Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!

Pagina's : [1] 2

mrs_jamila
27-04-2003, 22:55

Salaam, Ik ga insha allah in december trouwen! Een winterbruidje.. Wie heeft er tips voor me..? mbt de zaal, decoratie, band, dj, fotograaf, catering, uitnodiging, bedankjes etc etc...ALLE IDEEEN ZIJN WELKOM!!! Waar moet ik aan denken om mijn bruiloft zo perfect mogelijk te maken..? Groetjes, Jamila.

Rihem
28-04-2003, 18:39
Origineel gepost door mrs_jamila Salaam, Ik ga insha allah in december trouwen! Een winterbruidje.. Wie heeft er tips voor me..? mbt de zaal, decoratie, band, dj, fotograaf, catering, uitnodiging, bedankjes etc etc...ALLE IDEEEN ZIJN WELKOM!!! Waar moet ik aan denken om mijn bruiloft zo perfect mogelijk te maken..? Groetjes, Jamila. Hoi Jamila Zo dus je gaat Incha'Allah trouwen in December, nou alvast gefeliciteerd meid.. Dus jij wilt dat jou bruiloft zo perfect mogelijk zal zijn.. (Incha'Allah lukt dat ook) Mijn belangrijkste tip voor jou is, ga nu al opzoek.. Zowel naar een zaal als al die andere dingen er omheen.. Mijn zus die trouwt 14 Juni a.s. en ik weet dat de organisatie hiervoor veel tijd en moeite in beslag heeft genomen.. Ga hier niet alleen achter maar vraag hulp van je verloofde en je familie. Ik heb veel nummers voor je! Alleen wil ik je eerst even vragen waar je vandaan komt. Ikzelf kom namelijk uit Utrecht.. Je kunt me ook pm.. Groetjes

asana
28-04-2003, 19:14
ik heb tips bismillah zoek een zaal,op tijd,nu zoals rihem zegt zoek een fotografe zoek een dj zoek serveersters schrijf op wat je allemaal nodig hebt,koekjes,snoepjes ,van die kleine detaildingen die een mens op het laatste moment nog herinnert. schrijf op wie je gaat uitnodigen maak een lijst met wie wat gaat doen maak een overzicht van de dag,wanneer het begint,enzo..het eten,wanneer het word opgediend enzo.. alles opschrijven meid,zid,je kan het nog altijd aanpassen,maar schrijf op wat jij zoal wil. liefs xxx asana

Charmilla
28-04-2003, 20:56
Het vergt zeker veel tijd en moeite, daarom moet je er echt nu al mee beginnen.. Je moet echt niet denken van dit en dat komt wel, want voor je het weet is het al zover.. En wat betreft de zalen die zijn echt moeilijk in deze tijd.. Althans het ligt eraan in welke omg. je woont en waar je wilt dat het feest gaat plaatsvinden.. Nou Jamila, als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag...

mrs_jamila
28-04-2003, 21:38

Heey dames, Allereerst bedankt voor jullie reacties! Ik woon in Amersfoort en mijn verloofde komt uit Barcelona, zijn hele familie komt over om de bruiloft hier te kunnen vieren. ( we zouden eigenlijk deze zomer in maroc trouwen, maar door omstandigheden is het niet gelukt) Mohim, ik concentreer me nu op december, Wij dachten aan een rustige maar sfeervolle bruiloft met niet al teveel poespas, dus geen catering in iedergeval. Ik woon zelf in Amersfoort. Ik dacht eraan om de hennafeest thuis te geven en dan traditioneel, dus met wit/groene kleding en mijn haar in twee staarten te verdelen en een wit hoofddoekje etc. Dat heb ik een keer bij iemand gezien en vond het prachtig!!!! En dan de laatste dag in een zaal met een dj & band (?) Wat vinden julie van DJ Nadia uit utrecht?? Welke Negaffa zal ik nemen, Saloua uit amersfoort wil ik niet, die doen alle meiden hier in Amersfoort. Mehdia uit Utrecht vind ik een *****.. Welke zijn er nog meer...?? Met mooie kleding en die goed en geen overdreven make up gebruiken ( gewoon natuurlijk) Welke decoratie in de zaal...??? Welke kleine dingetjes worden vaak vergeten..?? Vul me lijst aan... Wie weet er mooie gedichten voor de uitndoigingskaart..??

KI_kracht
28-04-2003, 21:46
je wilt tips oke, ten eerste moet je mijn uitnodigen dan is je bruiloft voor de helft perfect. ten tweede ik moet naar die zal komen dus moet mij uitgelegd worden waar ik het makkelijkste kan vinden. ten derde als ik daar ben wil ik als een prins binnenkomen. ten vierde als ik eenmaal binnen ben wil ik een plekje om te zitten en niet dat ik de hele tijd moet staan. ten vijfde je moet rekening houden met de meiden die mij niet willen zien ;) ten zesde ik kom to be happy dus een beetje music en als ik de ruimte heb om te shaken dan is dat helemaal te gek. als ik moe ben moet ik wat te drinken krijgen. en als ik helemaal kapot ben van het shaken en van het praten wil ik mijn mond dichthouden door het eten dus zorg voor wat lekkers. ik wil natuurlijk naar het feest even terug zien hoe leuk ik was dus een paar foto's aaach en het zou perfect zijn als er een film is. als ik weg ga wil ik wat meenemen voor me ma :D mohim meisje allah jekemel belgir en aan mij heb je niks :D maar als mijn zus terug komt van frankrijk zal ik het aan haar vragen die weet meer als ik. :zwaai:

mrs_jamila
28-04-2003, 21:49
Origineel gepost door KI_kracht je wilt tips oke, ten eerste moet je mijn uitnodigen dan is je bruiloft voor de helft perfect. ten tweede ik moet naar die zal komen dus moet mij uitgelegd worden waar ik het makkelijkste kan vinden. ten derde als ik daar ben wil ik als een prins binnenkomen. ten vierde als ik eenmaal binnen ben wil ik een plekje om te zitten en niet dat ik de hele tijd moet staan. ten vijfde je moet rekening houden met de meiden die mij niet willen zien ;) ten zesde ik kom to be happy dus een beetje music en als ik de ruimte heb om te shaken dan is dat helemaal te gek. als ik moe ben moet ik wat te drinken krijgen. en als ik helemaal kapot ben van het shaken en van het praten wil ik mijn mond dichthouden door het eten dus zorg voor wat lekkers. ik wil natuurlijk naar het feest even terug zien hoe leuk ik was dus een paar foto's aaach en het zou perfect zijn als er een film is. als ik weg ga wil ik wat meenemen voor me ma :D mohim meisje allah jekemel belgir en aan mij heb je niks :D maar als mijn zus terug komt van frankrijk zal ik het aan haar vragen die weet meer als ik. :zwaai: Heey KI_KRACHTje Uhm, bedankt voor je hulp! Ik zal je zeker uitnodigen, dat is een belofte die ik ooit heb gemaakt en waar ik me zeker aan zal houden! Alleen je hele lijstje, mwaah, denk niet dat ik je dat allemaal kan bieden..als je graag meisjes wilt zien, dan mag je net doen of je helpt met serveren :D En ameen Jaouadje, 3okba liek Insha allah! Ik hoor het dan nog wel van jou, nadat je je zeus hebt ondervraagd.. Groetjes,

KI_kracht
28-04-2003, 21:58
Origineel gepost door doenja_18 :lol: weirdo :maf2: :kwaad: zo hoort het te zijn en zij moet begrijpen wat ik bedoel maar dat leg ik haar nog wel uit op de dag van de bruiloft :D

mrs_jamila
28-04-2003, 21:59
Origineel gepost door KI_kracht :kwaad: zo hoort het te zijn en zij moet begrijpen wat ik bedoel maar dat leg ik haar nog wel uit op de dag van de bruiloft :D Hay hay dus op mijn bruiloft krijg ik nog een hele uitleg van jou.... geef die dan eerder, dan kan ik er (UHM) rekening mee houden

ilhame
28-04-2003, 22:25
Origineel gepost door KI_kracht je wilt tips oke, ten eerste moet je mijn uitnodigen dan is je bruiloft voor de helft perfect. ten tweede ik moet naar die zal komen dus moet mij uitgelegd worden waar ik het makkelijkste kan vinden. ten derde als ik daar ben wil ik als een prins binnenkomen. ten vierde als ik eenmaal binnen ben wil ik een plekje om te zitten en niet dat ik de hele tijd moet staan. ten vijfde je moet rekening houden met de meiden die mij niet willen zien ;) ten zesde ik kom to be happy dus een beetje music en als ik de ruimte heb om te shaken dan is dat helemaal te gek. als ik moe ben moet ik wat te drinken krijgen. en als ik helemaal kapot ben van het shaken en van het praten wil ik mijn mond dichthouden door het eten dus zorg voor wat lekkers. ik wil natuurlijk naar het feest even terug zien hoe leuk ik was dus een paar foto's aaach en het zou perfect zijn als er een film is. als ik weg ga wil ik wat meenemen voor me ma :D mohim meisje allah jekemel belgir en aan mij heb je niks :D maar als mijn zus terug komt van frankrijk zal ik het aan haar vragen die weet meer als ik. :zwaai: :lol: wuahahahahaha damnnnn....die is goed!! :giechel: :D

Rihem
28-04-2003, 22:57
Nou meid zo te zien heb je de tips gekregen die je wilde :) :) Maar wat betreft DJ Nadia muwwaa, als je echt een goede DJ wilt dan moet je gaan voor DJ Jeblia.. Zij is echt super ze draait muziek en zingt zelf ook, ook houdt zij zich erg bezig met het publiek.. Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken om de gasten, die zullen niet wegkwijnen.. Nou als je haar nr wilt dan hoor ik dat wel.. :zwaai:

fachaima
29-04-2003, 08:08
Hallo Meid, DJ Nadia vind ik persoonlijk erg goed, ze trekt niet alle aandacht naar zich toe zoals DJ Jeblia dat wel doet. DJ Nadia doet gewoon normaal is superaardig en heeft tenminste geen kapsones ofzo. Ik vind haar echt goed. Je kan ook van te voren afspreken wat je wil dat er gedraaid wordt etc.. Als ik jou was zou ik haar nemen hoor! Als je een fotografe zoekt mail dan even naar fachaima@dolfijn.nl voor meer info. Ze doet trouwens alleen de foto's geen video. Veel succes he!

Atlas_Gebergte
29-04-2003, 09:47
Sallaam Jamila, hey meid je moet Saloua niet nemen joh, die neemt iedereen in Amersfoort, maar kijk effe op www.n.e.j.m.a.n.l. misschien lijkt zei je wel wat hé, ik heb wel haar werk gezien en naar mijn mening was ze wel goed en ze maakt ook niet teveel op enzo vind het wel mooi. Hey meid succes met de voorbereidingen. Wa Sallaam Alikoum

Beni_Bouyachie17
29-04-2003, 10:00
Origineel gepost door mrs_jamila Salaam, Ik ga insha allah in december trouwen! Een winterbruidje.. Wie heeft er tips voor me..? mbt de zaal, decoratie, band, dj, fotograaf, catering, uitnodiging, bedankjes etc etc...ALLE IDEEEN ZIJN WELKOM!!! Waar moet ik aan denken om mijn bruiloft zo perfect mogelijk te maken..? Groetjes, Jamila. Ewaa el mesgoetaaaa tegen mij zij je wat andersssssssss :kwaad: :kwaad: Maar meid mabrouk baghda , en je weet me te vinden voor bijna alles ;) Knuffel en een grote kus je nichtje nadia :zwaai: P.s azina ik kan jou aan een hele goede neggafa helpen ze komt uit zeeland sory dat ik het zeg zij heeft dus echt spullen die je niet bij mehdia of saloua of iemand anders kan vinden!! Vooral haar tawsaa echt prachtig voor woorden woelah ,ik weet bijna zeker dat niemand haar in amersfoort heeft genomendat kan ik je gegaranderen , ze is echt goed en je weet dat je op mijn woord kan schat :) en tja fotografe zou ik idd fatiha bousandrous nemen ze is echt een schat en ze maakt hele mooie foto s met computeranimaties zwart/wit allerlei maten echt woelah ze steekt echt veel werk in die shit joh en ze is niet prijziggg .. Mouhiem ik hoor het wel van je als je de nummers van hun wilt ... En trouwens mijn ma is nu aan de tel met jou ma toeval he :D :D

Beni_Bouyachie17
29-04-2003, 10:09

En trouwens als je geen bezwaren hebt tegen een mannelijke camera man en fotgraaf zou ik youssef salmi nemen, hij is erg prijzig maar het is wel prachtig hij heeft ook gefilmd op de bruiloft van mij zus , en je weet hij is familie en hij is niet zo n viezerik die iedereen loopt aan te loeren of die de hele tijd op 1 iemand focust hij is wel oke..

Pagina's : [1] 2