Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen voor de Meiden

Pagina's : [1] 2 3

samira_el
27-04-2003, 13:37

Ey meiden.. Doen jullie ook aan imago strelen.. Dus bijv. onverwachts een jongen complimenteren.? Moeten jullie doen.. Misschien ligt het aan het feit, dat ze niet genoeg worden gecomplimenteerd, dat ze bedorven zijn :D Dus stem effe, ja of nee

Guadaloupe
27-04-2003, 13:40
tis schattig wanneer een jongen verlegen wordt (jongens met grote mond) maar k doe er nie zoveel aan....alleen als k het meen :D

samira_el
27-04-2003, 13:42
Origineel gepost door Guadaloupe tis schattig wanneer een jongen verlegen wordt (jongens met grote mond) maar k doe er nie zoveel aan....alleen als k het meen :D Precies... Vooral jonge jongens.. In de leeftijd 10-14

SaMiax
27-04-2003, 13:43
soms doe ik dat wel.. als ik zie dat een jongen boos is en alleen aan het schelde is zeg ik weleens: KIJK EENS WAT LIEFER JOH.. WEDDEN DAT JE GELIJK WEER EEN KNAP JONGEN WORD.. hehhe en het werkt meestal wel.. maaree :o k zeg het alleen tegen diegene als ik hem ken he .. anders doet ik dat niet... :D

samira_el
27-04-2003, 13:44

Origineel gepost door SaMiax soms doe ik dat wel.. als ik zie dat een jongen boos is en alleen aan het schelde is zeg ik weleens: KIJK EENS WAT LIEFER JOH.. WEDDEN DAT JE GELIJK WEER EEN KNAP JONGEN WORD.. hehhe en het werkt meestal wel.. maaree :o k zeg het alleen tegen diegene als ik hem ken he .. anders doet ik dat niet... :D Je moet het dus ook bij onbekenden doen :D Dan gaan ze naar huis met een fijn gevoel, en niet een gevoel van "ik ben een klote-marokkaan"

cheima
Origineel gepost door samira_el Precies... Vooral jonge jongens.. In de leeftijd 10-14 :giechel: :giechel: Walah ila

chicamaroquia
Ik geef ze alleen complimentjes als ze het verdienen... :D Zelden dus... :p

samira_el
27-04-2003, 13:45
Origineel gepost door chica*******a Ik geef ze alleen complimentjes als ze het verdienen... :D Zelden dus... :p Precies.. Wallah je moet het wat vaker doen. Is echt goed, let maar op

SaMiax
27-04-2003, 14:46
Origineel gepost door samira_el Je moet het dus ook bij onbekenden doen :D Dan gaan ze naar huis met een fijn gevoel, en niet een gevoel van "ik ben een klote-marokkaan" hehehe oke k zou het wel doen tegen over iemand dat nog jong is maar als hij 17t/m 21 is ofso.. neeeeeeeeeee ik kijk dan wel uit.. hehhe zometeen gaat ie zijn woede nog op mij reageren ofso.. :o

samira_el
27-04-2003, 14:47
Origineel gepost door SaMiax hehehe oke k zou het wel doen tegen over iemand dat nog jong is maar als hij 17t/m 21 is ofso.. neeeeeeeeeee ik kijk dan wel uit.. hehhe zometeen gaat ie zijn woede nog op mij reageren ofso.. :o Hihihihi.. Ewa ja, aan alles zit een risico verbonden :D

Fous
27-04-2003, 14:49
Origineel gepost door samira_el Ey meiden.. Doen jullie ook aan imago strelen.. Dus bijv. onverwachts een jongen complimenteren.? Moeten jullie doen.. Misschien ligt het aan het feit, dat ze niet genoeg worden gecomplimenteerd, dat ze bedorven zijn :D Dus stem effe, ja of nee Ja dat is leuk en lachen :melig: Ikz eg altijd iets in de trant van ooh wat ben je toch een schatje als je lacht. De meest "stoere" jongens worden dan verlegen :o :hihi:

SaMiax
27-04-2003, 14:50
Origineel gepost door samira_el Hihihihi.. Ewa ja, aan alles zit een risico verbonden :D \ precies :goedzo: wie weet doe ik het wel... :maf2: voor mij is niets TE gek :lol:

samira_el
27-04-2003, 14:57
Origineel gepost door flour Ja dat is leuk en lachen :melig: Ikz eg altijd iets in de trant van ooh wat ben je toch een schatje als je lacht. De meest "stoere" jongens worden dan verlegen :o :hihi: Is dat nou niet :melig:

samira_el
27-04-2003, 14:59
Origineel gepost door SaMiax \ precies :goedzo: wie weet doe ik het wel... :maf2: voor mij is niets TE gek :lol: Your my Soulmate :D

ZiLaaL
27-04-2003, 15:01

Waarom complimenteren uit een overwachtse hoek? aangezien ik er zelf niet tegen kan (ben anti-compliments!) geef ik ze ook niet zo vaak. :bril: Behalve aan KAIS! Die Reageert er zo Lief en verlegen op :stout: KEEEEEESSSIEEEEEEEEEEEEEEE!!! :p :verliefd:

Pagina's : [1] 2 3