Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het gedachten van de VVD & SPG

cj_tetuani
27-04-2003, 23:28

Het gedachtegoed van de VVD en SGP staan erg ver van elkaar af. Hoe kunnen we aan buitenlanders uitleggen dat hier gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen en homo's en hetero's is, terwijl dat geen gemeengoed is bij de SGP?", aldus Zalm in NRC Handelsblad. Buitenlanders? O, nu heten wij opeens geen allochtonen meer maar gewoon weer buitenlanders. In het bezit van de Nederlandse nationaliteit maar toch nog altijd buitenlanders. Ben benieuwd wanneer we weer gastarbeiders genoemd gaan worden?

arabchrstn
28-04-2003, 00:19
Over ouwehoeren gesproken... In ieder geval denk ik dat streng-islamitische erg goed af zijn bij een komst van de SGP in de regering. Veel punen binnen de SGP overlappen die van strenge moslims..

an3sdej
28-04-2003, 00:39
Die SGP is een partij die alleen nog aanhang heeft in een paar regio's in de provoncie. Het is een uitstervend ras van mensen dat evenals vele moslims alleen maar conservatief RECHTS alles bij het oude willen laten, of oude tijden willen laten herleven, en alleen maar oordelen over vernieuwing en moderniteit!!

arabchrstn
29-04-2003, 04:15
Ik ben het met je eens als je zegt dat de SGP aanhang heeft in de provincie. Maar uitstervern denk ik niet dat ze doen. De SGP schijnt de grootste jongerenorganisatie van allen te hebben. En weet jij hoeveel kinderen die mensen krijgen...?

K_Prone
29-04-2003, 13:25

Origineel gepost door arabchrstn Over ouwehoeren gesproken... In ieder geval denk ik dat streng-islamitische erg goed af zijn bij een komst van de SGP in de regering. Veel punen binnen de SGP overlappen die van strenge moslims.. o wat fantastisch zeg. Rot toch op met je geouwehoer. Heb je ook hun standpunt gelezen over andere religies etc. Dan kan je beter een islamitische partij in het parlement hebben.

tonk
29-04-2003, 13:46
Origineel gepost door cj_tetuani Het gedachtegoed van de VVD en SGP staan erg ver van elkaar af. Hoe kunnen we aan buitenlanders uitleggen dat hier gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen en homo's en hetero's is, terwijl dat geen gemeengoed is bij de SGP?", aldus Zalm in NRC Handelsblad. Buitenlanders? O, nu heten wij opeens geen allochtonen meer maar gewoon weer buitenlanders. In het bezit van de Nederlandse nationaliteit maar toch nog altijd buitenlanders. Ben benieuwd wanneer we weer gastarbeiders genoemd gaan worden? Met buitenlanders worden hier mensen bedoeld die in Belgie, Duitsland, Amerika enz. wonen. Maw hoe kunnen we aan de rest van de wereld uitleggen dat .... Dus maak je niet druk.