks voor..Hmmm misschien kom ik wel uit een beter Milieu dan jij...
Itsjustme
29-04-2003, 15:43
tjaah i dont know maar als die man er geen problemen mee heeft whats the point??
Shining_Star
29-04-2003, 16:20
moeten ze zelf weten who am i to judge??
nour_el_3oejoen
29-04-2003, 16:39
...als dat inderdaad zo is..begrijp ik het niet..ik zou me niet voor andere mensen opmaken..alleen voor mn man..:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.