Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Van je Vrienden moet je het hebben ( ze3ma) ....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

TemsoenT
28-04-2003, 10:51

salaam mensen tegenwoordig kan je niemand meer vertrouwen ... zelfs je beste vriendin niet !!! het meisje waar ik het nu over heb is ook een lid van marokko.nl en als je dit leest schaam je voor wat je gedaan hebt !! een looser gaat voor je vriendin he ??? is goed !! maar onthou wat ik je al die tijd zei :::::: je komt achter je eigen fout ::::: maar kom nooit maar dan ook noooitttt meer naar mij toe om te zeggen je had al die tijd gelijk want ik ken je niet meer en wil je nooit meer kennen ook ! want wat je hebt gedaan is te gek voor woorden dat doet een vriendin niet !! onze tijd samen is voorbij ... al die jaren door jou verpest.. zal ik je zeggen ik ben blij dat het nu zo is want je hebt altijd al een duistere kant gehad !!! en nu pas zie ik die vuile kant van je ... en voor andere leden adviseer ik vertrouw tegenwoordig alleen jezelf want niemand in dit leven is haast meer te vertrouwen wees op je hoede !!! Thalla Fraskoem ... :zwaai:

Noa
28-04-2003, 10:54
vrienden komen en gaan...maar ik zou zeggen leg je ziel en je geheimen nooit bloot bij vrienden ze gebruiken het op de een of andere manier altijd wel tegen je!! jammer genoeg!

Soefy
28-04-2003, 10:55
Origineel gepost door TemsoenT salaam mensen tegenwoordig kan je niemand meer vertrouwen ... zelfs je beste vriendin niet !!! het meisje waar ik het nu over heb is ook een lid van marokko.nl en als je dit leest schaam je voor wat je gedaan hebt !! een looser gaat voor je vriendin he ??? is goed !! maar onthou wat ik je al die tijd zei :::::: je komt achter je eigen fout ::::: maar kom nooit maar dan ook noooitttt meer naar mij toe om te zeggen je had al die tijd gelijk want ik ken je niet meer en wil je nooit meer kennen ook ! want wat je hebt gedaan is te gek voor woorden dat doet een vriendin niet !! onze tijd samen is voorbij ... al die jaren door jou verpest.. zal ik je zeggen ik ben blij dat het nu zo is want je hebt altijd al een duistere kant gehad !!! en nu pas zie ik die vuile kant van je ... en voor andere leden adviseer ik vertrouw tegenwoordig alleen jezelf want niemand in dit leven is haast meer te vertrouwen wees op je hoede !!! Thalla Fraskoem ... :zwaai: jah Cker meid..tegenwoordig is niemand te vertrouwen..:jammer: maar gelukkig lopen er hier en daar nog wel mensen rond met een goed hart die je kunt vertrouwen... maar jah one in a million... :( en voor die vriendin van jouw als ze dit leest-------------->>:lekkerpuh Thalla feresak girly!! :zwaai:

TemsoenT
28-04-2003, 10:56
Sokran dame :zwaai:

jay
28-04-2003, 10:59

Origineel gepost door TemsoenT salaam mensen tegenwoordig kan je niemand meer vertrouwen ... zelfs je beste vriendin niet !!! het meisje waar ik het nu over heb is ook een lid van marokko.nl en als je dit leest schaam je voor wat je gedaan hebt !! een looser gaat voor je vriendin he ??? is goed !! maar onthou wat ik je al die tijd zei :::::: je komt achter je eigen fout ::::: maar kom nooit maar dan ook noooitttt meer naar mij toe om te zeggen je had al die tijd gelijk want ik ken je niet meer en wil je nooit meer kennen ook ! want wat je hebt gedaan is te gek voor woorden dat doet een vriendin niet !! onze tijd samen is voorbij ... al die jaren door jou verpest.. zal ik je zeggen ik ben blij dat het nu zo is want je hebt altijd al een duistere kant gehad !!! en nu pas zie ik die vuile kant van je ... en voor andere leden adviseer ik vertrouw tegenwoordig alleen jezelf want niemand in dit leven is haast meer te vertrouwen wees op je hoede !!! Thalla Fraskoem ... :zwaai: vertrouw alleen je portomonee :D

Noa
28-04-2003, 11:01
Origineel gepost door jay vertrouw alleen je portomonee :D en zelfs die kan je weleens bedriegen... :D

jay
28-04-2003, 11:02
Origineel gepost door Noa_F en zelfs die kan je weleens bedriegen... :D allleen waneer je van jezelf steelt :D

Noa
28-04-2003, 11:04
Origineel gepost door jay allleen waneer je van jezelf steelt :D of je zusje of broertje hadden geld nodig en vergeten jou te zeggen dat ze er geld uit hebben gehaald...!

Shining_Star
28-04-2003, 11:06
Ik wist het allang dat je het zelfs van je aller beste vriendin kan verwachten..........

jay
28-04-2003, 11:07
Origineel gepost door Noa_F of je zusje of broertje hadden geld nodig en vergeten jou te zeggen dat ze er geld uit hebben gehaald...! dat heeft met opvoeding te maken :D

Noa
28-04-2003, 11:08
Origineel gepost door jay dat heeft met opvoeding te maken :D dat noemen ze lenen....?!

TemsoenT
28-04-2003, 11:14
lenen , stelen !!! het is tegenwoordig normaal om te stelen !!!

Noa
28-04-2003, 11:16
Origineel gepost door TemsoenT lenen , stelen !!! het is tegenwoordig normaal om te stelen !!! welja van je familie moet je het hebben, ik vind het niet erg het zijn mijn broertjes maar...

TemsoenT
28-04-2003, 11:18
ewa jah .... :(

jay
28-04-2003, 11:18

Origineel gepost door Noa_F welja van je familie moet je het hebben, ik vind het niet erg het zijn mijn broertjes maar... ja maar er zijn grenzen ik ben de jongste en ik heb nooit geld gestolen van m'n broers of zogenaamd geleend ik zo me dood schamen als ze me betrapte jah lefdiga

Pagina's : [1] 2 3 4 5