Bekijk originele versie : Jezelf voor 1 dag klonen...
Stel je voor, je mag jezelf voor 1 dag klonen..
Met andere woorden : je kunt dus met jezelf een trio rocken met de tjik van je dromen of voor een perfecte alibi zorgen om een misdaad of andere stoute aktie te ondernemen!!!
wat zou je doen??
Miss_Banana
28-04-2003, 01:14
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Stel je voor, je mag jezelf voor 1 dag klonen..
Met andere woorden : je kunt dus met jezelf een trio rocken met de tjik van je dromen of voor een perfecte alibi zorgen om een misdaad of andere stoute aktie te ondernemen!!!
wat zou je doen??
De ABN AMRO's in de Vijzelstraat een bezoekje brengen :hihi: en dan een waterdichte alibi hebben :D
Jeblia_Tetouania
28-04-2003, 01:15
IK zou ALLE parfumzaakjes in heel Nederland afgaan en alles meenemen, en mijn kloon zou dan bij de buren zijn zodat ik een PERFECTE alibi zou hebben!!!!!!!!
Chatefemqemamu
28-04-2003, 01:15
klonen, diamond centre leegroven, schiphol opblazen, hier en daar wat mensen beroven en dan afmaken ofso denk ik.
Origineel gepost door Chatefemqemamu
klonen, diamond centre leegroven, schiphol opblazen, hier en daar wat mensen beroven en dan afmaken ofso denk ik.
:hihi:
Chatefemqemamu
28-04-2003, 01:18
hehehhh m'n fantanasie slaat op hol!!!! :hihi:
goeie zaak dat dit nie kan!!!
ik zou mezelf wel willen zien doodgaan, dus ik denk dat ik mn kloon met een flink mes in zn nek steek ofzo, maar je kloon om zeep helpen is technisch gezien gewoon zelfmoord...dus dat gaat niet meer door :maf::D
Chatefemqemamu
28-04-2003, 01:26
den haag, hoe heet 't ook alweer... dat daaro bij t binnenhof enzow... parlement en alles opblazen ook nog...
ff snel een standbeeld voor volkertje bouwen
kortom, om alles even samen te vatten, terrorist uithangen en profit maken :wijs:
RealCasawia
28-04-2003, 01:28
Mijn kloon het Witte Huis in laten vliegen met Bush als hoofdtarget :stout:
Maar klonen is toch haram ???? :confused:
Origineel gepost door RealCasawia
Mijn kloon het Witte Huis in laten vliegen met Bush als hoofdtarget :stout:
Maar klonen is toch haram ???? :confused:
konden ze in de tijd van de Profeet (vzmh) al klonen???:hihi:
RealCasawia
28-04-2003, 01:38
konden ze in de tijd van de Profeet (vzmh) al klonen???:hihi:
Nopez maar dat heeft er nix mee te maken hoor ik weet niet hoe ik et moet uitleggen maarja het zal allemaal wel..... :D
Ik had zoiets in ged8e van Allah is onze schepper niemand anders dan hem heeft het menselijk leven gecreeerd dus en wetenschappers die klonen zijn geen Allah en mogen geen leven op aarde zetten op die manier je weet andere manier mag wel :p snappie ??
Mensen als ik het niet goed heb corrigeer me please...
volgens mij heb je de eerste drie woorden gemist:
STEL JE VOOR
RealCasawia
28-04-2003, 01:47
volgens mij heb je de eerste drie woorden gemist:
STEL JE VOOR
:confused:
Esnoe ??
Origineel gepost door RealCasawia
:confused:
Esnoe ??
dat bedoel ik...:hihi:
Ga maar lekker slapen, het is te laat om er nog over na te denken :hihi:
RealCasawia
28-04-2003, 01:51
dat bedoel ik...:hihi:
Ga maar lekker slapen, het is te laat om er nog over na te denken :hihi:
Hahaha ja wallahila ghir skoet ik ben langzamerhand getransformeerd in een Chinees me ogen gaan dichtvallen strax....
Ik ga pia....
Slaap lekker alvast a spacer :cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.