Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling over afvallen

_Saira_
12-01-2006, 15:21

Iemand die altijd mollig is geweest zal nooit dun blijven(dus als diegene is afgevallen) Snappen jullie het? Wat vinden jullie ervan, eens of oneens?

Arabische_Meid
12-01-2006, 15:34
Oneens. Je kan bv. een hele tijd(toen je mollig was) veel eten en niet veel bewegen. Als je daarna afvalt en je WILT het zelf ook zo houden je doet er wat aan : je gaat sporten en eet gezonder .. dan zal het je ook lukken... je moet het gewoon willen.

_Saira_
12-01-2006, 15:47
Oneens. Je kan bv. een hele tijd(toen je mollig was) veel eten en niet veel bewegen. Als je daarna afvalt en je WILT het zelf ook zo houden je doet er wat aan : je gaat sporten en eet gezonder .. dan zal het je ook lukken... je moet het gewoon willen. Ja ik snap het, maar het kan bv ook zijn dat diegene echt een liefhebber is van lekker eten, en niet zonder kan. Ik heb trouwens nog geen mening hierover, ben er nog niet uit

Arabische_Meid
12-01-2006, 16:11
Ja ik snap het, maar het kan bv ook zijn dat diegene echt een liefhebber is van lekker eten, en niet zonder kan. Ik heb trouwens nog geen mening hierover, ben er nog niet uit Ja dat kan ook.;)

beertje2005
12-01-2006, 17:18

oneens ik ken iemand van 1.60 die altijd rond de 80 heeft gewogen en toen ze klein was ook altijd mollig en nu weegt ze net 50 kilo... (maar kwam wel door problemen helaas)

_just_me
12-01-2006, 20:39
OneenS... iiCk ken genOeg meiiden die diiCk zijn geweest iin hun jeugd... En nu ziijn ze hamdOeliilah hatstikke slank... Als je wiilt afvallen mOet je Ook gemOtiiveerd zijn... iieder mens valt af als je maar gezOnd en gOed beweegt... ;)

_Female_
12-01-2006, 23:44
Oneens ! Een liefhebber van lekker eten ? Als je eens wist dat het alles behalve lekker is. Het is een kick die je krijgt in je lichaam en die is ook heel krachtig en heel kort. Maar als je eenst wist hoeveel lekkere salades er zijn en hoeveel lekkere gerechten er zijn die zoooo super gezond zijn. (Neem een voorbeeld aan de Aziatische keuken, geweldige gerechten overigens) Het is geen liefhebber van eten, het is die geestelijke drang gewoon. Want vet eten en ongezond eten is gewoon absoluut niet nodig. En daar heeft je lichaam dus helemaal NIKS aan ! Het zit allemaal tussen je oren, en als je 'mollig' bent of bent geweest dan weet je waarschijnlijk ook wel hoe ongelukkig je je voeld(e) in die tijd en dat je dan ook NOOIT meer terug wil ;) Althans, zo denk ik er nu over ... Liefs, Female

Bella_Mafia
12-01-2006, 23:50
Oneens ! Een liefhebber van lekker eten ? Als je eens wist dat het alles behalve lekker is. Het is een kick die je krijgt in je lichaam en die is ook heel krachtig en heel kort. Maar als je eenst wist hoeveel lekkere salades er zijn en hoeveel lekkere gerechten er zijn die zoooo super gezond zijn. (Neem een voorbeeld aan de Aziatische keuken, geweldige gerechten overigens) Het is geen liefhebber van eten, het is die geestelijke drang gewoon. Want vet eten en ongezond eten is gewoon absoluut niet nodig. En daar heeft je lichaam dus helemaal NIKS aan ! Het zit allemaal tussen je oren, en als je 'mollig' bent of bent geweest dan weet je waarschijnlijk ook wel hoe ongelukkig je je voeld(e) in die tijd en dat je dan ook NOOIT meer terug wil ;) Althans, zo denk ik er nu over ... Liefs, Female Volledig mee eens.

onweerstaanbaar
13-01-2006, 10:00
Ik denk dat het ligt aan je manier van leven....zoals ik...ik lust totaal geen gezonde dingen......ik eet nooit groentes aardappels, ik lust geen vlees en ga zo maar door. Ik eet ook nooit thuis(altijd buitenshuis) ik heb het afgelopen jaar alleen maar dingen gegeten die ik lekker vind, en vind het zo raaar dat ik bijv niet 10 kilo ben aangekomen. Ik ben nu wel van plan om wat gezonder te gaan eten....want ben een beetje aangekomen en (ben er niet blij mee). xxx

leila_tetouania
13-01-2006, 12:16
half mee eens/oneens...weetje veel mensen vergeten de bouw van een persoon mee te rekene, als jij fors gebouwd bent zul je nooit slankslank worden, omdat je lichaamsbouw gewoon zo is denk ik...je kan afvallen en dun worden, maar bijv bij je schouders zul je niet gauw zo smal worden als andere meisjes die smal gebouwd zijn...denk ik dan...oe alah 3lam

_Female_
13-01-2006, 13:28
Ik denk dat het ligt aan je manier van leven....zoals ik...ik lust totaal geen gezonde dingen......ik eet nooit groentes aardappels, ik lust geen vlees en ga zo maar door. Ik eet ook nooit thuis(altijd buitenshuis) ik heb het afgelopen jaar alleen maar dingen gegeten die ik lekker vind, en vind het zo raaar dat ik bijv niet 10 kilo ben aangekomen. Ik ben nu wel van plan om wat gezonder te gaan eten....want ben een beetje aangekomen en (ben er niet blij mee). xxx Maar dat is juist gevaarlijk ! Je komt niet gelijk in 1x 10 kilo aan. Ik ben in 2 jaar tijd bijna elke maand 1 kilo aangekomen. En dat merk je amper ! Heel gevaarlijk dus. Bedenk wel dat je lichaam alleen GOED kan functioneren van gezond eten zoals groentes en aardappelen. Gezond voedsel, echt heel erg belangrijk ! Liefs, Female

_Saira_
14-01-2006, 19:07
half mee eens/oneens...weetje veel mensen vergeten de bouw van een persoon mee te rekene, als jij fors gebouwd bent zul je nooit slankslank worden, omdat je lichaamsbouw gewoon zo is denk ik...je kan afvallen en dun worden, maar bijv bij je schouders zul je niet gauw zo smal worden als andere meisjes die smal gebouwd zijn...denk ik dan...oe alah 3lam Ja ergens heb je ook een punt. Iemand kan aanvallen, maar later alsnog aankomen. Omdat diegene mischien meer aanleg heeft. Een goede vb is oprah. Zij is altijd mollig geweest, en zal het ook altijd blijven. Ze was keer op keer 30 kilo afgevallen,daarna weer aangekomen, daarna weer.

HabibOmri
14-01-2006, 20:09
Maar dat is juist gevaarlijk ! Je komt niet gelijk in 1x 10 kilo aan. Ik ben in 2 jaar tijd bijna elke maand 1 kilo aangekomen. En dat merk je amper ! Heel gevaarlijk dus. Bedenk wel dat je lichaam alleen GOED kan functioneren van gezond eten zoals groentes en aardappelen. Gezond voedsel, echt heel erg belangrijk ! Liefs, Female :goedzo: Jah iemand kan afvalle..Maar de meeste als ze hun gewicht hebben bereikt die ze wouden gaan ze weer naar de Mac gaan ze weer eten wat ze eerst aten en dan ja komt je weer bij en was al je inzet voor NIKS!! Dat is domm je moet gwn blijve sporten en gezond eten en natuurlijk kan je iets lekkers eten maar met mate..Daarom ben ik het on eens met je stelling het ligt aan de persoon zelf hoe zij gaat eten nadat ze is afgevallen.