Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen met Genotrim

cateraar
13-01-2006, 13:05

http://www.salugen-genotrim.nl/ Wie kent dit product, weet er meer van??

CandyShop20
13-01-2006, 13:08
wel een dure grap

cateraar
13-01-2006, 13:10
tja wel duur, maar als het echt helpt dan heb ik het er wel voor over. het is ook op het nieuws geweest en in Amerika zijn artsen er heel blij mee en veel mensen zijn er mee geholpen.

jamilla22
14-01-2006, 20:00
Ik ben ook op internet gekeken en het lijkt me ideaal, maar waar kan je het bestellen. Laat het me weten.. Sukran.. Beslama..

cateraar
15-01-2006, 10:43

nou meid, ik heb er zelf naar gebeld en zo zit het in elkaar: Je belt en besteld een pakketje dat je thuis krijgt opgestuurd en daar doe je dan je dna in. Dat is gewoon een beetje wangkwijl dat je moet geven en dat gaat dan naar een laboratorium om getest te worden. Voor die test betaal je 325 euro (dat is een aardig bedrag). Twee tot vier weken later zijn je pillen klaar. Ze maken namelijk aan de hand van jouw dna een middel dat bij jouw lichaam past. Die pillen moet je drie keer per dag gebruiken. Die pillen kosten rond 80 euro per maand. Die man zei ook tegen me, de eerste twee maanden zul je niet veel afvallen want in die periode maakt je lichaam zich zeg maar klaar voor het afvallen en vanaf de derde maand ga je heel snel veel resultaat zien. Die 325 euro is wel veel, maar als je je bedenkt dat je supersnel zal afvallen en dat dit gegarandeerd is, dan heb ik het er denk ik wel voor over.

sakina22
15-01-2006, 18:37
nou meid, ik heb er zelf naar gebeld en zo zit het in elkaar: Je belt en besteld een pakketje dat je thuis krijgt opgestuurd en daar doe je dan je dna in. Dat is gewoon een beetje wangkwijl dat je moet geven en dat gaat dan naar een laboratorium om getest te worden. Voor die test betaal je 325 euro (dat is een aardig bedrag). Twee tot vier weken later zijn je pillen klaar. Ze maken namelijk aan de hand van jouw dna een middel dat bij jouw lichaam past. Die pillen moet je drie keer per dag gebruiken. Die pillen kosten rond 80 euro per maand. Die man zei ook tegen me, de eerste twee maanden zul je niet veel afvallen want in die periode maakt je lichaam zich zeg maar klaar voor het afvallen en vanaf de derde maand ga je heel snel veel resultaat zien. Die 325 euro is wel veel, maar als je je bedenkt dat je supersnel zal afvallen en dat dit gegarandeerd is, dan heb ik het er denk ik wel voor over. dit was een tijdje terug op shownieuws (sbs6) ... oprah zou het in dr show aanprijzen, maar bij nader inzien heeft het tog niet gedaan... ze zal haar redenen hebben om dat niet te doen, als ze er mensen mee zou helpen als het echt zou werken.. dan had ze het wel zeker aangeprezen...;)

Modesty
15-01-2006, 19:17
Ik vind het wel erg duur hoor op die manier afvallen maar als het echt helpt ..HOU ME OP DE HOOGTE WANT DAn bestel ik het ook gewoon hahaah

Rokana
15-01-2006, 22:48
ik wil ook graag afvallen, water helpt het beste maarre gaan nu toch zondigen, die lekkere chocoladeijs in de vriezer roept gewoon mijn naam, morgen beter hihi

Modesty
15-01-2006, 22:50
ik wil ook graag afvallen, water helpt het beste maarre gaan nu toch zondigen, die lekkere chocoladeijs in de vriezer roept gewoon mijn naam, morgen beter hihi doe morgen maar met ons mee aan het brooddieet staat hier ook wel bij gezondheid en uiterlijke verzorging!:p

meryema
15-01-2006, 22:53
Ik vind het wel erg duur hoor op die manier afvallen maar als het echt helpt ..HOU ME OP DE HOOGTE WANT DAn bestel ik het ook gewoon hahaah Doe nou niet meid!;) gewoon gezond eten en bewegen:kus:

Modesty
15-01-2006, 23:17
Doe nou niet meid!;) gewoon gezond eten en bewegen:kus: :hihi: morgen ga ik naar de sportschool :hihi: