Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vinden Marokkaanse meisjes het leuk als..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
28-04-2003, 16:17

zouden jullie het leuk/prettig vinden als je man later bij jouw bevalling aanwezig is, dus dat hij naast je staat en je handje vasthoud en dan met je mee puft? :eek: want heel veel van mannen willen dat niet, ga je 't dan van hem eisen? ik zou absoluut niet bij willen staan, helllll no! als ik dat zie dan wil ik met haar nooit meer sexen ieeeuw :D.

Shining_Star
28-04-2003, 16:21
duhh wat denk jij ik bedoel het is ook zijn kind enne hij kan dan zekers wel :stomp: verwachten if you know what i mean.......

Fous
28-04-2003, 16:21
Wat is er nou mooier dan de bevalling van je eigen kind meemaken??? Mijn vader en broers hebben alle bevallingen van hun kinderen meegemaakt. En ze hebben er allemaal geweldige verhalen aan overgehouden. Er is weinig wat je kunt doen voor een zwangere vrouw. Maar je kunt haar tenminste steunen door erbij te zijn. :D

Shining_Star
28-04-2003, 16:28
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus als je me gaat slaan dan kan ik er helemaaaaal niet bij zijn :D ewa je weet toch hoe aggressief die chicka'z zijn als ze aan het bevallen zijn de man wordt hier de dupe van :D als hij haar steunt :o

Fous
28-04-2003, 16:29

Origineel gepost door BrAvE_MaXimus het is toch ook Mooi als je haar alleen VOOR en NA de bevalling steunt :D Zo dachten mijn broers er ook over voor de bevalling maar toen het eindelijk zover was wilden ze het echt niet missen. Stel je nou eens voor gewoon een nieuw wezentje op aarde, en jij hebt het geluk om dat te aanschouwen. Na de bevalling konden mijn broers hun mond niet dicht houden. Steeds opnieuw vertellen hoe ze het hadden ervaren :D

nassirarifia
28-04-2003, 16:30
om eerlijk te zijn, mijn vader was bij alle bevallingen aanwezig en telkens viel hij flauw meskeen... De dokter had dan telkens meer aandacht voor hem , dan voor mijn moeder die aan het bevallen was!!! Het is goed als de vader erbij is, geeft misschien wat steun aan de moeder... wat in mijn geval niet waar is... hahahahah

Shining_Star
28-04-2003, 16:31
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus ik zou dan gelijk tijdens de bevalling een echtscheiding aanvragen :D :eek: :eek: :D

Fous
28-04-2003, 16:32
Origineel gepost door nassirarifia om eerlijk te zijn, mijn vader was bij alle bevallingen aanwezig en telkens viel hij flauw meskeen... De dokter had dan telkens meer aandacht voor hem , dan voor mijn moeder die aan het bevallen was!!! Het is goed als de vader erbij is, geeft misschien wat steun aan de moeder... wat in mijn geval niet waar is... hahahahah haha aah meskien. Maar wel goed van hem dat hij er steeds bij was :)

Just_a_Lady
28-04-2003, 19:54
Lijkt me een prachtig moment als je kind van eigen vlees en bloed ter wereld komt Dan hoort de vader er uiteraard ook bij. Het is toch iets van ons samen en een speciaal moment wat niet vaak gebeurd Maarre pijnlijk lijkt me het wel :schrik2: Weeeyooow als ik er al aan denk Na de bevalling lig je er zo :maf2: bij

SweetRose
28-04-2003, 20:00
Mijn man heeft het kind mee gemaakt dus is het automatisch een eis van me dat hij bij de bevalling aanwezig incha allah! als ie ni wilt, dan is het een flauwe lafaard :o Het is ook zijn baby....

NA3_NA3
28-04-2003, 22:05
een van de mooiste momenten in het leven....het moment dat je bloed en vlees in een andere "dimensie" komt + je moet er voor je vrouw staan als steun :)

salina83
28-04-2003, 22:06
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus Ik begrijp 't allemaal wel dat jullie persee willen dat de man erbij staat maar bekijk 't vanuit de mannelijke kant, die vinden het vaak 'smerig' als je een keer met je man in de bioscoop naar een horror flim zit te kijken omdat hij zo graag die film wil zien, dan doen sommige meiden ook een hand voor hun ogen op 't moment dat iemands z'n keel wordt opengesneden :eek: want je wilt 't gewoon Niet Zien zo is 't dus ook met ons tijdens de bevalling, we willen 't gewoon Niet Zien :almanya: waahhahaa heel grappig. ik had het er pas geleden over met een vriendin van mij. en zij wou haar man er absoluut niet bij hebben. ze zei dan loopt hij een trauma op :giechel: . ik vind dat hij dat zelf moet beslissen maar als hij er bij wil zijn, dan weet ik in ieder geval hoeveel hij om me geeft! :zwaai:

Salaama
28-04-2003, 22:08
Nee, ik wil niet dan mijn man erbij is, echt niet...Sta je daar zo lelijk als de pest, want dat ben je meestal als je daar staat te......Nee man, laat hem maar lekker in de wachtkamer wachten..

Chaimaa
28-04-2003, 22:12
je moet blij zijn dat jij niet degene bent die hoeft te persen en te puffen :D je mag je vrouw wel een beetje steunen voor alle stress die ze heeft meegemaakt hoor :) trouwens t is een wonder om een kind geboren zien te worden...subhanellah.. trouwens zou jij het leuk vinden bij de gedachte dat je vader wegrende toen je geboren werd? :hihi:

chebhassan
28-04-2003, 22:28

als mijn vrouw gaat bevallan dan sta ik zeker naast haar jongen dat is de mooiste moment van je leven je kind zine wanner hij er uit komt ;) kusjes

Pagina's : [1] 2 3 4 5