Bekijk originele versie : Waarom is er zoveel haat tussen de Arabieren & Berbers?
Mizzundaztood
28-04-2003, 17:06
Why ??
Ik bedoel we zijn allemaal moslims en nog haten ze elkaar :confused:
Mizzundaztood
28-04-2003, 17:09
Ik ben zelf Arabier maar ik heb zelf niks tegen berbers maar als hun wat tegen de Arabieren hebben ik bedoel dan ben ik echt niet meer stil te krijgen :auw: :engel:
Ik mag ze ook niet so what :confused:
Het zijn beide sukkels :)
Shleuh en soussies zijn :goedzo:
Mizzundaztood
28-04-2003, 17:11
Origineel gepost door Vin
Ik mag ze ook niet so what :confused:
ja jou kennen we allemaal als de grootste berber hater :o :rolleyes:
Origineel gepost door House
Het zijn beide sukkels :)
Shleuh en soussies zijn :goedzo:
Het zijn beide sukkels maar je ondertekening bij je avatar is wel ISLAM INSIDE hehehe dat geldt dus niet echt voor jou he :rolleyes:
Maar ja ik ben Arabisch en heb helemaal geen problemen met Berberse Marokkanen, alleen ik word wel kwaad wanneer ze bij LETTERLIJK ELKE meningsverschil zeggen : MAROKKO IS VAN ONS :rolleyes: damnzzzz ya`ll hayat!
Origineel gepost door BennY_D
Het zijn beide sukkels maar je ondertekening bij je avatar is wel ISLAM INSIDE hehehe dat geldt dus niet echt voor jou he :rolleyes:
Maar ja ik ben Arabisch en heb helemaal geen problemen met Berberse Marokkanen, alleen ik word wel kwaad wanneer ze bij LETTERLIJK ELKE meningsverschil zeggen : MAROKKO IS VAN ONS :rolleyes: damnzzzz ya`ll hayat!
Hehehehehe :rolleyes:
Mizzundaztood
28-04-2003, 17:18
daar word ik ook ziek van :o
Origineel gepost door House
Hehehehehe :rolleyes:
ya argumenten :rolleyes:
Is that ya best shot? :rolleyes:
ArabLady
28-04-2003, 17:19
UNITY RULEZZZZZZZZZZZZZZ :wijs:
Origineel gepost door Mizzundaztood
daar word ik ook ziek van :o
ewa ja msaken me 3endoem meej kollo he :D
appelsap
28-04-2003, 17:20
:D marokkanen k lote volk man:hihi:
ya argumenten :rolleyes:
Is that ya best shot? :rolleyes:
jah, zielig he? :(
Origineel gepost door ArabLady
UNITY RULEZZZZZZZZZZZZZZ :wijs:
Tell that to the Mocro`s who don`t even know what that word means :rolleyes:
aaaaaaaaaaaaaah screw berbers man :p
ARAB RULES:goedzo:
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.