Bekijk originele versie : snorretje (dames)
_samira_
07-01-2006, 18:38
Ik ben een meisje van 16 en ik heb een beetje een snorretje:traan1: dames, weten jullie wat ik er aan kan doen? en wat doen jullie er aan?
Je kan het met touw weghalen, of harsen kan ook... En epileren ;)
Just_Souad
07-01-2006, 18:47
gebruik silx (ontahringscreme exstra mild) : dat is creme en dat moet je 3 min op laten en dan weghalen met een doekje en foetsie .. hij is echt goed !!! je kunt het kopen bij de kruitvalt . Tis ook nie duur hihi en het komt pas na een week of 2 terug !!
kus sou
saida_maroc87
07-01-2006, 18:54
helpt dat echt goed... en stinkt dat niet..want dan wil k het wel proberen :hihi:
Just_Souad
07-01-2006, 18:59
ja, stinkt wel maar je ruikt het toch niet meer als je het weghaalt!!
ik zou het gebruiken als ik jou was ;)
het is een goede product!
kus sou
saida_maroc87
07-01-2006, 19:02
hahah is goed ...k zal maandag effe naar winkel gaan ofzo :D
maare werkt dat ook zeg maar op korte haartjes..want k doe het zeg maar wgscheren man :s dus is dikker gaat dat ook lkkn??
Ik heb toch liever touw, doet wel een beetje pijn.
saida_maroc87
07-01-2006, 19:32
ik BlondeeR het...BeeTje f0undati0n
Dan nieTs meer Te zieN :D
maar k heb iets iets donkerdere huidskleur dan getint...dus dat zie je dan wel goed..en is altijd te zien in de zon enzo.. dus dat is niks voor mij :)
Ibtissama
07-01-2006, 22:27
hey ik ben een meisje van 14 en wil het ook weghalen maar ben een beetje bang op de ractie van me moeder maaja kan je me uitleggen wat touw is....?
Ibtissama
07-01-2006, 22:28
reactie
hey ik ben een meisje van 14 en wil het ook weghalen maar ben een beetje bang op de ractie van me moeder maaja kan je me uitleggen wat touw is....?
Hoi meid,
Ik zal maar eerst toestemming van je moeder vragen.
Met touw kan je denk ik niet zelf doen. Ik zelf ga naar de kapster, dan moet je achterover liggen, dan begint ze met touw die snorhaartjes weg te halen, doet een beetje pijn. Maar is wel beter als hars. Na een paar minuten ben je ermee klaar. :)
Hair_relaxing
07-01-2006, 22:35
ja, stinkt wel maar je ruikt het toch niet meer als je het weghaalt!!
ik zou het gebruiken als ik jou was ;)
het is een goede product!
kus sou
BLijven die haartjes echt 2 weken weg?????
netjes hoor!
Ik doe het blonderen, en je ziet het echt niet. Ook al niet in de zomer, en gebruik al tijd foundation, dus dan is het helemaal niet zichtbaar!
Beter niet weghalen, ik vind dat altijd zo'n gedoe, ze komen dikker terug en wat nou als je een keer ernstig ziek bent, of later oud bent:hihi: heb je hele dikke snorharen en superlang :hihi:
Majah :o
love_tinghir
07-01-2006, 22:56
Ik epileer hét.
Tijd voor ontharingscreme dus.:maf2:
Islam4You
07-01-2006, 23:01
Turken doen wonderen :hihi:
sammy_boeffie
07-01-2006, 23:07
Vooral dicht bij je lip, auw :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.