ghizlen
11-01-2006, 14:06
Salam dames.. salam dames die Mysticallia ook zo missen als ik ..... hierbij een verslag: [Ik ben in de kerstvakantie om precies te zijn 1 januari helemaal van de drukke randstad naar belgenland gegaan.. om mijn schatje uiteindelijk toch te zien :ego: Voor mij zoiezo de eerste keer om haar te zien (na een jaar intense zusterschap) en ik wilde even controleren of ze nou echt een vrouw was zoals ze had gezegd of misschien toch stiekem een man met wie ik bevriend was :hihi: Nou ik had dus die zondag met haar afgesproken.. na veel wikken en wegen heb ik rond 1 uur met haar afgesproken bij een metrostation.. aangezien mijn tante daar in de buurt woonde en mijn moeder graag wilde zien wie deze gek was die haar dochter mee zou nemen :maf: tien voor 1 ben ik snel gaan bidden en haaste me naar die metrostation.. onderweg kwam ik op het idee haar een sms te sturen met daarin: Sorry mystie maar je dacht toch echt niet dat ik vandaag zou komen ... maar ik zag haar al voor me staan hihi Wayooo zo een klein, tenger meisje... toen ze haar mond open deed schoot ik in de lach hihi wayoo wat praten belgen toch raar iwa dus even nog langs mijn moeder geweest om haar voor te stellen en toen gingen we als een speer naar haar huisje toe :stout: we hadden maar 5 uurtjes de tijd om een heel levensverhaal op tafel te zetten dus .... wat heeft ze een mooi appartementje.. heel stylvol.. ik blij omdat ik een cadeau had gekocht in dezelfde kleur (toevallig) ze zegt zo: "ik hoop dat het geen turkenservies is, geen marokkaanse spullen ... want daar houd ik niet van :haha: ik zo ja sorry hoor :ego: maar dat is het enigste wat ik in jullie brussel kan vinden... nee ze vond mijn cadeautje mooi (ze moest wel ik ben groter als haar dus ) Iwa we hebben gepraat, gegeten (het smaakte voor geen meter :hihi: ) en met hun huisdiertje gespeeld.. Nee wallah echt een prachtmeid :luvu: zoals ik haar had voorgesteld, ik mis haar nu alleen nog erger :verdriet: één ding vond ik niet leuk van haar: :boos: ze had nog geen foto's of videoband van haar trouw.... maar dat is een hele goede reden om haar helemaal naar rotterdam te laten komen :stout: ] Jullie krijgen de groetjes van haar liefs ghizlen