Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op wat voor niveau zit jij..

Pagina's : [1] 2 3

LZN
27-04-2003, 13:44

Wat voor niveau doe jij op school, of heb je gedaan ?.

K_Prone
27-04-2003, 14:06
ik doe hbo, maar dat staat er niet bij (bedrijfseconomie)

VirtualAngel
27-04-2003, 14:18
HBO International Business and Languages :zwaai:

K_Prone
27-04-2003, 15:46
Origineel gepost door Yahya Als je HBO doet, dan heb je toch eerst havo of vwo(atheneum of gymnasium) gedaan. Of ben je gelijk begonnen met HBO ? o sorry, verkeerd gelezen. JA heb havo gedaan. :D

Fous
27-04-2003, 15:48

gym...het is echt saai :(

Gekke_SofSof
27-04-2003, 15:50
Ik zit nu in 5 Havo :rolleyes:

K_Prone
27-04-2003, 16:30
Origineel gepost door Yahya Zo een Poll moeten ze een keer publiceren op tv of in de krant, ik hoor wel vaak dat Marokkanen dom zijn en vaak werkloos, maar als ik dit zo lees dan is deze generatie Marokkanen zeker slim.:D Nee, het schijnt te stijgen. Veel meer marokkanen maken hun school af. MAar wat marokkanen nodig hebben is ondersteuning door de ouders. Als je ouders je stimuleren om te leren dan gaat dat makkelijker. Marokkanen zijn helemaal niet dom, ze kunnen wel degelijk wat maar dat moeten ze zelf inzien.

K_Prone
27-04-2003, 16:39
Origineel gepost door Yahya Binnenkort zal het stereotype Marokkaan veranderen in iemand die slim is en geen crimineel gedrag vertoont. :) Me broer zit in Atheneum 6, mijn zus in Havo 4, en ik in Atheneum 4, Marokkanen moeten laten zien dat ze niet dom zijn. volledig mee eens en het doet me vreugd dat marokkanen op de goede weg zitten.

Fous
27-04-2003, 16:51
Origineel gepost door Yahya Binnenkort zal het stereotype Marokkaan veranderen in iemand die slim is en geen crimineel gedrag vertoont. :) Me broer zit in Atheneum 6, mijn zus in Havo 4, en ik in Atheneum 4, Marokkanen moeten laten zien dat ze niet dom zijn. Nou er zijn nog genoeg Marokkanen die zich aan het stereotype vasthouden. Dus ik denk niet dat het binnenkort zal veranderen. Misschien dat het ooit zal veranderen maar naar mijn mening zal het nog wel een tijdje duren. Laatst hoorde ik een conversatie tussen een Nederlandse en een Marokkaanse. De Marokkaanse zei iets in de trant van dat de Marokkaanse jongeren laag scoren. De marokkaanse antwoordde hierop dat het steeds beter gaat en noemde haar zoon als voorbeeld die atheneum deed. En volgens de Nederlandse was haar zoon een rotte appel tussen de Marokkanen. Een uitzondering dus. :kwaad:

K_Prone
27-04-2003, 16:55
Origineel gepost door flour Nou er zijn nog genoeg Marokkanen die zich aan het stereotype vasthouden. Dus ik denk niet dat het binnenkort zal veranderen. Misschien dat het ooit zal veranderen maar naar mijn mening zal het nog wel een tijdje duren. Laatst hoorde ik een conversatie tussen een Nederlandse en een Marokkaanse. De Marokkaanse zei iets in de trant van dat de Marokkaanse jongeren laag scoren. De marokkaanse antwoordde hierop dat het steeds beter gaat en noemde haar zoon als voorbeeld die atheneum deed. En volgens de Nederlandse was haar zoon een rotte appel tussen de Marokkanen. Een uitzondering dus. :kwaad: het zal inderdaad een tijdje gaan duren, maar met de 2e generatie en 3e generatie als ouderszijnde zie ik een goede toekomst tegemoet komen. Ouders die opgeleid zijn die hun kinderen stimuleren om te studeren, die hun kinderen helpen met huiswerk etc. Een rotte appel tussen de marokkanen. Een nederlandse die er niet tegen kan. Mensen moeten zich meer gaan ontwikkelen en verder kijken dan hun neus lang is. Ik zou gek worden als dat mens dat tegen mij zei. Ik zou niets van haar heel laten. Met woorden dan he :D

jay
27-04-2003, 17:16
Origineel gepost door Yahya Zo een Poll moeten ze een keer publiceren op tv of in de krant, ik hoor wel vaak dat Marokkanen dom zijn en vaak werkloos, maar als ik dit zo lees dan is deze generatie Marokkanen zeker slim.:D nagatieve publiciteit verkoopt beter omtrent de marokkanen :jammer:

NewMessage
27-04-2003, 17:39
Origineel gepost door jay nagatieve publiciteit verkoopt beter omtrent de marokkanen :jammer: Dat negatief nieuws beter verkoopt is helaas zo, maar dat betrekt zich niet alleen op Marokkanen. Het heeft overal betrekking op. Dat is wel jammer ja. Met betrekking tot de (uiteindelijke) score op deze poll vraag ik me af of het geen vertekend beeld geeft. Ik kan me zo voorstellen dat zij met een lage opleiding de poll niet (zo snel) invullen, terwijl zij met een hoge opleiding juist wel (snel) de poll invullen. De uitkomst kan dus enigszins vertekend zijn. Ik denk wel dat het belangrijk is voor onze Nederlandse maatschappij dat Marokkanen vaker positief in het nieuws komen. Tenslotte wil ik Yahya een compliment geven. Zijn bijdrage hier is tegenwoordig (naar mijn bescheiden mening) een stuk positiever dan in het begin. Ga zo door! :zwaai:

GangstaLovin
27-04-2003, 17:59
Ik zit op HBO .....

Kingofmaroc
27-04-2003, 18:28
5 havo, volgend jaar Heao inchallah

mientje007
28-04-2003, 22:27

weet je wat ik grappig vindt, als ik kijk naar de aantal stemmen dan zie je dat iedereen een hele hoge opleiding heeft gedaan. maar waarom worden wij marokanen afgeschilderd als dom/ en opleidingloos terwijl veel onder ons toch wel ver hebben geschopt toch wel LWOO( vroegere ivbo ) 0 0% VMBO 5 26.32% HAVO 7 36.84% ATHENEUM 5 26.32% GYMNASIUM 1 5.26% Geen Opleiding 0 0% Speciaal Onderwijs 1 5.26%. of is de helft ook maar verzonnen.

Pagina's : [1] 2 3