Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De vriend/ man van je vriendin gaat vreemd.....

Pagina's : [1] 2 3 4

Aston
13-01-2006, 10:05

Je hebt het met je eigen ogen gezien........ wat zou je dan doen? Zou je het zeggen of heb je zoiets van, ik wil niet degene zijn, die haar (toekomstige) huwelijk wil ruineren...... Heb het een keer meegemaakt, en na ik sprak haar twee dagen erna, ik heb haar toen gevraagd hoe en wat. En wat zei wist, van waar hij die avond was. En toen bleek ie tegen haar dus iets heel anders gezegd te hebben (logisch natuurlijk). En toen heb ik gezegd, meid ik weet het niet 100% zeker of hij vreemd gaat, maar ik heb hem die avond gezien met een andere vrouw, hand in hand, die tent verlaten...... Ik wil dat je het weet, maar allah ouhalam. Zij is die avond nog op 'onderzoek' uitgegaan..... en heeft die vrouw zelfs gesproken. Hij kon toen niks meer ontkennen, zoals de meeste mannen doen..... Hamdula, zijn ze nog wel bij elkaar en gelukkig...... ze heeft het hem vergeven, maar vergeten kan ze natuurlijk nooit! Ze was er overigens blij mee, dat ik het haar eerlijk vertelde. Ben nieuwsgierig of jullie zoiets hebben meegemaakt en/ of wat je in zo'n situatie zou doen.

Maroc_Meissie
13-01-2006, 10:28
:goedzo: een betere vriendin kan zij zich niet wensen. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben,het is niet voor niks je vriendin. Ik zou het ook graag gelijk willen horen als mijn vriendin manlief met een ander vrouw ziet (vreemgaan).Maar daar ben ik niet bang voor :o Heeee ze is er weer!! Waar was je nou al die tijd a spoorloze? Even terug naar het onderwerp. Mannen, mannen mannen...pfff niet eens waard om ze een man te noemen. Man zijn ben je niet alleen door wat er tussen je benen hangt. Ik begrijp dat soort mannen echt niet, ik bedoel maar. Trouw dan niet of ga scheiden of neem er nog een vrouw bij als je echtgenote. Maar zo zielig om te liegen en te doen alsof en intussen van 2 walletjes te eten. Ja dan ben je echt een man! NOT!!! P.s. ik vind dat je goed hebt gehandelt, je mond houden en doen alsof er niks is gebeurt is niet makkelijk en aangezien het een goede vriendin van je is wil je haar alleen maar beschermen en wakker maken.

DOUKALIA18
13-01-2006, 10:29
Ik zou het mijn vriendin zeker vertellen, en als ze mijn man met een ander ziet wil ik dat ook weten! Hoe reageerde je vriendin erop dat haar man was vreemd gegaan, en waarom kiest ze ervoor om bij hem te blijven, dat lijkt mij echt moeilijk!

Mozhima1
13-01-2006, 10:35
Ik zou het haar zeker vertellen en dan moet ze zelf maar kijken wat ze er mee doet. Overigens zou ik hem meteen de deur wijzen met een trap na. Vertrouwen is wat mij betreft dan voor altijd geschaad.

DOUKALIA18
13-01-2006, 10:37

Ontkenningsfase...:jammer: Hoezo:confused:

badparel
13-01-2006, 10:39
ik zou het zelf niet vertellen,ik weet niet,als het huwelijk zou stranden dan zou ik me schuldig voelen,ik zou hopen dat ze er zelf achter zou komen

ambtenaartje
[QUOTE=Aston]Je hebt het met je eigen ogen gezien........ wat zou je dan doen? wel een moeilijke situatie hoor.. ik zou denk ik het zelfde gedaan hebben.. maar het ligt ook aan die vriendin.. want ze kan ook denken dat je jaloers op haar bent.. en vervolgens aan haar man vertelllen of het waar is.. en dan zegt hij natuurlijk dat het bull shit is en dat jij jaloers op hun bent.. dus dan krijg jij weer de schuld van alles!! kijk in zo'n situatie zou ik het dan niet vertellen.. maar aan de andere kant weet je ook weer wat je aan jou vriendin hebt.. als zij jou niet geloof en vertrouwd..

Maroc_Meissie
Heb je het tegen mij a taboeza :maf2: Hoe is het verder met jou en je baby? Nog eventjes en we mogen persen he:banana: Sorry meid....ben ff offtopic:o Goed joh...met de kleine ook..hij/zij wil me maar niet met rust laten..kan geen uurtje geconcentreerd werken of ik heb alweer een harde buik, steken enzo..Tis alweer mijn laatste werkdag :banana: Kortom feest daarbinnen!!Kleine is bij mij in week 31 al ingedaald en steeds maar verder en verder..soms beetje te ver zo te voelen, heb dan het gevoel dat het dan zover is :maf2: Zullen we dit gesprek ergens anders voeren, straks worden we nog gebanned :hihi:

zainab1
13-01-2006, 11:06
Ik zou het zeker vertellen...zou hier niet hiermee rondwillen lopen terwijl ik mijn vriendin onder ogen heb. Ik echt die viezerik met die andere vrouw constant voor mij zien.:(

ellouisa
13-01-2006, 11:57
Ik zou het wel vertellen, maar het hangt ervanaf wie het is (die vriendin). Sommige vriendinnen willen maar niet geloven dat hun vriend geen heilig boontje is. Dan gelooft ze me niet en dan heb ik het weer gedaan, terwijl hij er weer vanaf komt met ontkennen. Maargoed is een moeilijke situatie....

Maroc_Meissie
13-01-2006, 12:03
Ik heb ook sterk het gevoel he dat mannen elkaar hierin dekken, dus stel een getrouwde man gaat vreemd en zijn vriend(en) weten het dan hebben ze meer zoiets van je moet zelf weten. Terwijl bij ons vrouwen meestal een ander gevoel naar boven komt.

DOUKALIA18
13-01-2006, 12:08
Die vrouw wil niet geloven dat haar man vreemd gaat, dat bedoel ik...:D Best zielig eigenlijk, ik zou dat niet kunnen hoor. Gewoon het gevoel dat hij met een andere vrouw was :jammer:

bunty_aur_bably
13-01-2006, 12:13
Ik heb ook zoiets meegemaakt en het was geen vriend van een vriendin neee!!! Het was de man van mijn schoonzus!!!:kwaad: Hij kwam tegenover mij hand in hand met dat meisje en ik moet je zeggen ik kreeg een brok in mijn keel:wow: . Dit is nu 2 jaar geleden gebeurd en ik heb het haar nog steeds niet verteld.:jammer: en de reden daarvan is dat mensen haar vaker hebben gezegd we hebben dit gezien of dat gehoord, en zei zegt dat het niet waar is! Terwijl ze 100% weet dat hij een player is. Ze leeft gewoon met hem alsof er niks aan de hand is!!! het Gelukkigste stel ooit (NOT) Ik vindt haar hopeloos en zielig niet hem zei accepteert alles (Lomperd):jammer:

badparel
13-01-2006, 12:23
Ik zou het wel vertellen, maar het hangt ervanaf wie het is (die vriendin). Sommige vriendinnen willen maar niet geloven dat hun vriend geen heilig boontje is. Dan gelooft ze me niet en dan heb ik het weer gedaan, terwijl hij er weer vanaf komt met ontkennen. Maargoed is een moeilijke situatie.... idd dat bedoel ik nou

Mozhima1
13-01-2006, 13:07

Ik heb ook zoiets meegemaakt en het was geen vriend van een vriendin neee!!! Het was de man van mijn schoonzus!!!:kwaad: Hij kwam tegenover mij hand in hand met dat meisje en ik moet je zeggen ik kreeg een brok in mijn keel:wow: . Dit is nu 2 jaar geleden gebeurd en ik heb het haar nog steeds niet verteld.:jammer: en de reden daarvan is dat mensen haar vaker hebben gezegd we hebben dit gezien of dat gehoord, en zei zegt dat het niet waar is! Terwijl ze 100% weet dat hij een player is. Ze leeft gewoon met hem alsof er niks aan de hand is!!! het Gelukkigste stel ooit (NOT) Ik vindt haar hopeloos en zielig niet hem zei accepteert alles (Lomperd):jammer: Ik heb totaal geen begrip voor dat soort vrouwen. En zij...die schoonzus van jou...die heeft geen zelfrespect. Hij eet van meerdere walletjes en zij pikt het gewoon. Ongeloofelijk:jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4