Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : koude handen

Pagina's : [1] 2

esma
11-01-2006, 23:18

dag mensen, ik heb altijd koude handen en voeten, altijd en overal zelfs in de zomer, maar nu is het wel heel erg geworden als ik buiten ben en me handen even uit me zakken doe voel ik als het nogal koud is de kou gewoon snijden door me huid. ook als ik thuiszit of waar dan ook heb ik dit probleem. Zijn er anderen met dit probleem en hebben jullie er een oplossing voor??

Tabassum
12-01-2006, 08:24
het ligt waarschijnlijk aan je bloedsomloop meid, het komt voor bij mensen die roken, suikerziekte of een te hoog cholestrol gehalte hebben :o ben je al naar de dokter geweest? zo niet, dan zou ik een afspraak maken :goedzo:

Magrebia
12-01-2006, 09:15
Ja ik heb dit ook, mijn handen en voeten zien bijna altijd blauw van de kou. Ik heb dit eens aan de dokter gevraagd en hij zei dat het ligt aan je bloedsomloop, maar hij heeft me er niets voor gegeven. Het komt ook meestal voor bij magere meisjes zei hij, die hebben het ook vlugger koud :moe:

DOUKALIA18
12-01-2006, 09:44
Join the club, echt erg is dat altijd koude handen en voeten!

ilhamnador
12-01-2006, 09:46

dag mensen, ik heb altijd koude handen en voeten, altijd en overal zelfs in de zomer, maar nu is het wel heel erg geworden als ik buiten ben en me handen even uit me zakken doe voel ik als het nogal koud is de kou gewoon snijden door me huid. ook als ik thuiszit of waar dan ook heb ik dit probleem. Zijn er anderen met dit probleem en hebben jullie er een oplossing voor?? Meid ik herken dit heel erg goed.. ik heb daar ook last van ook al stik ik van de warmte nog zijn mijn handen heel erg koud vooral aan de top van mijn vingers en cind het ook heel erug raar

anisaleila
12-01-2006, 10:08
ha ha ha erg he?! ik heb precies t zelfde probleem. je kan zoveel sokken en handschoenen aandoen als je wilt, maar helpt niet. dokter zei bij mij dat ik dunne adertjes in me handen/ vingers heb en geen goede bloedsomloop, maar dat is niet te genezen zeg maar, helaas:S moet altijd maar met paarse handen en voeten rondlopen:D

KarTanesi
12-01-2006, 10:34
Ik heb dat ook, dan worden al mijn vingers wit... het enige wat ik weet dat helpt: wisseldouches. eerst ga je lekker onder het warme water en na een paar minuten doe je opeens koud water. niet ijskoud maar wel dat je kippenvel krijgt. ja het is niet echt fijn maar dit is goed voor je bloedsomloop. na een minuutje weer warm water, daarna weer koud en dan nog een keer. als je het 'sochtends doet ben je meteen goed wakker :p

chica_marocia
12-01-2006, 10:43
koude handen en voeten? dat is iets wat ik nu heel normaal vind bij mezelf, ik heb het nou eenmaal geaccepteert :)

flippie
12-01-2006, 13:13
Ik heb ook altijd koude handen en voeten. Zelf als ik buiten handschoenen aanheb dan het ik nog koude handen. Ik heb het altijd snel koud, ben echt een koukleum. Douchen doe ik ook altijd heel erg warm, is eigenlijk niet goed ik weet het. In de zomer heb ik ook vaak koude handen en voeten.

Smehane
12-01-2006, 13:21
Iemand zoeken die je warm kan houden misschien?? :o Hebben jullie dit al weleens geprobeerd? :p

DiamondPrincess
12-01-2006, 14:08
Ik heb het ook... mijn handen en voeten warm zijn alleen warm wanneer ik onder de douche sta en als ik 's morgens wakker wordt... Maar dan loop ik naar de douche en dan zijn het weer ijsklontjes... Ik ben een aantal keer naar de dokter geweest en die kon er niks aan doen. Nou weet ik dat mijn moeder ooit een keer pillen heeft gehaald bij de drogist, je moest er iedere dag twee slikken (volgens mij) maar ik vergat ze steeds... en daarna waren ze over de datum... dus ga even langs bij de drogist, misschien helpt het bij jou wel...

flippie
13-01-2006, 12:45
Ik ben erg blij met mijn elektrische deken, ik kan niet meer zonder.

sorayalopez
13-01-2006, 16:55
Nou ik heb het ook is heel erg normaal dan ben je gewoon koudbloedig

goodgirl
13-01-2006, 17:41
ik heb ook altijd koude handen en voeten mijn voeten zien helemaal paars-wit en ik heb ook net puistjes of zo op mijn tenen als ik het koud krijg doen mijn voeten heel erg pijn en als ik onder mijn deken lig dan heb ik warme voeten maar dan moet ik jeuken door die puistjes en als ik ga douchen met warm water doen mijn voeten ook pijn omdat ze dan voor het douchen net ijsklontjes waren maar een wisseldouche helpt wel ook mijn handen zitten vol barsten en die bloeden wel eens ik ben naar de dokter geweest en die wou het graag onderzoeken ze zei dat ik te jong ben voor deze verschijnselen ik moest bloed gaan prikken en als ik de uitslag krijg vertel ik het wel

Suger_Plum
13-01-2006, 19:49

Ik heb ook de zelfde probleem is echt irritant mn handen worden altijd paars en mn voeten ook :o Mn tenen worden ook dik kan niet zonder handschoenen naar buiten :maf2: Ook in de zomr zijn mn handen koud maar dan niet zo erg als in de winter :D *HaFsA*

Pagina's : [1] 2