Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stage pffffffffff.....

Pagina's : [1] 2 3

TemsoenT
28-04-2003, 10:39

salaam allemal ik ben nu op stage en ik verveel me dooood .. en het ergste ik ben moee als the mother****errr .... het is hier wel gezellig leuke mensen etc .. maar er niet vaak wat te doen grootste gedeelte zit ik op internet hihihihihih ( maar ik haaaaaaaaaat stage) hoe is jullie stage ervaring ????? :D

cheima
28-04-2003, 10:42
Damnnnn stage boring as hell :kwaad: :kwaad: Heheheheh die ondertekening van jou, heb gelijk zin om te shaken :boogie: :boogie: :boogie:

Hafsat
28-04-2003, 10:43
Origineel gepost door TemsoenT salaam allemal ik ben nu op stage en ik verveel me dooood .. en het ergste ik ben moee als the mother****errr .... het is hier wel gezellig leuke mensen etc .. maar er niet vaak wat te doen grootste gedeelte zit ik op internet hihihihihih ( maar ik haaaaaaaaaat stage) hoe is jullie stage ervaring ????? :D Ben je bang dat mensen gaan zien wat je opschrijft of zo :D

cheima
28-04-2003, 10:44
Origineel gepost door Hafsat Ben je bang dat mensen gaan zien wat je opschrijft of zo :D :hihi: :hihi:

Shining_Star
28-04-2003, 10:44

Origineel gepost door Hafsat Ben je bang dat mensen gaan zien wat je opschrijft of zo :D :lol: :lol:

Soefy
28-04-2003, 10:45
Origineel gepost door Hafsat Ben je bang dat mensen gaan zien wat je opschrijft of zo :D :lol: jah ik zat ook al te kijken moest me echt----->> :schok: maaruh ja stage :kwaad: moet er toch echt niet aan denken... :zwaai:

Hafsat
28-04-2003, 10:49
Origineel gepost door SoefSoef :lol: jah ik zat ook al te kijken moest me echt----->> :schok: maaruh ja stage :kwaad: moet er toch echt niet aan denken... :zwaai: Ja, ik zat helemaal met mijn gezicht tegen het beeldscherm :D Stage, nee alsjeblieft niet zeg, heb een jaar stage gelopen, wat een ramp zeg :kwaad:

DePaRaBier
28-04-2003, 10:51
Stage is lekka, `kzit lekker op kantoor te nixen...:)

Hafsat
28-04-2003, 10:52
Origineel gepost door DePaRaBier Stage is lekka, `kzit lekker op kantoor te nixen...:) Ik zit ook te nixen, maar krijg er wel voor betaald :D

TemsoenT
28-04-2003, 10:53
hahaha nee mensen maar ik had een fouTTT gemaakt met mijn lettertypen !! ( verveeel me nog )

DePaRaBier
28-04-2003, 10:55
Origineel gepost door Hafsat Ik zit ook te nixen, maar krijg er wel voor betaald :D `kkrijg ook betaald...:) Maar hier doe ik egt nix, `kben nergens verantwoordelijk voor, `kdoe nix, `kwil nix, `kmoet nix, alles is nix... tis toh heerlijk...

Hafsat
28-04-2003, 10:57
Origineel gepost door DePaRaBier `kkrijg ook betaald...:) Maar hier doe ik egt nix, `kben nergens verantwoordelijk voor, `kdoe nix, `kwil nix, `kmoet nix, alles is nix... tis toh heerlijk... Ik ook niet :hihi: Maar ik moet van alles en toch doe ik niente :D Voel me niet eens schuldig :o Kom om 08.30 binnen, telefoneer wat, e-mailen, internetten en na zes of acht uurtjes ga ik weer naar huis :D

DePaRaBier
28-04-2003, 10:59
Origineel gepost door Hafsat Ik ook niet :hihi: Maar ik moet van alles en toch doe ik niente :D Voel me niet eens schuldig :o Kom om 08.30 binnen, telefoneer wat, e-mailen, internetten en na zes of acht uurtjes ga ik weer naar huis :D Das nog best lang,`kkom om 10uur binnen, Tjek mn mailtjes...ga ff MSN op, beetje op MarocNL en MarokkoNL kijken, verbeter mn record met DX-Ball... Haal ff wat tomatensoup, ga ff de telefoonrekening opschroeven, en rond 15.20 ga ik de deur uit...pak de bus om 15.25 en ben om 15.45 thuis...:) Tis `n luilekkaleven....

Soefy
28-04-2003, 11:01
Origineel gepost door Hafsat Ja, ik zat helemaal met mijn gezicht tegen het beeldscherm :D Stage, nee alsjeblieft niet zeg, heb een jaar stage gelopen, wat een ramp zeg :kwaad: :hihi: jah kwou bijna met mijn gezicht in het beeldscherm gaan :D ik heb een half jaar stage gelopen twas echt :kwaad: maar jah op het eind kreeg ik wel veel cadootjes dat was weer :goedzo: en ik deed geen flikaah :(

TemsoenT
28-04-2003, 11:01

hahaha e willie de telefoon hahahahahhaa

Pagina's : [1] 2 3