Bekijk originele versie : Selftanners, zelfbruiners
Zijn selftanners echt een goed alternatief voor de zonnebank?
Wie gebruikt dat? laten ze ook vlekken achter? en zijn ze gevaarlijk?
dounyatjuhhh
09-01-2006, 16:06
Je kan t wel gebruiken maar dan ook bijhouden want de kleur gaat weg na paar dagen, je moet wel een goeie nemen die bij je huid past want sommige laten oranje vlekken achter. Zelf vind ik zonnenbank beter omdat je een natuurlijk kleurtje krijgt die niet na paar dagen weg is.
Meryem1981
09-01-2006, 16:22
De beste zelf bruiner die ik soms gebruik is de zelfbruinende gezichts creme van Collistar, echt geweldig!!! Geen vlekken en geen oranje gezicht.:cool:
Alleen niet overal te verkrijgen, iniedergeval wel bij de Etos op Schiphol Plaza.
Zonnebank is op zijn tijd wel lekker, maar als je tevaak gaat krijg je zo'n neppe zonnebank kleur en je huid veroudert 9 keer zo snel:hadj:
Succes meiden!!!
chickie24
10-01-2006, 11:49
Lóreal Bronzing gel....is een hele goede
nafanafa
01-02-2006, 15:24
[zonnebank kleur en je huid veroudert 9 keer zo snel:hadj:
Succes meiden!!![/QUOTE]
Salaam
Je huid veroudert ook als je gewoon door de natuurlijke zon bruin word
Sanae_love
01-02-2006, 17:23
gebruikte Clarins van 22euro een klein tube sorry kreeg vlekken het werd oranje en ook geen lekker geurtje.. zonnebank krijg ik uitslag van.. ieder heeft weer een ander soort huid..
maroc_blondje
01-02-2006, 17:51
de zelfbruiner van lacome is is heel goed je krijgt er een mooie bruine kleur van hij kost rond de 30 euro maar wel de moeite waard!!!!;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.