Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Visumaanvraag voor me man, wie kan me helpen!!!!!!!!!

hajar_84
04-01-2006, 11:27

Ik wil een visumaanvraag voor me man aanvragen maar weet iemand van jullie of je daar ook 1370, 81 euro voor moet verdienen?? en wat heb je allemaal nodig om die visumaanvraag te doen?? Ik hoop dat iemand me kan helpen! Groetjes, hajar

HoneyBee
04-01-2006, 11:33
Voorwaarden Aan welke voorwaarden moet uw echtgenoot/partner voldoen? Uw echtgenoot/partner wil bij u gaan wonen in Nederland. Dan moet hij aan de volgende voorwaarden voldoen: hij is gehuwd met u en het huwelijk is in Nederland bij de Gemeentelijke Basisadministratie geregistreerd; of u bent beide ongehuwd en u kunt dit met officiële gelegaliseerde documenten aantonen hij vormt geen gevaar voor de openbare orde hij is 21 jaar of ouder. In het geval van gezinshereniging, dient hij 18 jaar of ouder te zijn. hij gaat met u samenwonen zodra hij in Nederland is: - hij gaat met u een gezamenlijke huishouding voeren - hij gaat zich inschrijven op hetzelfde adres als u U moet aan de volgende voorwaarden voldoen: U bent 21 jaar of ouder. In het geval van gezinshereniging, dient u 18 jaar of ouder te zijn. U heeft in Nederland voldoende inkomen; in sommige gevallen wordt het inkomen van u niet getoetst. Partners en echtgenoten Voor gezinshereniging moet het netto-inkomen minimaal gelijk zijn aan het bestaansminimum, zoals dat is bepaald in de Wet werk en bijstand (Wwb). Voor gezinsvorming moet het netto-inkomen ten minste gelijk zijn aan 120 procent van het minimumloon, zoals dat is bepaald in de Wet Minimumloon en minimumvakantiebijslag (WML). Welke documenten heeft de echtgenoot/partner nodig? De echtgenoot/partner wil naar Nederland komen voor gezinshereniging of gezinsvorming met zijn partner of echtgenoot. Hij heeft dan een aantal documenten nodig. De benodigde documenten vindt hij in het MVV-aanvraagformulier. Let erop dat officiële documenten uit het buitenland gelegaliseerd moeten worden en vertaald moeten worden door een beëdigd vertaler. Meer informatie over legalisatie en vertaling, vindt u in de begrippenlijst.

hajar_84
04-01-2006, 11:50
Meid, hartstikke bedankt voor je info! Heb er zeer zeker wat aan! Groetjes, Hajar

minous21
04-01-2006, 11:55
www.ind.nl