Bekijk originele versie : dames een vraagje .. hellup
TemsoenT
08-01-2006, 15:53
zoals de meeste weten ben ik zwanger ( elhamdoelilah)
nou is t zo ik heb een Basisverzekering bij de **** .. maar mijn vraag is wordt er met basisverzekering ook bedoeld Kraamzorg , De bevalling ? verloskundigehulp? of moet ik dan beter extra plus verzerking nemen ???
nog een vraagje ??
ik hoor de laatste tijd .. van als je geheel gezond bent en geen reden hebt om naar t ziekenhuis te gaan je gewoon thuis moet bevallen .. wil je toch in t ziekenhuis bevallen dan zijn de kosten geheel voor je eigen rekening klopt dit ??
pas als de arts denkt van oeii naar t ziekenhuis hoef je niks te betalen ? wie weet hier meer van ?
mijn hersens doen pijn van t denken :maf2:
helluppppppppppppp
kus van temsoenT:maf:
TemsoenT
08-01-2006, 15:58
Relame ik maak geen reclame vertelde alleen erbij welke verzerking ik ha d? mag dat niet ? Vreemd tis inderdaaad een serieuze vraaaag
mohim dames helppppppppppppppppp
Aardbeitje
08-01-2006, 16:04
Hoi meid...
Nou ik kan je vertellen dat je wel in het ziekenhuis mag bevallen...Alleen betaal je wel een bedragje, en dat word later gedeeltelijk vergoed door je ziekenfonds...
Wat betreft je basispakket...Tja, dat weet ik niet! Bekijk je polisvoorwaarde zou ik zeggen.
Bij mijn zorgverzekeraar, moet je een compleetpolis hebben om het voorgoed te krijgen...En die heb ik gelukkig ook...!
Dus kijk het even na...Misschien kan je alsnog veranderen ofzo..!
TemsoenT
08-01-2006, 16:09
promessa ok bedankt ik heb al op de site gekeken maar wordte r niks wijzer van
:(
aardbeitje .. dus je hebt een extraplus verzekering .. ik wil namelijk egt niet huis bevallen hallo zeg ..
ik ga morgen denk ik naar de Verzekering toe en neem ook een aanvullende verzekering ik wordt er gek van ...
mohim bedankt
,maar als er andere dames zijn die er meer van weten give it to me baby !
rbattiiaa
08-01-2006, 16:10
zoals de meeste weten ben ik zwanger ( elhamdoelilah)
nou is t zo ik heb een Basisverzekering bij de **** .. maar mijn vraag is wordt er met basisverzekering ook bedoeld Kraamzorg , De bevalling ? verloskundigehulp? of moet ik dan beter extra plus verzerking nemen ???
nog een vraagje ??
ik hoor de laatste tijd .. van als je geheel gezond bent en geen reden hebt om naar t ziekenhuis te gaan je gewoon thuis moet bevallen .. wil je toch in t ziekenhuis bevallen dan zijn de kosten geheel voor je eigen rekening klopt dit ??
pas als de arts denkt van oeii naar t ziekenhuis hoef je niks te betalen ? wie weet hier meer van ?
mijn hersens doen pijn van t denken :maf2:
helluppppppppppppp
kus van temsoenT:maf:
Ik moet wel weten bij welke verzekering ze zit wil ik haar goed informeren, heeft niks met reclame te maken??? Lijkt me dus niet echt logisch, maar goed moet zelf weten.
Onder basisverzekering vallen meestal de kosten van verloskundige en de kosten indien medische ingreep noodzakelijk is. De rest wordt voor een gedeelte vergoed, dus kraamzorg en poliklinische bevalling, tenzij je een compeet polis hebt. Maar goed is ook een beetje afhankelijk van de zorgverzekeraar waar je verzekerd bent.
mimi_tangaouia
08-01-2006, 16:12
vergeet niet als je in het ziekenhuis wilt bevallen dat je mag naar het ziekenhuis mag als je 8 cm ontsluiting hebt dus onderweg naar het ziekenhuis kan je baby ook komen
als je 8 cm hebt dan heb je bijna alles al gehad
vergeet ook niet dat je na de bevalling gelijk naar huis moet
dus ik ga liever voor een thuisbevalling
rbattiiaa
08-01-2006, 16:17
Hoi meid...
Nou ik kan je vertellen dat je wel in het ziekenhuis mag bevallen...Alleen betaal je wel een bedragje, en dat word later gedeeltelijk vergoed door je ziekenfonds...
Wat betreft je basispakket...Tja, dat weet ik niet! Bekijk je polisvoorwaarde zou ik zeggen.
Bij mijn zorgverzekeraar, moet je een compleetpolis hebben om het voorgoed te krijgen...En die heb ik gelukkig ook...!
Dus kijk het even na...Misschien kan je alsnog veranderen ofzo..!
De eigen bijdrage is niet niks bij een poliklinische bevalling. Je krijgt 150e vergoed en 260e betaal je uit eigen zak. Volgens mij zitten we bij dezelfde verzekeraar, ik ben per 1 jan overgestapt van comford naar compleet, bij compleet wordt per ingang van dit jaar ook de poliklinische bevalling volledig vergoed was voorheen niet zo. Ik kreeg de tip van de verloskundige.
TemsoenT
08-01-2006, 16:24
he meiden bedankt ik ga denk ik ook per direct compleet aanvragen
Aardbeitje
08-01-2006, 16:38
De eigen bijdrage is niet niks bij een poliklinische bevalling. Je krijgt 150e vergoed en 260e betaal je uit eigen zak. Volgens mij zitten we bij dezelfde verzekeraar, ik ben per 1 jan overgestapt van comford naar compleet, bij compleet wordt per ingang van dit jaar ook de poliklinische bevalling volledig vergoed was voorheen niet zo. Ik kreeg de tip van de verloskundige.
260 euro??? Nou jah, het is altijd beter dan dat je VERPLICHT thuis moet bevallen...
Maar hoeveel betaal je voor comford???
En TemsoenT...Ik zou idd op compleet of comford over stappen...;)
Ik heb ook niet echt kunnen vinden op de site over je vraag...Het is niet echt duidelijk uitgelegd...:jammer:
TemsoenT
08-01-2006, 16:40
Rbatiaaa check je pm
TemsoenT
08-01-2006, 16:43
aardbeitjebedankt voor de moeite ..
ik ga inderdaag overstappen ! maar heb jij compleet of comfort en wat betaal je er maandelijks voor?
rbattiiaa
08-01-2006, 16:56
260 euro??? Nou jah, het is altijd beter dan dat je VERPLICHT thuis moet bevallen...
Maar hoeveel betaal je voor comford???
En TemsoenT...Ik zou idd op compleet of comford over stappen...;)
Ik heb ook niet echt kunnen vinden op de site over je vraag...Het is niet echt duidelijk uitgelegd...:jammer:
Dames excusse moi, ik heb ze omgedraaid :o, bij de comford polis krijg je alles vergoedt, bij compleet heb je dus eigen bijdrage.
Ik heb dus comford en daar betaal ik 118.85 euro per maand voor. Compleet is 107.85 euro per maand. Alleen basis is 89.90euro.
rbattiiaa
08-01-2006, 16:59
Rbatiaaa check je pm
Ik heb gereageerd :)
rbattiiaa
08-01-2006, 17:01
Dat is waar!
TemsoenT
08-01-2006, 17:06
aha dus me comfort krijg je alles vergoedt ..
dus ook al WIL ik in t ziekenhuis bevallen .. dan mag dat en met comfort wordt t vergoedt ?? alles dus ??
is t zo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.