Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je man/vrouw kan je geen kinderen schenken..

Pagina's : [1] 2 3

SaMiax
27-04-2003, 16:13

JE TROUWT UITEINDELIJK MET THE LOVE OF YOURE LIFE MAAR DAN KOM JE OPEENS ACHTER DAT JE PARTNER JOU GEEN KINDEREN KAN SCHENKEN.. WAT ZOUDEN JULIE IN Z'ON GEVAL DOEN??

Lady_moi
27-04-2003, 16:19
allah yehfed allah yehfed maar ik zou ermee blijven en dan adopteren

bint_duh_bledie
27-04-2003, 16:19
samen verder leven zonder kinderen of een kindje uit afrika halen en als je kind behandelen maar zonder kids kan het leven ook mooi zijn

jawhara1
27-04-2003, 16:22
Ik kan me dus echt geen leven inbeelden zonder kinderen maar zou dat geen reden vinden om van mijn man te scheiden , zou er desnoods adopteren .

SaMiax
27-04-2003, 16:23

Origineel gepost door karabounita81 moelijke vraag dame???? daar moet je dus een hele dag voor hebben om er over na te denken hoe ik nu denk ? hmmm nou .......als ik van haar hou en zij van mij ,dan is er geen enkel probleem ,dan zijn we gelukkig ,zonder kinderen maar er is altijd een opstie om kinderen te adopteren alhtans daar zou ik voor stemmen ,of mijn toekomstige dat mee eens zal zijn ,kan ik nu niet zeggen maar jah ..het gaat om je liefde van je leven ,je vrouw dus .....en hhhh jah kinderen zijn heel erg belangrijk ..althans .....ik zou ze willen hebben,maar al te graag zelfs maar jah daar kan ik dus alleen op zeggen ,insha allah ,als god het wil.... maar goed je weet hoe ik er over denk ..beslama :goedzo: insha allah voor julie iedereeen dat er prachtige en gezonde kinderen op aarde word gezet door julllie zelf...

Shining_Star
27-04-2003, 16:26
je kan kinderen nog altijd adopteren enne ik vind het geen excuse om hem dan te verlaten alleen omdat ie geen kinderen kan krijgen..............

jay
27-04-2003, 16:31
Origineel gepost door lady_moi allah yehfed allah yehfed maar ik zou ermee blijven en dan adopteren Precies zou ik doen niets mis mee

SweetRose
27-04-2003, 16:43
Allah iefed....laista!!!!:tranen: kmag er ni eens aan denken.....:huil:

Masriya
27-04-2003, 17:51
Ik zou scheiden, ik kan echt niet zonder kinderen.

Lady_moi
27-04-2003, 18:51
Origineel gepost door Lamode Je houdt van elkaar en je besluit met elkaar het leven te delen en dan kan zoiets NIET je liefde voor hem/haar laten ophouden ( ik spreek namens mezelf dan ) ! En tesnlotten je kunt nog altijd kinderen adopteren en je krijgt dan ook nog eens El Ajar .................... But He That's Me :zwaai: iwa voila daar ben ik nen keer totaal mee eens :goedzo:

chicamaroquia
27-04-2003, 18:53
Ik zal inch'allah bij hem blijven en hij ook bij mij (daar hebben we het al een keer over gehad... :o) Inch'allah zal Allah ons zegenen met kinderen, maar mocht dat niet het geval zijn dan is er, zoals velen al zeiden, de optie tot adopteren... :love2:

MariamaMslma
27-04-2003, 18:54
Er zijn zoveel kinderen in Marokko die het zo slecht hebben mseken. Ik zou absoluut een en zelfs meerdere kinderen uit Marokko adopteren

NA3_NA3
27-04-2003, 19:00
:traan1: :verdriet: erg man :( ...ook al adopteer je iemand...tis niet je vlees en bloed...het zal toch anders aanvoelen

Lady_moi
27-04-2003, 19:09
ja tis waar se maar ja als allah het zo wilt....

yasmine
27-04-2003, 19:22

asallamoe 3aliekoem i zou niet metteen zeggen van he de groeten ermee want je houd van je partner niks verandeert daaraan of ie je kinderen kan schenken of niet maar et zal wel anders zijn ja je gat er van uit dat je kinderen incha allah gaat maken maar als et niet zo is zal ik me erbij neerleggen koelsi fie jed allah maar ik zou geen kinderen kunnen adopteren is toch anders et is niet echt van jou en je man of vrouw maar ja allah ie hfad asallamoe 3aliekoem yas

Pagina's : [1] 2 3