Bekijk originele versie : de prijzen van zalen in amsterdam
achermijnpc
28-04-2003, 11:03
hallo allemaal,
ik ben supernieuwsierig naar iets, ik ben van belgie dus onze prijzen zijn heel wat anders dan die v nl, maar hoeveel kost in amsterdam een zaal voor 1 /2 nachten????de minimale prijs en de maximale.
alvast bedankt, ik zou het heel graag willen weten
salaam suster
Wat ik weet uit ervaring is dat de zaal hilal 1200euro is en een kantine van een school wat trouwens best wel mooi en groot is 700euro zal kosten dus ik zal pers de kantine van de school kiezen want die zijn groter als de gewone zaal en vaak goekoper en oja een zaal in Amstelveen is 14000,-euro heel groot ook eerlijk waar en dan moet je nog het eten enzo er bij doen maar moehim nu weet je in iedergeval de prijzen van een aantal zalen en kantine's incha alah
wa sallaam 3lei3kum
Tariffesht
28-04-2003, 22:46
Origineel gepost door mereyem
duur seg
bij ons kost een zaal ongeveer 250 euro,en die zijn dan ook erg groot,en je mag het servies gebruiken.
Ja, maar jij komt ook uit Niemandsland ;)
salaam sis
mereyem:waar woon je dan als ik vragen mag want bij ons hier in adam zijn de echt zo duur....
alvast bedankt voor je antwoord
wa sallaam 3lei3kum
achermijnpc
30-04-2003, 09:06
sorry mohamed ik heb alleen nummers van anashid (een soort van koranband) en vrouwelijk dj's, die gebruiken wij het meest in belgiƫ, maar als je wilt zal ik eens navraag doen bij mensen die ik ken
groetjes
achermijnpc
30-04-2003, 16:58
moet ik navraag doen of niet??
Origineel gepost door mohameddddddddd
he jij komt toch uit belgie, misschien kan jij me helpen, het zit namelijk zo, mijn broer gaat van de zomer trouwen in tetouan, en nou zit het zo dat je in marokko een vrouwenband neemt en een mannenband, mijn broer heeft nu senhaij en khalid benani genomen, maar nu moet hij dus alleen nog een vrouwenband, nou zijn vrouwenbanden echt een ramp, maar ik heb een keertje een vrouwenband gezien die was echt 10000% ze heette saida d'baba ze is erg bekend in belgie, heb jij toevallig haar nummer, alvast bedankt
ik zal eens navraag doen mohammed.
Salaam,
De kantine van de het Wallantcollege in Osdorp wordt ook verhuurd voor bruiloften. Er is daar elke zaterdag een bruiloft, maar het is echt duur. Je moet rekenen op minimaal 1500 euro per avond..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.