Bekijk originele versie : weet je waar ik zo pissed van word
MENSEN DIE AFSPRAKEN AFZEGGEN!!!!!!! EN DAN NOG EEN MOMENT VANTEVOREN :boos:
hehehe.. en wat is de smoes die er voor is gebruikt??
Guadaloupe
27-04-2003, 23:22
en als het nou heeeeel dringend was.....word je er dan ook pissed off van ;)
saidaaatje
27-04-2003, 23:23
ligt aan de reden van afzegging
ik heb het haar een maand vantevoren gezegd en ze heeft me met wallah beloofd..3de x dat ze met dit flikt..EN DE REDEN!?!? ZE HEEFT MET HAAR VRIEND AFGESPROKEN blijkbaar ben ik niet zo belangerijk en dan zegt ze nog doodleuk op t eind: ga met je broertje..
saidaaatje
27-04-2003, 23:26
echt nep man pffffff wat een nicht..echt een neppe reden
Origineel gepost door Chaimaa
MENSEN DIE AFSPRAKEN AFZEGGEN!!!!!!! EN DAN NOG EEN MOMENT VANTEVOREN :boos:
gij moet niet zeiken mischien heeft diegene iets beters te doen dan met jou samen zijn
plus jij zou ook afzeggen als er iets belangrijks tussenkomt..toch
Guadaloupe
27-04-2003, 23:26
ik heb het haar een maand vantevoren gezegd en ze heeft me met wallah beloofd..3de x dat ze met dit flikt..EN DE REDEN!?!? ZE HEEFT MET HAAR VRIEND AFGESPROKEN blijkbaar ben ik niet zo belangerijk en dan zegt ze nog doodleuk op t eind: ga met je broertje..
das gaar jah.... :(
Zin_Rabat
27-04-2003, 23:28
Met Dit Soort Dingen leer Je je Echte Vrienden Kennen
Ik Heb dat ook met sommige mensen en dan denk ik oke dat weet ik dan voor de volgende keer :)
Origineel gepost door Hamidon
gij moet niet zeiken mischien heeft diegene iets beters te doen dan met jou samen zijn
plus jij zou ook afzeggen als er iets belangrijks tussenkomt..toch
pardon..jij weet er niks van dus bemoei je er niet mee..als ze niks beters te doen had dan met mij samen zijn moet ze maar oprotten bij mij thuis
en nee ik ben niet zo nep als haar.. beloofd is beloofd.. :jammer:
oh faya voor je.. ik kan daar ook niet tegen.. ik zou de volgende keer geeneens de moeite doenom te gaan afspreken :D
Origineel gepost door Zin_Rabat
Met Dit Soort Dingen leer Je je Echte Vrienden Kennen
Ik Heb dat ook met sommige mensen en dan denk ik oke dat weet ik dan voor de volgende keer :)
gelijk heb je..volgende x reken ik er niet meer op
Wie haat dat nou weer niet???:rolleyes:
pardon..jij weet er niks van dus bemoei je er niet mee..als ze niks beters te doen had dan met mij samen zijn moet ze maar oprotten bij mij thuis
en nee ik ben niet zo nep als haar.. beloofd is beloofd.. :jammer:
ze3ma bijdehand doen..alsof jij iets weet... je komt hier meteen klagen over dit en dat... is zekerss een van je specialiteiten klagen en klagen
Origineel gepost door Hamidon
ze3ma bijdehand doen..alsof jij iets weet... je komt hier meteen klagen over dit en dat... is zekerss een van je specialiteiten klagen en klagen
ik zie hier geen 1ne punt van bijdehandheid..en als je hier komt om mijn topic te verpesten met je nonsens kun je beter weggaan want ik heb mijn dagje niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.