Bekijk originele versie : SEX tijdens een relatie
hamza1908
05-01-2006, 09:37
Hallo Ben een belgische jongen en moslim geworden mijn vriendin is Marokaans en natuurlijk ook moslima. We willen gaan trouwen maar onze liefde is zo groot dat we niet meer kunnen wachten om met mekaar de liefde te bedrijven.
Ik vraag me nu af is dit echt Haraam om sex te hebben met mekaar als twee personen al helemaal dolgelukkig zijn en toch gaan trouwen?
sarah_21
05-01-2006, 09:56
Ja, het is alleen toegestaan als jullie getrouwd zijn. En als jullie toch gaan trouwen kun je je net zo goed wachten tot je getrouwd bent. Veel succes
verloofd
05-01-2006, 12:10
Hallo Ben een belgische jongen en moslim geworden mijn vriendin is Marokaans en natuurlijk ook moslima. We willen gaan trouwen maar onze liefde is zo groot dat we niet meer kunnen wachten om met mekaar de liefde te bedrijven.
Ik vraag me nu af is dit echt Haraam om sex te hebben met mekaar als twee personen al helemaal dolgelukkig zijn en toch gaan trouwen?
Ja het is puur haram. Dan pleeg je Zina. Eigenlijk hoort jouw vriendin dat toch wel te weten. Maar goed, als je echt van haar houdt en je bent van plan om met haar te trouwen dan moet je geduld hebben. Want als je het voor je huwelijk doet dan zal je nooit geluk hebben in je huwelijk. Ik hoop dat je nog even geduld zal hebben.
Trouw gewoon lekker snel met elkaar!
Liefs
hamza1908
05-01-2006, 12:13
Goed dat ik het weet en zal me er zeker proberen aan te houden.
We willen inschalla trouwen in de zomer
Amalroosje
05-01-2006, 12:16
Lekker belangrijk. :jammer:
berbertje86
05-01-2006, 12:17
je wilt trouwen in de zomer!!!! ewa kan je dan niet 5maanden of 6wachten???? sex voor het huwlijke is helemaal haram, zelfs een relatie is haram, als jullie echt moslims zijn ga dan verloven, want relaties zijn niet toegestaan in de islam.
sterkte
verloofd
05-01-2006, 12:17
:goedzo: Geloof me de tijd vliegt. Ik hoop dat jullie erg gelukkig worden samen.
missysalima
05-01-2006, 12:56
als jullie het zo graag willen doen. ga dan maar snel trouwen........
Krullenboll
06-01-2006, 01:38
Eerst trouwen dan douwen! :o
Ps. geduld is een schone zaak! ;)
MetalGear
06-01-2006, 08:43
ja, dat is haram, voor het trouwen sex hebben. eigenlijk relatie is al haram :o
Ik hoop dat je als moslim zijnde wel in de islam en de plichten hebt verdiept?
prinsses_Q
06-01-2006, 10:47
Nee, je moet wachten... Eerst zorgen dat ze je vrouw is.. dan mag je de engel in bed spelen..:p
lievemarokkaan
06-01-2006, 12:09
Eerst trouwen dan douwen! :o
Ps. geduld is een schone zaak! ;)
hahahahahahah jij weer hahahahahahha
Krullenboll
06-01-2006, 13:11
hahahahahahah jij weer hahahahahahha :hihi:
lievemarokkaan
07-01-2006, 01:32
jij weer yek a krullebol hoe is het met je meid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.