Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie zou de politiek inwillen en wat zou jij willen veranderen?

Pagina's : [1] 2

shahzade
28-04-2003, 21:16

Ik zou graag willen opkomen voor mensen uit het lagere milieu. Ze worden steeds armer, terwijl de rijken alleen maar rijker worden. Steeds meer gezinnen komen in financiele problemen of in de schulden, mede dankzij de komst van de euro. De ziekenfondspremies zijn dubbel zo duur geworden, asociaal gewoon! Een beetje dagelijkse boodschappen bij de AH kost al gauw 5 gulden per dag meer, je maandsalaris is er zo doorheen! En ik heb potverdorie geen Lidl of Aldi in de buurt...

shahzade
28-04-2003, 21:20
Ook zou ik gaan voor het strenger toezien op het houden van huisdieren en vee. Ik zag laatst een documentaire op tv, ik kon mijn ogen haast niet geloven, dat een boer met een stok op een van zijn koeien stond in te rammen totdat deze knockout op de grond viel van ellende omdat het beest niet doorliep. Echt waar, als ik er aanwezig was had ik me die boer toch een pak slaag onder zijn dikke flik*ker gegeven...

minous21
28-04-2003, 21:24
Integratiebeleid Vrombeleid (problemen met huisvesting en huursubsidie) Milieubeleid Sociale zekerheidsstelsel Bureaucratie enz enz enz

samira_el
28-04-2003, 21:25
Ik zou de politiek inwillen Dan zou ik het districtenstelsel invoeren

shahzade
28-04-2003, 22:39

Origineel gepost door samira_el Ik zou de politiek inwillen Dan zou ik het districtenstelsel invoeren Ligt eens verder toe als je wilt...

praatjes
28-04-2003, 22:43
Ik moet er niet aan denken om elke dag die grijze vervelende akelige nare gezicht van balkenende te zien. En dan die slappe praatjes van hem bah !

shahzade
28-04-2003, 22:48
Origineel gepost door praatjes Ik moet er niet aan denken om elke dag die grijze vervelende akelige nare gezicht van balkenende te zien. En dan die slappe praatjes van hem bah ! Ik vindt die balkenende net zo'n misdienaartje ofzo. die aan het touw van een klok gaat hangen in de toren van een kerk.

praatjes
28-04-2003, 22:54
Hij is alles behalve geschikt voor de politiek, hij kan het circus in.

samira_el
29-04-2003, 14:04
Origineel gepost door shahzade Ligt eens verder toe als je wilt... Het land wordt dan opgedeeld in een aantal districten.. En uit zo'n district komt dan 1 winnaar tevoorschijn. Die winnaar krijgt dan bijv. een zetel.. en dat bepaalt dan het aantal zetels van een partij..

Grietje
29-04-2003, 14:07
Origineel gepost door shahzade Ik zou graag willen opkomen voor mensen uit het lagere milieu. Ze worden steeds armer, terwijl de rijken alleen maar rijker worden. Steeds meer gezinnen komen in financiele problemen of in de schulden, mede dankzij de komst van de euro. De ziekenfondspremies zijn dubbel zo duur geworden, asociaal gewoon! Een beetje dagelijkse boodschappen bij de AH kost al gauw 5 gulden per dag meer, je maandsalaris is er zo doorheen! En ik heb potverdorie geen Lidl of Aldi in de buurt... ben jij iranees?

Asdaq
29-04-2003, 14:58
In deze topic lijkt het me wel toegestaan: Wil je de politiek in en wil je wat veranderen; word actief lid van de AEL

shahzade
29-04-2003, 20:01
Origineel gepost door Grietje ben jij iranees? Nee Grietje. Mijn vader is Lebanees en mijn moeder een Hollandse boerin! :zwaai:

marockaanse
29-04-2003, 20:17
Ik zou beginnen met het onderwijs, want dat is de fundering van de samenleving. Ik ben het met d66 eens!!!

Pagina's : [1] 2