Bekijk originele versie : honger dieet!!!
Sarahdien
04-01-2006, 23:50
klaar met dat gezeik. ik ga gewoon niet meer eten.
Ik heb dus al een overgewicht, en de afgelopen dagen ben ik ook nog eens 5 kilo bijgekomen. Ik wordt er dus echt gek van!!!!
Ik ga stoppen met eten. Alleen water drinken en wat fruit zoals een manderijntje. Safie, ik ga mezelf niet nog dikker maken.
Vooral niet nou ik insahallah ga trouwen :verdriet:
ik wil mooi zijn voor mijn man!
:huil:
tetouania_Hamka
04-01-2006, 23:57
Meid wanneer je dat doet zal je snel afvallen , maar het zal er nog sneller bijkomen ..bovendien kan je hier ernstig ziek van worden .. en dat zou je man toch ook niet willen?
Probeer gezond te eten en lekker veel te sporten , en minder stressen!
Veel succes
najlae_tanger
04-01-2006, 23:59
Ik heb dus al een overgewicht, en de afgelopen dagen ben ik ook nog eens 5 kilo bijgekomen. Ik wordt er dus echt gek van!!!!
Ik ga stoppen met eten. Alleen water drinken en wat fruit zoals een manderijntje. Safie, ik ga mezelf niet nog dikker maken.
succes met jezelf uithongeren, succes op je trouwdag als je flauwvalt of dat je opeens opgenomen moet worden in het ziekenhuis ofzo.
zal je man leuk vinden,leuk huwelijksgeschenk:moe:
Meid afvallen kan je niet zomaar doen, afvallen is niet weinig of niets eten. Je moet het goed aanpakken en het is niet moeilijk geloof me stuur een pm naar dit meisje en zij zal je helpen noor78
En kom bij ons naar topic van Modesty afvalrace daar kan je heel veel advies krijgen
het zal je lukken niet opgeven
tempted_2_touch
05-01-2006, 11:55
zwemmen meid dat helpt heel erg goed dan val je 2x zo snel af
tempted_2_touch
05-01-2006, 12:42
en buikdansen :hihi:
als je best dik bent dan is het beter dat je eerst afvalt en dan pas gaat dansen want je krijgt een soort van ingedeukte zij... beter eerst je buikje iets laten afvallen en dan dansen... :goedzo:
ik heb het zelfde probleem meid ik trouw binnen een dik maand !
en ik voel me net een gestrande walvis :traan1:
door dat ik zo zenuwachtig ben eet ik zoveel snacks en snoep en aghh :traan1:
DiamondPrincess
06-01-2006, 17:54
ik heb het zelfde probleem meid ik trouw binnen een dik maand !
en ik voel me net een gestrande walvis :traan1:
door dat ik zo zenuwachtig ben eet ik zoveel snacks en snoep en aghh :traan1:
Gewoon fruit snacken... en water drinken... en er aan denken waar voor je het doet...
Ik zag laatst een vrouw bij Oparah, en die was vrijstevig voor dat ze trouwde. Ze baalde er heel erg van, en elke keer dat ze ongezond wilde eten... dan gingen haar gedachte uit naar haar man, en dan wilde ze niet meer snoepen... Misschien een idee?
Je kunt dan beter een crashdieet volgen en ervoor zorgen dat je nadat je bent afgevallen intensief gaat trainen anders kom je de kilo's die je bent kwijtgeraakt weer aan. Een crashdieet is de ideale oplossing voor een korte periode, maar absoluut niet voor een langere termijn.
Dat je wilt afvallen, prima, maar de methode is absoluut fout.
FriSs_n_FruitiG
09-01-2006, 11:35
Ach meid, maak je niet dik :haha:!
:haha: :haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.