Bekijk originele versie : wie heeft ervaring met een besnijdeniscentrum?
bonbonbloc
07-01-2006, 08:08
Hallo,
Wie van jullie heeft ervaring met een besnijdeniscentrum? Of door wie laten jullie je zoon besnijden?
gaat dat niet in nedrland meestal via een arts
en hier in brussel kun je dat laten doen door een ervaren moslim man
maar in nl dacht ik in een ziekenhuis
en het is in nl ok heel duur het wordt ook niet meet vergoed dacht ik dn
Mijn zoontje is nu 3 jaar en 3mnd en hij moet ook echt besneden worden, ik weet dat je in Amsterdam een besnijdeniscentrum heb, die het voor ongeveer 500 euro doen en in het ziekenhuis is het 800 euro, maar dan gaat je zoontje onder volledige narcose en bij het centrum, krijgt hij alleen een plaatselijke verdoving.
Verder weet ik er ook niet veel van. Maar ik moet wel gaan opschieten, want hoe langer ik wacht, hoe pijnlijker het voor hem is toch?
saadia29
07-01-2006, 17:02
Ik heb mijn zoontje jaren geleden laten besnijden in Amsterdam bij zo'n BC.
Hij was toen 13 maanden, hamdoelilah is alles goed gegaan.
Sterkte ermee.
bonbonbloc
08-01-2006, 16:08
Ik heb mijn eerste zoontje met anderhalf laten besnijden in het ziekenhuis, maar dat vond ik vreselijk, kwam vooral door die rotte narcose.
Nu ben ik weer zwanger van een jongen, en dit keer wil ik hem echt laten besnijden als ie een paar weekjes oud is.
Aston, ik zou inderdaad niet al te lang wachten als ik jou was. Mijn zoontje had meer last van de narcose dan van de besnijdenis zelf. Daarom wil ik persé naar een besnijdeniscentrum, dat kost trouwens 225 euro, dat valt echt reuze mee vind ik.
Saadia, bedankt voor je reactie! Fijn geholpen dus daar, duurde het lang, het wachten en de besnijdenis?
Hebben er nog meer meiden ervaring met het besnijden van een pasgeboren kindje?
Ben zo bang dat het fout gaat, kan er 's nachts niet van slapen.
saadia29
08-01-2006, 16:42
Ik heb mijn eerste zoontje met anderhalf laten besnijden in het ziekenhuis, maar dat vond ik vreselijk, kwam vooral door die rotte narcose.
Nu ben ik weer zwanger van een jongen, en dit keer wil ik hem echt laten besnijden als ie een paar weekjes oud is.
Aston, ik zou inderdaad niet al te lang wachten als ik jou was. Mijn zoontje had meer last van de narcose dan van de besnijdenis zelf. Daarom wil ik persé naar een besnijdeniscentrum, dat kost trouwens 225 euro, dat valt echt reuze mee vind ik.
Saadia, bedankt voor je reactie! Fijn geholpen dus daar, duurde het lang, het wachten en de besnijdenis?
Hebben er nog meer meiden ervaring met het besnijden van een pasgeboren kindje?
Ben zo bang dat het fout gaat, kan er 's nachts niet van slapen.
Behandeling duurde ongeveer een half uur. Is inderdaad veel beter om al op jonge leeftijd te laten besnijden, zo heeft het kindje er minder last van.
Ik begrijp wat je bedoeld, al vanaf dat mijn zoontje geboren was zat ik er zo mee dat hij ooit besneden moest worden, maar hamdoelilah is het super meegevallen.
Insha allah verloopt het bij jullie ook vlekkeloos en is jouw kleine er gauw bovenop.
Wacht vooral niet te lang:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.