Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontwerpen?? Kamalia???

Lhbib_el_Qalb
05-01-2006, 18:28

Salaam meiden.. Na mijn verloving ben ik druk opzoek gegaan naar allerlei negaffa's etc.. Maar tot mijn grote spijt zat er echt niets tussen waarvan ik dacht:"Dit is het!" Ik ben toen gaan nadenken en ik kwam tot mijn besluit dat ik mijn eigen lebsat wil gaan maken. Als eerst ben ik op een ontwerper afgestapt (amateurtje natuurlijk :D) Ik heb het er met hem samen over gehad en hij is toen aan de slag gegaan. Nu ik mijn ontwerpen heb waar ik btw helemaal verliefd op ben zit ik met een ander probleem het naaien ervan. Ik wil dat de ontwerpen helemaal worden gemaakt zoals ik ze wil dus met echte sfifa en lk3ida!! Mijn keuze is daarom gevallen op Kamalia omdat zij ook al haar eigen jurken naait. Alleen heb ik haar nummer nog niet dus zou iemand mij daarmee kunnen helpen. Ik heb ook een budget en dat is 1000 euro per lebsa en ik hoorde laatst dat dat niet genoeg is om bij Kamalia een jurk te laten naaien!! Heeft iemand daar misschien meer informatie over?? Ik heb 2 Marokkaanse lebsat en 2 galalebsat die ik wil laten maken. Alvast bedankt. Sakina

Bousiebous
05-01-2006, 19:18
het is denk ik inderdaad niet genoeg, mijn nicht heeft alleen 1 jurk al voor 1000 euro laten maken, maar je hebt wel in den haag een naaiatelier,misschien kun je daar heen gaan veel succes verder

Kenza4ever
05-01-2006, 19:52
het is denk ik inderdaad niet genoeg, mijn nicht heeft alleen 1 jurk al voor 1000 euro laten maken, maar je hebt wel in den haag een naaiatelier,misschien kun je daar heen gaan veel succes verder Ik denk dat je Mode Atelier Zakia bedoelt. Dit is hun site: www.zakia.nl Ze hadden hier eens wat voorbeelden geplaatst van hun werk en dat was echt heel mooi :) Met Kamalia heb ik geen ervaringen maar heel veel succes gewenst :goedzo:

lovelines
05-01-2006, 21:40
meid mag ik je vragen bij welke naggafas je bent geweest ik heb namelijk ook een hele moeilijke smaak en wil iets wauw hebben op mijn bruiloft , maar ik heb toch uiteindelijk de vrouw gevonden die mijn wensen weet te vervullen en misschien kan ze jou ook helpen laathet me weten als je haar nr wilt hebben

yasminstyle
05-01-2006, 21:54

Bij yasmin-style kun je schitterende creatie's laten maken We werken met een gediplomeerde ontwerpster in Casa en zij kan er wel wat van... als je interesse hebt hoor ik het wel

beni_bouyachie
05-01-2006, 21:58
ik denk dat je voor 1000 euro ,iets heel aardigs kan krijgen bij kamalia meid... Bel dr zou ik zeggen ,make an appointment en vertel haar je wensen .. Suc6 ! :goedzo: www.kamaliacreations.nl M: 06-27246029 In dien je het herhaaldelijk probeert en ze niet opneemt,raad ik je aan haar te smsen en je verhaal samen te vatten ..

beertje2005
05-01-2006, 22:51
hi meid, Als je een voorbeeld van kamalia's jurken wil zien, klik dan hier De groene jurk is door haar gemaakt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=769581

Dinaatje18
05-01-2006, 23:32
Yasminstyle, kun je me laten weten waar jullie zitten. Wil wel graag meer weten over hoe jullie te werk gaan. Groetjes

yasminstyle
06-01-2006, 15:12
Yasminstyle, kun je me laten weten waar jullie zitten. Wil wel graag meer weten over hoe jullie te werk gaan. Groetjes We proberen aan de hand van een foto of een idee van de klant op papier te zetten wat de bedoeling is en dan nemen we de maten en sturen de bestelling naar Casa. De ontwerpster daar bekijkt `het model en geeft evt. correctie of zo door en vervolgens maakt ze deze. Tot nu toe zijn de jurken altijd mooier geworden dan gepland.... gemiddelde wachttijd is 6 weken. ons adres is groeseindstraat 99 in Tilburg, 06-47570549

Lhbib_el_Qalb
06-01-2006, 22:39
Salaam meiden.. Ik ga het even proberen bij Yasmine Stijl.. En over Zakia ik vind het Masha Allah prachtig van de meiden wat ze maken maar ik heb de bruidstekchita's gezien die ze maken de stof is goedkoop en ze werken niet met lk3ida wat de marokkaanse jurk maakt wat et moet worden. En bij Kamalia kan je ook de sieraden laten maken snap je..!! Ik ga Kamalia even probere te bellen dankjewell Nadia voor de site..!!