Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alchoholpops

SoulDiva
27-04-2003, 16:35

hey Is het haraam om alchoholpops te drinken als Bacardi,Smirnoff? want ik zie veel marokanen da drinken?

sakoera
27-04-2003, 19:00
alchohol is haram....en in alchoholpops zit alchohol, dus is het automatisch ook haram.....en ik zie zoveel marokanen een biertje drinken...alsof het water is...dus vooral niet drinken he doeiiiiiiiii:zwaai:

SaraZena
29-04-2003, 00:54
ja dat is haram. ik vraag me af wie die 5 zijn die denken dat het niet zo is :rolleyes:

Angeltje
29-04-2003, 20:58
damn.. nu zijn het er 9!!

liya
30-04-2003, 15:09

"O, jullie die geloven ! Voorwaar, de wijn en het gokken en de afgodsbeelden en pijlen om te verloten zijn onreinheden die tot het werk van de Satan behoren, vermijdt deze (zaken) dus. Hopelijk zullen jullie welslagen." " Voorwaar, de Satan wil alleen maar vijandschap en haat onder jullie veroorzaken met behulp van wijn en gokken en door jullie af te houden van het gedenken van Allah en de Salat: houdt ermee op!" (Al Maidah 5:90-91) Het plaatsen van alcohol onder de noemer pops maakt het niet halal. Is alcohol voorzien van de naam Zamzam halal? Is een varken in een net kostuum halal..???? Ik weet, het zijn domme vragen, maar op actie volgt reactie. Het is algemeen bekend dat alcohol haram is. Waarom? Vanwege haar bedwelmende werking. Het tast de hersenen aan, het gezonde verstand en de gezondheid. Je schaad dus niet alleen je omgeving ermee maar ook jezelf en hieruit voortvloeiend je religie. Moge Allah ons op het rechte pad houden. LY

C_warrior
30-04-2003, 17:31
alcohol is alcohol

omaymaa
09-05-2003, 18:39
Cker is het HARAM, zoals chabab al zegt alcohol = alcohol DUs ook al zit er 1 druppel alcohol in, het is haram Ik snap niet dat sommige marokkanen toch voor de lust gaan en niet aan de allah (Swt) denken. In iedergeval ik zou het nooit doen!!

C_warrior
10-05-2003, 00:40
Origineel gepost door omaymaa Cker is het HARAM, zoals chabab al zegt alcohol = alcohol DUs ook al zit er 1 druppel alcohol in, het is haram Ik snap niet dat sommige marokkanen toch voor de lust gaan en niet aan de allah (Swt) denken. In iedergeval ik zou het nooit doen!! Ja ik snap ook niet waarom ze niet genoeg hebben met een pakje wickey en als ze iets sterks willen drink dan een liptonice ice tea sparklin en gooi er extra lemon in dan wordt het extra pittig alcohol is gewoon troep je hebt het niet nodig en verlangens zijn er ook niet voor alleen die nieuwsgierigheid van sjitan

dalyia
12-05-2003, 18:31
Sorry hoor maar dat marokkanen alcohol drinken dat betekent niet dat het HALAL..... En ja alcohol is HARAM, hahahah dus als je een marokkaan ziet stelen dan is het halah mooi theorie heb jij lieve schat de Islam heeft daar niets mee te maken!!

SaraZena
21-05-2003, 23:23
Damnnnnnnn nu zijn het er 24!!!!!!!!!!! :kwaad: