Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Studie Islaam Amsterdam

miss_kabdani
27-04-2003, 21:37

Salaam Aleikom allemaal, Ik heb een vraag, ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Ik weet dat er in Amsterdan een Hoge School is waar je de studie Islaam kunt volgen. Ik heb net wat zitten surven, maar heb niets kunnen vinden. Ik hoop dat er iemand is die de naam van de school of de site ervan kent.

ClaudioLopez
27-04-2003, 21:43
islamologie kan bij de efa

miss_kabdani
27-04-2003, 21:50
Origineel gepost door ClaudioLopez islamologie kan bij de efa Hartstikke bedankt!!!

miss_kabdani
27-04-2003, 22:23
Origineel gepost door Mixed_Angel ik heb gehoord dat het niet echt goed is :D laoe3lam Kan iemand me vertellen waarom?

Studentmet5cent
27-04-2003, 22:35

Wel goede opleiding. Alleen er is ophef ontstaan doordat de leerlingen (de dames) te extreem gekleed kwamen opdagen. Voor de rest, ben je van harte welkom! Origineel gepost door miss_kabdani Kan iemand me vertellen waarom?

miss_kabdani
27-04-2003, 23:19
Origineel gepost door Studentmet5cent Wel goede opleiding. Alleen er is ophef ontstaan doordat de leerlingen (de dames) te extreem gekleed kwamen opdagen. Voor de rest, ben je van harte welkom! Volg je die studie zelf ook? Ik weet niet of ik het wel kan doen, kwa toelatingseisen. Maar wie weet, inshallah...

MueZli
27-04-2003, 23:23
Je wordt er dus docent Islam. Je krijgt er vnl onderwijs-vakken en basis Islaam heb ik begrepen. Toelatingseisen zijn gelijk aan die van alle andere HBO opleidingen.

Studentmet5cent
28-04-2003, 00:15
Ik volg een ander studie in hetzelfde gebouw. En toelatingseisen? Ik geloof dat je Havo/Mbo diploma meer dan genoeg is. Of je moet zo'n toelatingstest maken (voor 21 jaar en ouder) Origineel gepost door miss_kabdani Volg je die studie zelf ook? Ik weet niet of ik het wel kan doen, kwa toelatingseisen. Maar wie weet, inshallah...