Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iraanse president doet zijn zegje over sharon.

Pagina's : [1] 2 3

LZN
06-01-2006, 14:20

By ALI AKBAR DAREINI Associated Press Writer January 5, 2006, 6:52 PM EST TEHRAN, Iran -- Iran's president said Thursday he hoped for the death of Israeli Prime Minister Ariel Sharon, the latest anti-Israeli comment by a leader who has already provoked international criticism for suggesting that Israel be "wiped off the map." "Hopefully, the news that the criminal of Sabra and Chatilla has joined his ancestors is final," President Mahmoud Ahmadinejad was quoted as saying by the semiofficial Iranian Students News Agency. Ahmadinejad was referring to Sharon, who as defense minister in 1982 directed Israel's ill-fated invasion of Lebanon. An Israeli commission found him indirectly responsible for a massacre of Palestinians in the Sabra and Chatilla refugee camps by Christian Phalangist soldiers. Iran's official media, including state-run radio and television, did not report Ahmadinejad's remarks about Sharon. "Hopefully, others (criminals like him) will join him too," ISNA quoted Ahmadinejad as telling a group of clerics in Qom, a holy city 80 miles south of the capital, Tehran. He spoke a day after the 77-year-old Sharon suffered a massive stroke and underwent surgery. U.S. State Department spokesman Sean McCormack termed the remarks "hateful and disgusting." "And this is a man who wraps himself in the cloak of a peaceful religion, Islam, and yet you hear remarks like this coming from him," McCormack said. "This regime has isolated the Iranian people from the rest of the world in a matter of months -- through its actions and its statements." The statement attributed to Ahmadinejad ultimately "is sadly not surprising given what we have seen come out from this president before," McCormack said. In the last two months, Ahmadinejad has called the Holocaust a "myth" and said if Europeans insist it did occur, then they should give some of their own land for a Jewish state, rather than the one in the Middle East. He also called for Israel to be "wiped off the map." bronnetje dubij? (http://www.newsday.com/news/nationworld/world/wire/sns-ap-iran-israel-sharon,0,6734652.story?coll=sns-ap-world-headlines).

hamidu
06-01-2006, 14:27
Lang leve de president van Iran:goedzo:

kortsluiting
06-01-2006, 14:34
zijn woorden vervullen mij met warmte (ben ik nu een zieke extremist??)

Mangin
06-01-2006, 14:39
zijn woorden vervullen mij met warmte (ben ik nu een zieke extremist??) Nee, maar het feit dat we ondanks al deze bijval uit Marokkaanse hoek nog geen enorme volksverhuizing danwel exodus richting de nieuwe islamitische heilstaat Iran hebben gezien, van de alhier gevestigde mohammedanen geeft wel aan dat de medestanders van Ahmadinejad beschikken over een slap karakter en gebrek aan ruggegraat. M.a.w. je bent geen zieke extremist maar een slappe zak. Een eigenschap waar je maatschappelijk in Iran waarschijnlijk tot grote hoogte mee kan stijgen, dus wat let je ?

lrw
06-01-2006, 15:01

zijn woorden vervullen mij met warmte (ben ik nu een zieke extremist??) Nee, wel vogelvrij wat mij betreft. Extremisten, hoe verderfelijk het tuig ook is, denken nog wel eens na.

lrw
06-01-2006, 15:03
Nee die eikels daar in iran zijn net zo achterlijk gestoord als in irak! De good old US OF A moet zich terug trekken uit het midden oosten, het zooitje zichzelf laten uitmoorden in irak, iran nucleair impotent maken. . Precies! Cordon sanitaire om de vuilnishopen heen en na een jaar eens gaan kijken.

kortsluiting
06-01-2006, 15:04
Nee, maar het feit dat we ondanks al deze bijval uit Marokkaanse hoek nog geen enorme volksverhuizing danwel exodus richting de nieuwe islamitische heilstaat Iran hebben gezien, van de alhier gevestigde mohammedanen geeft wel aan dat de medestanders van Ahmadinejad beschikken over een slap karakter en gebrek aan ruggegraat. M.a.w. je bent geen zieke extremist maar een slappe zak. Een eigenschap waar je maatschappelijk in Iran waarschijnlijk tot grote hoogte mee kan stijgen, dus wat let je ? ik was eigenlijk van plan van mijn thuisland (en dat is nederland voor de goede orde) een islamitische staat te maken...

kortsluiting
06-01-2006, 15:07
toen arafat en sheik yassin werden vermoord door israel klonk er ook gejuich, dat brengt een staat van oorlog nu eenmaal.

redlady17
06-01-2006, 15:16
de een van een viezerd die met zijn poten niet van kleine meisjes af kon blijven en de andere een nog groter mormel, met zijn ik heb een roos in mijn hand en een handgranaat die gast is gestorven aan aids ik durf te zeggen dat ik extremen haat en ook de extremen die hier zijn als zij mogen haten mag ik dat ook en daarom ben ik ook extreem rechts of is het links??? weg met alle geloven, eendracht maakt macht wie nederlanderlands bloed door aderen stroomd van vreemde smetten vrij

Mangin
06-01-2006, 15:21
ik was eigenlijk van plan van mijn thuisland (en dat is nederland voor de goede orde) een islamitische staat te maken... Dan moet je toch uit ander hout gesneden zijn om te slagen. Mensen zoals jij doen het gewoon beter in landen waar ze niet teveel moeten denken, landen waar een ja knikker die op het juiste moment een allah akhbar laat vallen als een verlichte geest wordt gezien. Maar mocht de de kans op succes en het daarbij behorende werk je afschrikken kun je inderdaad beter hier aan de onderkant van de samenleving blijven hangen.

kortsluiting
06-01-2006, 15:32
de een van een viezerd die met zijn poten niet van kleine meisjes af kon blijven en de andere een nog groter mormel, met zijn ik heb een roos in mijn hand en een handgranaat die gast is gestorven aan aids ik durf te zeggen dat ik extremen haat en ook de extremen die hier zijn als zij mogen haten mag ik dat ook en daarom ben ik ook extreem rechts of is het links??? weg met alle geloven, eendracht maakt macht wie nederlanderlands bloed door aderen stroomd van vreemde smetten vrij ja en jij ook sieg heil!

kortsluiting
06-01-2006, 15:36
Dan moet je toch uit ander hout gesneden zijn om te slagen. Mensen zoals jij doen het gewoon beter in landen waar ze niet teveel moeten denken, landen waar een ja knikker die op het juiste moment een allah akhbar laat vallen als een verlichte geest wordt gezien. Maar mocht de de kans op succes en het daarbij behorende werk je afschrikken kun je inderdaad beter hier aan de onderkant van de samenleving blijven hangen. u twijfelt aan het aanwezige intellect bij revolutionaire jonge moslims, wees verzekerd er is talent in aankomst. op het moment is de enige democratisch gekozen regeringsleider in een moslimland (buiten indonesie om) ahmedinnejahd. als de moslim landen van marokko tot afganistan die kans ook zouden krijgen, leefden de palestijnen nu in een vrij land.

redlady17
06-01-2006, 15:49
ja en jij ook sieg heil! wat kun jij dat goed schrijven zeg zeker veel geoefend?? ja ontken het maar niet, dit bewijst waar jij vandaan komt

hjb
06-01-2006, 16:03
:rolleyes: Ja wat een heerlijke democraat is die Ammadinejahd toch...

Gustje
06-01-2006, 16:54

ja en jij ook sieg heil! God bless America God s(h)ave the Queen en zo ken ik er nog wel een paar :moe: Je legt een link naar Hitler... wel volgens mij ben je MINSTENS even extremistisch als de nazi's. Je zegt van Nederland een Islamitische staat te willen maken. In jou ogen een mooie daad, daar kan ik inkomen. Maar sta er dan wél eens bij stil dat ook Hitler een ideaalbeeld in ogen had. En dat ideaalbeeld verschilt niet zo érg veel van die van jou.

Pagina's : [1] 2 3