Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Baggy jeans wie o wie..snel reageren aub is voor el3id

Pagina's : [1] 2 3

saida_maroc87
05-01-2006, 21:19

miss dat jullie me kunnen helpen..k zoek van die baggy jeans... en ja k weet je kan ze wel vinden op internet enzo..maar dat wil k niet...en k heb ook geen zin om alle winkels af te gaan lopen.... k wil echt namen van winkels in nl die ze verkopen... als het kan omgeving breda... :d als het kan willen jullie daardan ook foto's van plaatsen en de prijs... niet al te duur graag :hihi: en leuke truitje voordaarboven .... :p thnxxx :kus:

soesietje
05-01-2006, 21:45
ken wel paar winkels in adam maar breda ken ik neit solly

saida_maroc87
06-01-2006, 21:39
ehm..jmmr...en in roffa ken je daar een paar...

Sabrina_MocrO
06-01-2006, 22:41
- Men at work - Rode winkel - H&M Ze zijn er overal, je moet alleen op de herenafdeling kijken!

SweetCheeks
06-01-2006, 23:08

Plaats anders ff een foto van wat voor soort baggy broek je wilt. Je hebt ze in verschillende soorten en maten.

naoual1985
07-01-2006, 10:21
miss dat jullie me kunnen helpen..k zoek van die baggy jeans... en ja k weet je kan ze wel vinden op internet enzo..maar dat wil k niet...en k heb ook geen zin om alle winkels af te gaan lopen.... k wil echt namen van winkels in nl die ze verkopen... als het kan omgeving breda... :d als het kan willen jullie daardan ook foto's van plaatsen en de prijs... niet al te duur graag :hihi: en leuke truitje voordaarboven .... :p thnxxx :kus: Bedoel je een skater broek of gewoon een beetj een baggy broek? Ik heb er eentje bij de score gekocht, voor heren. Hij is niet echt baggie maar zakt een beetje onder mijn kont :hihi:. Lekker voor in het weekend.

sweet_laydee
07-01-2006, 12:27
Ik heb een Baggy jeans van Replay en heb die gwoon op de mannenafdeling gekocht :hihi:

saida_maroc87
07-01-2006, 18:29
Bedoel je een skater broek of gewoon een beetj een baggy broek? Ik heb er eentje bij de score gekocht, voor heren. Hij is niet echt baggie maar zakt een beetje onder mijn kont :hihi:. Lekker voor in het weekend. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SKATERBROEKEN... nee k wil gwn die beetje afgezakt zijn...moet niet weer al te wijd zijn... ehm.. effe kijken of k plaatjes kan vinden... maar op de herenafd??? die zijn tog niet voor meiden :maf2: maar k zal kijken of k pic kan vinden..

silhouet
07-01-2006, 18:49
wie kan picca's plaatsen van verschillende baggy's? kwil eens iets nieuws proberen...

saida_maroc87
07-01-2006, 18:51
ja willen jullie plaatsen..want k kan echt geen vinden... maar degene die k zeker niet wil zijn van die broeken waarvan de pijpen wijd uitlopen.... nee niet mooi.. k wil er gwn eentje die even breed is.. maar moet niet te breed zijn dat k er in kan zwemmen ofzo :hihi: eentje die rond de huipen zit of ietsjes lager... kom op kan iemand paar plaatsen... :)

misz_siham
07-01-2006, 19:18
je hebt ze bij men at work, gewoon ff vragen en dan kun je zelf kiezen welke bagy broek je wil, want ze hebben daar verschillende soorten.

saida_maroc87
07-01-2006, 19:30
ten eerste zou niet weten waar dat is :hihi: en ten 2de k wil wel zkr weten daar daar leuke zijn..dus niet dat k daardan heen ga en dat k zonder iets terug kom. en k wil heel graag plaatjes zien..dus iemand???

crazygirl8291
08-01-2006, 17:22
Ik heb er een gekocht van de Esprit. Alleen ik wo0n in Adam, maar als je in Breda een Esprit-winke hebt dan kun je hem daar o0k wel krijgen. Die van mij is gewoon van dames en hij was maar 35 euro. Hij is van een lichte spijkerstof gemaakt en staat heel leuk. Hoop dat je er gauw een kan vinden. :kus:

saida_maroc87
08-01-2006, 17:50
Ik heb er een gekocht van de Esprit. Alleen ik wo0n in Adam, maar als je in Breda een Esprit-winke hebt dan kun je hem daar o0k wel krijgen. Die van mij is gewoon van dames en hij was maar 35 euro. Hij is van een lichte spijkerstof gemaakt en staat heel leuk. Hoop dat je er gauw een kan vinden. :kus: ohhh thnxxxx heb je miss foto..of kan je beschrijven hoe tie er ong uitziet (is toch iet zo'n wijd uitlopende broek he??) :D

silhouet
08-01-2006, 18:09

http://image.redoute.com/images/RDTE/M/GA010B11M.JPG :hihi: is ie niet cute? :p

Pagina's : [1] 2 3