Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb hulp nodig.....alleen serieuze reacties please....

Pagina's : [1] 2 3

LZN
28-04-2003, 12:39

ik zit met een probleem, ik zit nu op school en moet nog twee jaar dan pas heb ik m'n diploma. alleen het probleem is, ik wil niet verder met deze opleiding alleen ik moet verder van m'n ouders al wil ik niet. m'n ouders hebben m'n school en boeken betaald en nu willen ze dat ik nog twee jaar naar die school ga maar ik hou dat nooit vol, ik haal nu alleen maar slechte cijfers omdat ik gewoon echt geen zin heb en het gewoon niet meer wil..... wat moet ik doen om m'n ouders toch over te halen??? :(.

Bleu_Sky
28-04-2003, 12:51
kun je niet dit jaar afmaken en dan doorschuiven naar een andere opleiding / school.... Dan verlies je niets (ook je ouders niet) en maak je toch je school af....... In ieder geval succes

C_OUJDIA
28-04-2003, 12:56
Heb je al een andere opleiding op het oog? Zoja,informeer ze hier over. Vertel ze dat je dat echt wil en dat je huidige opleiding gewoon niets voor jou is. Zo niet,zou ik toch ff gaan zoeken. Denk aan je toekomst. Sterkte C.

cambou
28-04-2003, 12:59
2 jaar is zo om meid ga ff door

Hafsat
28-04-2003, 13:27

Origineel gepost door ouiam_tet1 smartie, ik vind jou reactie dom en zinloos dus ga ik er niet op in.... ik ga geen opleiding volgen waar ik niks aan vind, ik ga niet naar lessen die nergens op slaan. ik wil best een andere opleiding volgen maar ik weet nog niet wat. ik weet niet wat ik later wil worden, ik weet niet wat voor opleiding ik wil volgen :huil: Inderdaad, je weet niet wat welke opleiding je wilt doen, stel je gaat een andere opleiding kiezen en je vind het weer niks :( Ga je dan weer iets anders kiezen :confused: Ik volg nu ook een studie waar ik echt een hekel aan heb, maar ja wil het toch afmaken :(

Hafsat
28-04-2003, 14:04
Origineel gepost door smartie2 Gewoon dom echt dom maar genoeg gesproken, ik heb geen zin om te helpen en dan word ik weggeschoten, het was voor een goed doel Waarom ben ik dom :confused:

Hafsat
28-04-2003, 14:23
Origineel gepost door smartie2 gewoon hoe ik het zeg :kwaad: Whatever :rolleyes:

Hafsat
29-04-2003, 08:40
Origineel gepost door smartie2 zeker whatever, gewoon gedist gebokt en gestremd in 1 ga spelen joh zieligerds ze zeggen toch een slimme meid is op haar toekomst voorbereid nou jij niet haah :zwaai: Ik zou pas dom zijn als ik zou stoppen met mijn studie :kwaad: :zwaai:

Hafsat
29-04-2003, 09:05
Origineel gepost door smartie2 Daarom :D Maar ik ga gewoon door tot het bittere eind, dus ik ben slim :ego: :D :zwaai:

Hafsat
29-04-2003, 09:08
Origineel gepost door smartie2 weet ik niet je laat je te vaak afkraken hier op marokko.nl moet je niet op je laten zitten neem een kijkje op www.datding.nl Dat noem jij afkraken :confused: Volg jij alles waar ik op reageer of zo :D Kan je met niks beters komen :D

Hafsat
29-04-2003, 09:19
Origineel gepost door smartie2 wil je dat??? kan ik regelen voor je hoor Nou, kom maar op hoor :D Just ignore :D

Hanane
29-04-2003, 09:56
hey smartie2, ik heb je advies aan haar gelezen, ik vind het echt een goed advies! Hij probeerde je alleen maar te helpen, niet af te kraken. 2 jaartjes zijn zo voorbij, ik zeg het uit ervaring, ik heb ook een opleiding afgemaakt tegen mijn zin in, maar ben nu aan een opleiding begonnen wat ik wat mij wel ligt, maar de keus ligt natuurlijk bij jou, ik hoop voor je dat je later geen spijt krijgt van die gemaakte keuze, succes ermee,thalla

Hafsat
29-04-2003, 09:58
Origineel gepost door 001 hey smartie2, ik heb je advies aan haar gelezen, ik vind het echt een goed advies! Hij probeerde je alleen maar te helpen, niet af te kraken. 2 jaartjes zijn zo voorbij, ik zeg het uit ervaring, ik heb ook een opleiding afgemaakt tegen mijn zin in, maar ben nu aan een opleiding begonnen wat ik wat mij wel ligt, maar de keus ligt natuurlijk bij jou, ik hoop voor je dat je later geen spijt krijgt van die gemaakte keuze, succes ermee,thalla Ja, je hebt gelijk, in mijn eerste jaar dacht ik al, wat doe ik hier :( maar heb volgehouden en nu zit ik in de derde :hoera:

Hafsat
29-04-2003, 10:01
Origineel gepost door smartie2 Deze topic was niet geopend door jouw maar door shin chan dus je hoeft je niet aangesproken te voelen Jij weer :kwaad: Dus alleen de starter van de topic mag reageren............ :rolleyes:

Hafsat
29-04-2003, 10:03

Origineel gepost door smartie2 juist ja hou jij je nou maar bezig met je opleiding dan heb je het moeilijk genoeg :hihi: En ga jij maar vage reacties plaatsen :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3