Bekijk originele versie : van af wanneer kan een baby (dreumes?)
Salaam aleykoem
ik heb een paar vraagjes
vanaf wanneer kan een baby in een stoeltje op de fiets ik hoorde ergens 12 maanden maar sommige moeders zeggen ook 10 maanden wat deden jullie?
van af hoeveel maanden kan een baby echt in zo'n buggy dus niet een kinderwagen die je tot wandel wagen maakt maar echt een buggy?
en nog een vraag hoe doen jullie dat als je naar marokko ging en je kindje is ongeveer 15 maanden waar siep hij of zij? namen jullie een bedje mee vertel me alle details als jullie willen!!
alvast bedankt
ow ja en tot wanneer kan een baby in de maxie cosy??
Aardbeitje
04-01-2006, 12:59
Nourelain$ kan het weten...:goedzo:
dank je wel voor je reactie!!
maar met hoeveel maanden is dat ongeveer?
kom op dames met kinderen!!
Salaam,,
Als het goed ik kan je je kind al met 6 mnd in een loopstoeltje zetten, deed ik bij mijn dochter ook, en mijn zus de dochter is nu 6 mnd en ze loopt er al in;) je kan het proberen en als het niet lukt probeer je het later weer.
Het is handig om een caming bedje mee te nemen naar Marokko, die kan je overal mee nemen, makkelijk op te klappen en in de auto mee, vooral als je bij andere gaat logeren;)
baby in de buggy kan denkt ik tot 6 a 7 mnd, als ik denk welke je bedoelt, maxi cosi tot 8 mnd, want dan is de baby te groot voor en heb je echt een kinderstoel nodig voor in de auto.
Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het wel.
Ma3a salama
Je kan je kindej in een fietsstoeltje zetten zodra het zelfstandig zelf kan gaan zitten dus niet als je haar/hem neerzet en dan blijft zitten,maar als het kruipt of ligt en dan zelf in zitstand komt te zitten dan is het ruggetje sterk genoeg en kan het mee op de fiets Maar dan nog geen ueren achter elkaar maar bouw het op.
Heb dit advies van cunsultatiebureau gehad indertijd met mijn zoontje.
Succes ermee.
azinna
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.