Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Is Je Grappigste, Of Ergste Vernedering Of Het Leukste Gebeurtenis Ooit????

Pagina's : [1] 2 3

Misswarda
28-04-2003, 20:25

HIER KUN JE JE LEUKSTE, OF GRAPPIGSTE, OF DE ERGSTE VERNEDERING OOIT KWIJT!!!!!!!! :giechel: MIJN ERGSTE GRAPPIGE, VERNEDERING WAS......EHMMM......EFFE DENKEN......! PAS GELEDEN LIEP IN EEN ANDER STAD MET EEN VRIENDIN, WIJ LIEPEN RICHTING CENTRUM, MAAR ZAG NIET DAT ER RECHTS MIJ EEN HEK STOND WAAR EEN HELE GROTE HOND ZAT, EN IK BEN AL ALS DE DOOD VOOR HONDEN, DUS OPEENS SPRONG DIE HOND HEEL AGRESSIEF TEGEN HET HEK, EN SPRONG GEWOON BEKANT OVER DIE HEK, DUS IKKE HEB HEEL HARD GESCHREEUWT EN SPRONG OPZIJ WERD BIJNA AANGEREDEN DOOR EEN SCOOTER, EN HET ERGSTE WAS OOK VERDER OP STONDEN VAN DIE JONGENS MIJ AAN TE KIJKEN MET EEN BIGSMILE, TOEN VOELDE IK ME PAS ECHT ROOD WORDEN, MAAR KON MEZELF OOK NIET INHOUDEN EN LACHTE EEN STUK DOOR, MAAR WAS VERDER VAN DE DAG NOG WEL EEN BEETJE IN SHOCK, DEZE ERVARING ZAL IK NOG LANG IN HERRINERING HEBBEN, EN NOG HEEL WAT ANDERE, HEB JIJ OOK WAT MEEGEMAAKT KUN JE HET HIER KWIJT :D LATERZZZZZ IK BEN BENIEUWD :zwaai:

Lady_moi
28-04-2003, 20:33
nee ik heb wel iets grappigs gezien :D op mijn school hebben we zo een podium staan en mijn vriendin kruipt op die podium zema ze wou showen :bril: en dus begint ze jennifer lopez te zingen en te dansen enal :boogie: maar ze zag nie dat er een opening zat in die podium en zei dus verder dansen :boogie: :boogie: :bril: en ineens valt ze met haar ene been in die openeing van de podium (op de grond)en haar andere been stak zo de andere kant uit(op de podium dus) willie ik kwam nie meer bij vant lache :lol: da was dus echt geen zicht :giechel: :haha:

Misswarda
28-04-2003, 20:36
Origineel gepost door lady_moi nee ik heb wel iets grappigs gezien :D op mijn school hebben we zo een podium staan en mijn vriendin kruipt op die podium zema ze wou showen :bril: en dus begint ze jennifer lopez te zingen en te dansen enal :boogie: maar ze zag nie dat er een opening zat in die podium en zei dus verder dansen :boogie: :boogie: :bril: en ineens valt ze met haar ene been in die openeing van de podium (op de grond)en haar andere been stak zo de andere kant uit(op de podium dus) willie ik kwam nie meer bij vant lache :lol: da was dus echt geen zicht :giechel: :haha: :giechel: whahahaha, dat het geen gezicht is begrijp ik best, ik zie het nu al voor me

Lady_moi
28-04-2003, 20:40
vooral als haar ene been zo op de grond zat en zij zo tussen die podium whahahhaa shit moest ge echt zien jong :haha:

Misswarda
28-04-2003, 20:44

Origineel gepost door lady_moi vooral als haar ene been zo op de grond zat en zij zo tussen die podium whahahhaa shit moest ge echt zien jong :haha: ik lig al dubbel :giechel: van de kleinste dingens laat staan zoiets wollah dan weet ik zeker dat ik het gewoon nat in m'n broek doe!!!

yasmine
28-04-2003, 21:08
asallamoe 3aliekoem ik liep weleens naast een vriend van me maar et was best lekker weertje je weet wel sandaaltjes aan we zaten dus druk tepraten over school etc opeens begon et keihard teregenen echt bakken uit de lucht en ik meskina met me sandaaltjes maar gelukkig waren ze allee van axhter open van voren waren ze dicht... die vriend van me zegt he kom we gaan bij v&d effe schuilen dus hij zegt rennen snel wij rennen opeens glij ik uit en kom met me billen zitten op straat in de regen en al... en nog et ergste me sandalen vlogen uit me benen hahahahha was echt niet om aan tezien die vriend van me maar lachen en ik had echt wel en rode kop wou metteen in de riool mezelf verstoppen............. nou dit was echt mijn blunder

Misswarda
28-04-2003, 21:16
Origineel gepost door yasmine asallamoe 3aliekoem ik liep weleens naast een vriend van me maar et was best lekker weertje je weet wel sandaaltjes aan we zaten dus druk tepraten over school etc opeens begon et keihard teregenen echt bakken uit de lucht en ik meskina met me sandaaltjes maar gelukkig waren ze allee van axhter open van voren waren ze dicht... die vriend van me zegt he kom we gaan bij v&d effe schuilen dus hij zegt rennen snel wij rennen opeens glij ik uit en kom met me billen zitten op straat in de regen en al... en nog et ergste me sandalen vlogen uit me benen hahahahha was echt niet om aan tezien die vriend van me maar lachen en ik had echt wel en rode kop wou metteen in de riool mezelf verstoppen............. nou dit was echt mijn blunder :giechel: WHAHAHAHAHA, DIE IS OOK ECHT LEUK, DUS JE HEBT JE LESJE GELEERD NOOIT RENNEN MET SANDAALTJES AAN IN DE REGEN :giechel:

yasmine
28-04-2003, 21:21
Origineel gepost door Misswarda :giechel: WHAHAHAHAHA, DIE IS OOK ECHT LEUK, DUS JE HEBT JE LESJE GELEERD NOOIT RENNEN MET SANDAALTJES AAN IN DE REGEN :giechel: nee nooit meer nu als ik schoenen aan heb met hakje en et begint teregen dan maar in de regen lopen of lopend ergens schuilen maar renne daar doe ik niet aan mee.......... en vertel eens over jou blunders

Lady_moi
28-04-2003, 21:24
whhahahaha hoe hoog vlogen ze :haha:

SaMiax
28-04-2003, 21:24
hehehe ik ga je een schande vertellen over een 'vriendin'van mij... twee vriendinnen en ik waren in de trein.. we zaten helemaal voorin van de trein in een hal en daar gingen we maar zitten omdat er geen plaats was.. mohim.. komt er een zwerver bij ons staan.. wij keken elkaar aan en hoopten dat ie niks zou doen of zeggen.. hij bleef ons de hele tijd aanstaren http://opkikkertje.nl/smilies/crazy/ogen01.gif en ik d8: tfoee ga weg ga weg ga weg!!! de trein stopte en we stapte uit op cs.. en de zwerver achter ons aan.. hij ging naar ons shcreeuwen en wij begonnen als een gek te rennen.. en wij maar schreeuwen en rennen en de zwerver begon achter ons aan te hollen.. hehehehe mijn vriendin had van die punt laarzen maar ze waren best wel glad... mijn andere vriendin en ik waren al verder dan dat ander vriendin en opeens hoorde we BOEM!!! heheheh.. ze was keihard maar dan ook keihard gevallen op haar ass.. alleen bungelde haar ene been bijna over de perron.. hehehe wallah he de zwerver begon ook te lachen en ging toen weg.. wajouwwwwwwww ik ging stukkk van het lachen en mijn vriendin ook hehehehe ik bleef echt een half uur lachen lachen en maar lchen.. wallah mijn buik!! pff niet normaal.. heheh die dag VERGEET IK NOOT MEEER!!!!!!!!!!!! :maf2:

yasmine
28-04-2003, 21:26
Origineel gepost door lady_moi whhahahaha hoe hoog vlogen ze :haha: heb je et over mijn ****sandalen zo hoog dat ik ze op blotte voeten moest halen die stomme vriend helpde me niet eens hij kwam niet bij van etlachen

Lady_moi
28-04-2003, 21:29
Origineel gepost door yasmine heb je et over mijn ****sandalen zo hoog dat ik ze op blotte voeten moest halen die stomme vriend helpde me niet eens hij kwam niet bij van etlachen da zou ik graag gezien hebbe :D

TemsoenT
28-04-2003, 21:29
samia ahahahahaha ja man lekker voor dr whahahahaha die dag was te gekkk men

RiFFia_GirLie
28-04-2003, 21:30
Origineel gepost door yasmine asallamoe 3aliekoem ik liep weleens naast een vriend van me maar et was best lekker weertje je weet wel sandaaltjes aan we zaten dus druk tepraten over school etc opeens begon et keihard teregenen echt bakken uit de lucht en ik meskina met me sandaaltjes maar gelukkig waren ze allee van axhter open van voren waren ze dicht... die vriend van me zegt he kom we gaan bij v&d effe schuilen dus hij zegt rennen snel wij rennen opeens glij ik uit en kom met me billen zitten op straat in de regen en al... en nog et ergste me sandalen vlogen uit me benen hahahahha was echt niet om aan tezien die vriend van me maar lachen en ik had echt wel en rode kop wou metteen in de riool mezelf verstoppen............. nou dit was echt mijn blunder Waayaaaaaw ik lach me hier echt kapoet man!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahaha ik kom niet meer bij man van het lachen hahahahaha:melig:

yasmine
28-04-2003, 21:31

Origineel gepost door lady_moi da zou ik graag gezien hebbe :D haahaha yek nou ik niet .......als ik eraan denk hoe de mensen me aankeken echt een gek op bloten voeten lopen door de regen zoektocht naar der sandalen

Pagina's : [1] 2 3