Bekijk originele versie : Het goedpraten van FUNDAMENTALISME maakt me MISSELIJK!!!
shahzade
28-04-2003, 11:38
Het valt mij op dat de sommige mafkezen op dit forum telkens weer hun best doen om een rechtvaardiging te vinden voor al het islamitische fundamentalistische gerotzooi op deze planeet.
De echte diehard-moslims kan ik nog begrijpen maar de vele fundamentalisten begrijp ik niet. Tot menig normaal mens erachter kwam dat de meeste fundamentalistische moslims gehersenspoeld zijn. De islam is een vredelievende godsdienst maar wordt dankzij terroristen en aanhangers van terrorisme in een negatief daglicht gesteld. De islam wordt belasterd in de media als een bedreiging voor de 20e eeuw dankzij deze onmenselijke praktijken, het aanmoedigen van jonge aankomende jihad-strijders, het hersenspoelen van jonge mensen die nog een heel leven voor zich hebben.
Ik ben achter de oorzaak gekomen : alles draaid om MACHT, de ziel van een mens telt niet mee. De leider van zo’n groepering pleegt geen zelfmoordaanslag, daar zijn ze te laf voor. In plaats daarvan zijn het jonge mannen met een gezin, hen wordt het eeuwige leven beloofd als ze zo’n aanslag plegen. Krankzinnig, want in de Quran staat namelijk dat zelfmoord ‘haram’is en men in de hel komt!!!
'Het islamitish gevaar' bestaat niet, wel ‘het fundamentalistische islamitische gevaar’ waarvoor we stevig op onze hoede moeten zijn. Alle middelen moeten worden ingezet dit zieke machts-spelletje op te sporen en uit te roeien.
Ik laat me niet misleiden en hoop velen van jullie ook niet.
Open jullie ogen voor dit extreme achterlijke gedrag en blijf je geloof belijden zoals het hoort! Dan komt er hopelijk ooit nog een vredige wereld, zou dat niet mooi zijn?
.
kom maar op, wat vind jij fundamentalistisch.
Bij fundamentalisme denk ik aan de fundamenten van de Islam. Ik probeer me er zoveel mogelijk aan te houden, dus ben ik een fundamentalist.
Neb, ouders bepalen wat en hoe de Islaam moet gepraktiseerd worden ?
Waarom bestaat er n theologie, dat groeit en bloeit en wordt bestudeerd ? Oh neeh, volgens shazade is dat achterlijk en subtiel voegt ze er dan aan toe, dat Islam niet achterlijk is, maar wel de afleidingen. T blijft nog steeds facistisch meid. Je bent al gemeld.
Neb. Erger is als n leek zoals jij gaat snuffelen in de quran en dan eigen interpretaties gaat hokuspokussen.
Shazade en neb zijn jullie Fok-gangers die n nieuw speeltje hebben gevonden dat marokko.nl heet ?
Origineel gepost door shahzade
Het valt mij op dat de sommige mafkezen op dit forum telkens weer hun best doen om een rechtvaardiging te vinden voor al het islamitische fundamentalistische gerotzooi op deze planeet.
De echte diehard-moslims kan ik nog begrijpen maar de vele fundamentalisten begrijp ik niet. Tot menig normaal mens erachter kwam dat de meeste fundamentalistische moslims gehersenspoeld zijn. De islam is een vredelievende godsdienst maar wordt dankzij terroristen en aanhangers van terrorisme in een negatief daglicht gesteld. De islam wordt belasterd in de media als een bedreiging voor de 20e eeuw dankzij deze onmenselijke praktijken, het aanmoedigen van jonge aankomende jihad-strijders, het hersenspoelen van jonge mensen die nog een heel leven voor zich hebben.
Ik ben achter de oorzaak gekomen : alles draaid om MACHT, de ziel van een mens telt niet mee. De leider van zo’n groepering pleegt geen zelfmoordaanslag, daar zijn ze te laf voor. In plaats daarvan zijn het jonge mannen met een gezin, hen wordt het eeuwige leven beloofd als ze zo’n aanslag plegen. Krankzinnig, want in de Quran staat namelijk dat zelfmoord ‘haram’is en men in de hel komt!!!
'Het islamitish gevaar' bestaat niet, wel ‘het fundamentalistische
islamitische gevaar’ waarvoor we stevig op onze hoede moeten zijn. Alle middelen moeten worden ingezet dit zieke machts-spelletje op te sporen en uit te roeien.
Open jullie ogen voor dit extreme achterlijke gedrag en blijf je geloof belijden zoals het hoort! Dan komt er hopelijk ooit nog een vredige wereld, zou dat niet mooi zijn?
.
Hoe gaat een Palastijn tegen Soldataten van Israel reageren ?
de ene met verschillende wapens en de andere met stenen
volgens jouw moet hij zijn broek naar beneden doen yek en welkom tegen hen zeggen .
Dat vind ik jamer voor jouw , Jij begrijpt hellemaal niks van , en jij zou noit begrijpen tot de dag des oordeel , Ik advies jij om Euro's te sparen , lekker eten , van het leven genieten , want de Islaam staat heel ver van jou (res. Neb ) en de blaffende honden storen de maan niet !
Origineel gepost door Neb
Ben jij zeker ?
ik snap niet ? Koran is vertaald naar Nederlands turks en meer welkom in de realiteit deze dagen.
Ik ben blij dat je gelooft in je eigen jomanda krachten dat je gewoon via het internet kan zien hoe ik me gedraag in het dagelijks leven.. Dat ze nog bestaan die paranormale mediums..
Ik wil heel veel kennis vergaren als het maar niet de kennis is waarmee jij beinvloed bent.
Die eerste 2 omschrijven jouw visie op dit leven de laatste 2 meer mij.
terroristen, extrimisten, modern, emanicipatie
ok, dan heb ik een vraag voor jou hoe denk je over de hoofddoek.
Hoe gaat een Jood tegen de martyelaren van Palastina reageren ?
de ene met verschillende bommen en de andere met niets
volgens jouw moet hij zijn broek naar beneden doen yek en welkom tegen hen zeggen .
Dat vind ik jammer voor jouw , Jij begrijpt hellemaal niks van (met zulk nederlands kom je redelijk wijs over) , en jij zou noit begrijpen tot de dag des oordeel , Ik advies jij om Euro's te sparen , lekker eten , van het leven genieten , want de Islaam staat heel ver van jou (res. Neb ) en de blaffende honden storen de maan niet !
Moet ik nou serieus iemand die zo nederlands schrijft serieus nemen? Ik bedoel ik zeg niet dat mijn spelling perfect is maar je ik vraag me af of je niet toevallig bij je nicht zit voor papieren?
Nee Neb
een Taal voegt niks aan de persoon , Ook papieren
Ik weet dat ik geen perfect nederlands schrijf , maar ik weet dat je geen arabisch schrijft ,
er is geen verschil tussen Neb en "Jadie'
jij bent een element van de volgende verzameling , D={ x/ zo dat x =Idio }
'' LKalbe ma Yfoet Goeh'' zeggen ze
Origineel gepost door Defender
Ik heb niets tegen fundamentalisten. Het is heel goed als je je mening, je geloof, tot de bodem, het fundament uitzoekt, en niet maar wat met alle winden mee waait.
Ik heb er ook niets tegen als mensen de door hun gevonden waarheid met anderen trachtten te delen, en ze ervan proberen te overtuigen.
Waar ik iets tegen heb is dat mensen de door hun gevonden waarheid zo nodig met geweld aan anderen op willen leggen, en de baas willen spelen over het geweten van anderen. Daar gaat bij mij het licht uit.
vertel eens wie :confused:
Zelf lezen, zelf ondervinden maakt je dat een leek? Nee hoor vind ik niet ik ben moslim voor mezelf ik neem niemand anders interpetaties over. Want er zijn 100 verschillende interpetaties dus voor welke zal ik dan moeten kiezen leg me dat dan eens uit?
Maar interpretatie vereist wel degelijk heel wat deskundigheid. Ten eerste moet je op zoveel vlakken, van geschiedenis, biografieen, arabische taal, hedendaagse wetenschappen, tot hadieth en quranwetenschappen thuis zijn. En waarom is dat nodig, omdat de quran geen huis en keuken encyclopedie is, anders zou het onderhevig zijn aan 6 miljard interpretaties.
Enkel n vertaling vd quran ( wat weer n beschrijving is van wat het zou kunnen betekenen, want we hebben het immers over n goddelijke openbaring) is dus absoluut niet voldoende.
Net als dat je pas iets kan diagnoseren als je de opleiding geneeskunde hebt gevolgd.
Dat van 100 interpretaties is n misvatting ! Je hebt hoogstens 4 wetscholen, hoe kun je dan 100 interpretaties hebben ?
T lijkt wel of de Islam willens en wetens vergeleken wordt met het christendom.
Is de keuze van de vrouw zelf. Je kunt als man je vrouw aansporen deze te gaan dragen. Maar ik vind het een goed iets als de vrouw er 100% zelf achterstaat. Dat geld voor een jonge vrouw en zeker een dochter. Iedereen die handelt zonder eigen overtuiging handelt naar niets. Wat inhoud dat een meisje van 6 die een hoofddoek draagt die draagt voor niets want zij weet niet wat dat iets is.
ik heb het dan als vrouwzijnde en moslimzijnde. Zonder de hoofddoek ben je geen moslima dat is een feit.
shahzade
28-04-2003, 13:45
Origineel gepost door MüeZli
volgens shazade is dat achterlijk en subtiel voegt ze er dan aan toe, dat Islam niet achterlijk is, maar wel de afleidingen. T blijft nog steeds facistisch meid. Je bent al gemeld.
Shazade en neb zijn jullie Fok-gangers die n nieuw speeltje hebben gevonden dat marokko.nl heet ?
Hey verrekte k*t, ik heb NERGENS gezegd dat IK de islaam achterlijk vindt. Het was een stukje van Haci Karacaer in een tijdschrift. Goed lezen lompe troela.
Sta jij maar lekker achter die fundamentalistische herkauwers, dan zal de islam heeeeel ver komen. Kheb medelijden met de mensen die de islam wel beschaafd en netjes belijden.
driouchcity
28-04-2003, 16:43
'Het islamitish gevaar' bestaat niet, wel ‘het fundamentalistische islamitische gevaar’ waarvoor we stevig op onze hoede moeten zijn. Alle middelen moeten worden ingezet dit zieke machts-spelletje op te sporen en uit te roeien.
.
En het valt mij ook dat sommige idioten hier op dit forum hun best doen om een rechtvaardiging te vinden voor alles waar die vieze joden mee bezig zijn.(Namelijk het afslachten van de onschuldige moslims.)
en jij bent ook iemand van die idioten.
Ga nou maar spelen vieze trut.
driouchcity
28-04-2003, 17:10
Ben je nou echt zo verschrikkelijk blind en zie je niet dat ook moslims onschuldige joden afmaken?
Het is geen beginnen aan om eigenlijk te blijven reageren op mensen die de kennis hebben van slak..
Onschuldige joden? ben je nou echt zo ziek? en als er iemand op dit aarde rond loopt die geen verstand van heeft ben jij dat, of je bent een echte zionist die de waarheid niet willen inzien? typische jood dus!
Moeten de palestijnen gewoon lekker blijven toekijken hoe ze elke dag worden afgeslacht? en kijken hoe hun huizen worden vernietigd?
Die vieze joden hebben een land gestolen en hebben meer dan 1 miljoen palestijnen uit hun land verdreven.
Meer dan 1 miljoen palestijnen moesten dus hun huizen verlaten, waar al die vieze joden nu inwonen!!
geen enkele jood is onschuldig daar..ze wonen in de eigendommen van andere mensen en genieten van eigendommen van andere mensen.
De joden zijn allemaal na 1929 naar palestina gekomen...
Dus geen enkele jood is onschuldig daar....
land terug geven a vieze moordenaars die jullie zijn...
Na3latoe lahoe 3alaykoem.
Tjonge, wat een imbecielen zijn veel moslims toch zeg.
Shahzade schrijft een goed stuk over extremen in de islam in Nederland, en meteen beginnen er weer een paar fanate verblinden te schreeuwen over de Palestijnen.
We hadden het over de extreme fundamentalisten in NEDERLAND!!! En dat dan de ene moslim weer tegen de andere zegt dat ze geen goede moslims zijn, dat is weer helemaal primitief. Ze gaan gewoon ff op de stoel van hun Allah zitten, en vellen even een oordeel. Hoe laag kun je nog zakken?????
Amazoullou
29-04-2003, 16:19
.
MADAME CHICHI wanneer ga je eens ophouden met je voor te doen als een Arabische ?
MADAME CHICHI denk je dat we zo achterlijk zijn ?
MADAME CHICHI jij bent een Kaaskoppin die zich voordoet als Arabisch.
Wat betreft jouw onderwerp kun je zelf niets in elkaar flansen ? De eerste drie zinnen zijn het gevolg van knip- en plakwerk van mijn topic 'SCHEINHEILIGHEID VAN KAASKOPPEN ...'
Nog een aantal zaken zijn overgenomen en aangepast bijv Kaaskop wordt moslimfundamentalist.
MADAME CHICHI je bent een gore vitrineslet die geobsedeerd is door geld. Dat is mijn conclusie. Wat een achterlijk wijf ben je toch.
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Het is en zal altijd de keus zijn van de vrouw. Wie zal anders voor haar de keus maken ? Keus is aan haar. Of ze de verplichting nakomt of niet is een ander verhaal.
Een meisje die een hoofddoek draagt zonder dat ze weet waarom ze dat doet vind ik inderdaad onnodig.
Kinderen kan je met de Islam opvoeden dat is goed maar de keuze is aan hun iemand dwingen om islamitisch te zijn is leuk todat ze getrouwd is dan maakt ze haar eigen keuzes.
Hijaab: moet sowieso haar haren bedekken.
Ok ik stel alleen aan jou deze vraag.
is de hoofddoek verplicht of niet in de islam. Als je niet hetzelfde antwoord als mij kan geven, weet ik al waar ik mee te maken heb.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.