Bekijk originele versie : CHECK NU AL JAZEERA TV LIVE ---> DODEN in MEKKA
knaleiland
12-01-2006, 16:58
CHECK NU AL JAZEERA TV LIVE ---> DODEN in MEKKA
der is een Brug ingestort in Mekka
momenteel 345 doden
KHALID_D911
12-01-2006, 17:05
allaah oe akbaarr
Dufresne
12-01-2006, 17:06
Eerst een hotel ingestort. Nu een brug. Al bijna 400 doden. Is dit een record jaar? Na de Tsunami en verschillende aardbevingen en bloedige oorlogen in islamitische landen.
wrattenzwijn
12-01-2006, 17:09
Eerst een hotel ingestort. Nu een brug. Al bijna 400 doden. Is dit een record jaar? Na de Tsunami en verschillende aardbevingen en bloedige oorlogen in islamitische landen.
er is geen brug ingestort volgens mij hoor,. het vertrappelen gebeurde bij een brug. De Mina Jamarat Brug. Maar nu rijst bij mij de vraag ,.. ben je een moordenaar als je iemand doodtrapt?
Dufresne
12-01-2006, 17:09
er is geen brug ingestort volgens mij hoor,. het vertrappelen gebeurde bij een brug. De Mina Jamarat Brug. Maar nu rijst bij mij de vraag ,.. ben je een moordenaar als je iemand doodtrapt?
Dood door schuld?
Atlasleeuw
12-01-2006, 17:21
CHECK NU AL JAZEERA TV LIVE ---> DODEN in MEKKA
der is een Brug ingestort in Mekka
momenteel 345 doden
Wel Arabisch leren, er is geen brug ingestort. Mensen hebben elkaar doodgedrukt bij de rituele steniging van de duivel. Zoiets was natuurlijk te verwachten als 2,5 miljoen mensen op een plek een ritueel moeten uitvoeren. En er zijn 354 doden tot nu toe.....:hadj:
abdel_malik
12-01-2006, 17:30
Dood door schuld?
grappen maken in deze situatie kan niet, hou je dan geen rekening met mensen op dit forum die daar familie hebben zitten?
loubiaaa
12-01-2006, 17:33
Inna ilahi wa inna ilahi raji3oen :traan1:
Atlasleeuw
12-01-2006, 17:39
grappen maken in deze situatie kan niet, hou je dan geen rekening met mensen op dit forum die daar familie hebben zitten?
Volgens ooggetuigen komen de meeste slachtoffers uit Zuid-Oost Azië (India, Indonesië e.d.) Het aantal slachtoffers kan nog oplopen.
Abu_Charafedine
12-01-2006, 17:42
Volgens ooggetuigen komen de meeste slachtoffers uit Zuid-Oost Azië (India, Indonesië e.d.) Het aantal slachtoffers kan nog oplopen.Ze hebben echt geluk gehad! Inna lilahi wa inna ilajhi radji3oen. ;)
abdel_malik
12-01-2006, 17:50
Ze hebben echt geluk gehad! Inna lilahi wa inna ilajhi radji3oen. ;)
ik voel wat je bedoeld, toch zitten de nabestaanden met het verdriet en daar gaat het om.
Wel Arabisch leren, er is geen brug ingestort. Mensen hebben elkaar doodgedrukt bij de rituele steniging van de duivel. Zoiets was natuurlijk te verwachten als 2,5 miljoen mensen op een plek een ritueel moeten uitvoeren. En er zijn 354 doden tot nu toe.....:hadj:
0h jah en jij dacht zeker dat er 2,5 miljoen mensen allemaal tegelijk gaan stenigen..!! Tijdens deze massavertraping was het toevallig een grote groep afkomstig uit Azie..!!
Inna Ilahi wa Inna Ilayhi wa Radjoen..!!
De mensen gooien stenen naar een stenen afgodsbeeld van Satan....
De steen staat nog, maar jaarlijks vallen er honderden doden tijdens het stenigen. Volgens mij wint Satan...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.