Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Houd van mijn moeder

Pagina's : [1] 2

cj_tetuani
27-04-2003, 17:02

Dochters maken van hun moeders slaven......................

bint_duh_bledie
27-04-2003, 17:03
nee anders om je moest weten wat mijn moeder mij laat doen maarja toch hou ik kei veel van haar

fatiha85
27-04-2003, 17:04
??????????? :confused: Waar heb jij het over?? DUIDELIJKHEID AUB!!!

Masriya
27-04-2003, 17:06
Ik hou ook van mijn moeder :Iluvu: Ik ben verliefd op mijn moeder :Iluvu:

Shining_Star
27-04-2003, 17:07

Ik hou heeeeeeeeeel erg veel van mijn ouders :Iluvu: :Iluvu:

cj_tetuani
27-04-2003, 17:09
Origineel gepost door fatiha85 ??????????? :confused: Waar heb jij het over?? DUIDELIJKHEID AUB!!! is het niet duidelijk genoeg, je houdt van je moeder maar zij is toch een slavin thuis ewa houden van een slavin maar niet van je moeder het is niet persoonlijk hoor ik heb het over het algemeen jongens en meiden

SweetRose
27-04-2003, 17:10
Mijn ma is mijn alles....en idd de meeste meiden laten hun ma al het werk thuis doen...ksnap da ni...:jammer: mijn ma is :goedzo: en ik ben blij da k haar altijd kan helpen...kheb al megaveel van haar geleerd....;)

chicamaroquia
27-04-2003, 17:15
Helaas is het zo... :jammer: We doen veel ter weinig voor onze ouders en al zouden we alles voor ze doen dan is het nog te weinig. We zullen ze nooit terug kunnen betalen voor alles wat ze voor ons gedaan hebben. :verdriet:

GangstaLovin
27-04-2003, 17:52
Ik snap dat dus niet die denkwijze, ik help mijn moeder ook thuis zo nu en dan, Maar dat doe ik omdat ik dat gewoon wil en niet omdat ik denk dat ik ze wat verschuldigd ben. Ik bedoel je kiest er toch zelf voor om kinderen te nemen ...als ik later een kind heb verwacht ik er helemaal niks van terug. Het hoeft me niet te helpen in de huishouden. Als mijn kind dat vrijwillig doet dan is dat natuurlijk geweldig.

BentFes
27-04-2003, 17:54
Origineel gepost door cj_tetuani Dochters maken van hun moeders slaven...................... :eek: helemaal niet :kwaad: :( mijn mama is weg en ik hou heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel van haar en en en en ik wil haar terug en en ik mis haar en ik mis haar nog een keer en snif... ik hou van haar en wil dat ze terug is :( en ik behandel haar niet als een slaaf ik zou niet durven :( niet iedereen over 1 kam scheren

chicamaroquia
27-04-2003, 18:06
Ik draag bij in het huishouden maar doe veel minder dan mijn ouders doen, maar zij zijn niet voor niks onze ouders. Ze zijn er om voor ons te zorgen en om van ons te houden ondank al onze fouten. Later zullen wij de zorg over onze kinderen moeten dragen en dan is het onze taak om hen te verzorgen. Je hoeft het huishouden thuis niet helemaal op je te nemen (die tijd komt nog wel) maar je kan altijd een steentje bijdragen... :)

chamalgirl
27-04-2003, 18:58
Origineel gepost door GangstaLovin Ik snap dat dus niet die denkwijze, ik help mijn moeder ook thuis zo nu en dan, Maar dat doe ik omdat ik dat gewoon wil en niet omdat ik denk dat ik ze wat verschuldigd ben. Ik bedoel je kiest er toch zelf voor om kinderen te nemen ...als ik later een kind heb verwacht ik er helemaal niks van terug. Het hoeft me niet te helpen in de huishouden. Als mijn kind dat vrijwillig doet dan is dat natuurlijk geweldig. ja gangstalovin, vind ik ook

slimiatje
27-04-2003, 19:45
Origineel gepost door chica*******a Ik draag bij in het huishouden maar doe veel minder dan mijn ouders doen, maar zij zijn niet voor niks onze ouders. Ze zijn er om voor ons te zorgen en om van ons te houden ondank al onze fouten. Later zullen wij de zorg over onze kinderen moeten dragen en dan is het onze taak om hen te verzorgen. Je hoeft het huishouden thuis niet helemaal op je te nemen (die tijd komt nog wel) maar je kan altijd een steentje bijdragen... :) helemaal mee eens

fatiha85
27-04-2003, 21:37
Origineel gepost door cj_tetuani is het niet duidelijk genoeg, je houdt van je moeder maar zij is toch een slavin thuis ewa houden van een slavin maar niet van je moeder het is niet persoonlijk hoor ik heb het over het algemeen jongens en meiden o nou sorry hoor je hoeft me niet gelijk aan te vallen hoor!! En natuurlijk hou ik van mijn moeder, zij is mijn alles!!!

MueZli
27-04-2003, 21:40

Origineel gepost door cj_tetuani is het niet duidelijk genoeg, je houdt van je moeder maar zij is toch een slavin thuis ewa houden van een slavin maar niet van je moeder het is niet persoonlijk hoor ik heb het over het algemeen jongens en meiden Maar er stond dochters :D..

Pagina's : [1] 2