Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : YaSMiNa OpenBaRe DaGBoeK

Pagina's : [1] 2

EmiR_Soltan
27-04-2003, 23:45

PLaaTs HieR WaT Je KwijT WiLT: GevoeLens, ProbLemen, FrusTraTies, ZorGen, Wensen, DageLijkse Bezigheden. Succes

Guadaloupe
27-04-2003, 23:46
OPENBARE dagboek :hihi: lees mn ondertekening....zegt genoeg :D

Chaimaa
27-04-2003, 23:47
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE3 :huil: :verdriet: :( :huil:

-xxx-Rachida
28-04-2003, 00:16
Ik ben gek op haring.....wie nog meer?

EmiR_Soltan
01-05-2003, 00:42

Mijn Woorden zijn Ergens GeVaLLen En Kan Ze NieT Vinden :kwaad:

italiaanse
01-05-2003, 00:49
Hahahah Rachida met haar haring.....hoe kom je nou weer bij haring :melig: . Maarre ik voel me verliefd....en dat mag er best zijn nietwaar :cool:

Zin_Rabat
01-05-2003, 00:51
Origineel gepost door EmiR_Soltan Mijn Woorden zijn Ergens GeVaLLen En Kan Ze NieT Vinden :kwaad: zullen er samen naar opzoek gaan kan ik je gelijk nog eens zien en kunnen we rustig bijkletsen :D

SaraZena
01-05-2003, 00:52
lief dagboek ik ben alleen vandaag shie 10 kilo aangekomen van het vreten van chocolade en chips. ik ga nu slapen, maar ik zal morgen verder schrijven. dag lief dagboek :rolleyes:

EmiR_Soltan
01-05-2003, 01:04
Origineel gepost door Zin_Rabat zullen er samen naar opzoek gaan kan ik je gelijk nog eens zien en kunnen we rustig bijkletsen :D Dat LijkT Me WeL Aangenaam. Maar Ik GeLoof Dat Mijn Woorden Zich Aan HeT NaTuraLiseren Zijn. Ben Op zoek naar een nieuwe schrijfsTijL

salimma19
01-05-2003, 01:37
eeeeeeeeeeeeeeeeh ik heb een probleem. Zoals jullie weten ben ik het mooiste schepsel dat op aarde rondloopt. Maar ik kan er niet meer tegen. Al die jongens die kwijlen.........die meisjes die zo jaloers zijn. Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik zo knap ben??? Toch???? ik wil gewoon iedereen vragen mij met rust te laten oke. En meisjes.......doe niet zo jaloers en doe geen moeite want jullie kunnen nooit op mij lijken, daaar ben ik veeeeeeeel te uniek voor en veel te mooi :ego: nou is wel lekker dat ik even mijn hart kan uitstorten. Dit is het dus het leven van een prachtig meisje. Ik begin mijn perfecte, mooie hoofdje een beetje zat te worden. Ik ik ben gewoon te mooie.......zucht....... :verdriet: mijn leven is zoooooooo zwaar :( :zwaai:

Zin_Rabat
01-05-2003, 01:49
Origineel gepost door salimma19 eeeeeeeeeeeeeeeeh ik heb een probleem. Zoals jullie weten ben ik het mooiste schepsel dat op aarde rondloopt. Maar ik kan er niet meer tegen. Al die jongens die kwijlen.........die meisjes die zo jaloers zijn. Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik zo knap ben??? Toch???? ik wil gewoon iedereen vragen mij met rust te laten oke. En meisjes.......doe niet zo jaloers en doe geen moeite want jullie kunnen nooit op mij lijken, daaar ben ik veeeeeeeel te uniek voor en veel te mooi :ego: nou is wel lekker dat ik even mijn hart kan uitstorten. Dit is het dus het leven van een prachtig meisje. Ik begin mijn perfecte, mooie hoofdje een beetje zat te worden. Ik ik ben gewoon te mooie.......zucht....... :verdriet: mijn leven is zoooooooo zwaar :( :zwaai: ach meid weetje wat het probleem bij u is je slaapt nog en je bent nog steeds niet uit je droom ontwaakt :D of het is al zo ernstig dat je wel wakker bent maar nu je eigen leugens gelooft in dit geval raad ik je aan om met spoed contact optezoeken met het riag :)

Yassir23
01-05-2003, 01:52
Origineel gepost door salimma19 eeeeeeeeeeeeeeeeh ik heb een probleem. Zoals jullie weten ben ik het mooiste schepsel dat op aarde rondloopt. Maar ik kan er niet meer tegen. Al die jongens die kwijlen.........die meisjes die zo jaloers zijn. Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik zo knap ben??? Toch???? ik wil gewoon iedereen vragen mij met rust te laten oke. En meisjes.......doe niet zo jaloers en doe geen moeite want jullie kunnen nooit op mij lijken, daaar ben ik veeeeeeeel te uniek voor en veel te mooi :ego: nou is wel lekker dat ik even mijn hart kan uitstorten. Dit is het dus het leven van een prachtig meisje. Ik begin mijn perfecte, mooie hoofdje een beetje zat te worden. Ik ik ben gewoon te mooie.......zucht....... :verdriet: mijn leven is zoooooooo zwaar :( :zwaai: Pas Op! dat je met je neus niet tegen een dakkapel aanloopt!

salimma19
01-05-2003, 02:00
Yassir......ik ben gewoon mooi :ego:

GangstaLovin
01-05-2003, 02:03
Muhahaahhaaaaaaaaaaaaaaa .....tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk meisie ;)

salimma19
01-05-2003, 02:06

GangstaLovin lekker ding van me. jij bent ook leuk (en jaloers op mij) maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr helaas niet zo leuk als mij . het spijt me je zult het ook nooit zijn :ego:

Pagina's : [1] 2