Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mascara voor gevoelige ogen!

hoceimababe
07-01-2006, 21:44

He lieve meiden, Weet er iemand nog een goede mascara voor gevoelige ogen. Omdat ik lenzen draag kan ik al slecht tegen mascara maar als ik dan wat wil opdoen dan moet ik speciaal voor gevoelige kopen. Wie weet waar je trouwens ook dat spul kunt kopen voor je haar genaamd Frizz Ease ofzo. Er komt een reclame van op tv van John Freida. Ik hoor van jullie. :kus:

berkanegirlzz
07-01-2006, 23:06
Frizz easy kumn je bij de DA, Kruitvat of Etos komen en de mascara voo gevoelige ogen is Boots nr 7 (huismerk van Etos)

miss_chaimae
08-01-2006, 00:57
Alle merken van Yves rocher zijn natuurlijk & daardoor ontstaat geen irritatie of dergelijke. Is wel wat prijzig maar wel goed!! Kijk hier ff: www.yvesrocher.nl

SweetCheeks
08-01-2006, 01:37
De producten van Clinique zijn voor mensen met een gevoelige huid. Dus dan zou de mascara ook wel goed zijn...

bonbon
08-01-2006, 02:08

Je had ook bij de HEMA mascara voor gevoelige ogen en die was goed. Weet niet of ze hem nog steeds hebben. Verder die frizz gedoe bij iedere grotere drogist en in elk geval bij de V&D drogistafdeling hebben ze hem (in Den Haag althans wel)

banban
08-01-2006, 14:27
hallo die frizz ease van john frieda kun je bij alle drogisterijen kopen kost ongeveer 12 euro en mascara voor mensen met gevoelige ogen is van clinique het beste merk ik heb namelijk zelf ook super gevoelige ogen

sabrye
08-01-2006, 16:42
clinique heeft ook make-up voor gevoelige huid is wel een beetje prijzig