Bekijk originele versie : Wie kent Nourdin El otmani goed???
Nisrin1983
03-01-2006, 04:03
Hallo mensen,
Ik zou graag een intervieuw met deze jongenman willen hebben? Ik weet dat hij MEERVOUDIG WERELDKAMPIOEN KICKBOXEN EN THAIBOXEN is. Ik wil niet alleen maar over zijn sporthebben(want die zijn bekend op internet ook). Maar meer buiten zijn sport en sportschool. Dus me vraag luid: Wie kent hem goed om via prive mail zijn nr te krijgen. Of Email adres. Voor me Studie is het;) ;) :D :D
Nisrin1983
03-01-2006, 04:05
Echt waar het is voor mijn studie.
De opracht die ik gekozen heb is "Hoe een belangrijk is een voorbeeld persoon"
Voor veel (vooral)Marokkaanse jongeren is hij een voorbeeld(niet alleen maar vanwege zijn kickbox Cariere).
Ik heb geen verkeerde bedoelingen
Abdelillah
03-01-2006, 07:06
Volgens mij is hij dood geschotten. 2jaar geleden in Amsterdam..maar ik weet niet zeker of je die Nourdin bedoeld.
angelmyself
03-01-2006, 08:12
dat is nourdin ben salah die doodgeschoten is en niet nourdin el otmani!
Nisrin1983
03-01-2006, 20:28
subhana allah waarom gelijk weer juf spelen. Ja je hebt gelijk maar om gelijk kattig te doen!!!!!
LOVE_SUCKS
03-01-2006, 21:53
hey meid als je mij verloofde wil spreken heb je niet echt geboft spijt me maar hij is al bezet bij deze je krijgt zijn nr niet niks
Nisrin1983
04-01-2006, 01:43
hey meid als je mij verloofde wil spreken heb je niet echt geboft spijt me maar hij is al bezet bij deze je krijgt zijn nr niet niks
ja ja verloofde... hahahaha hij is helemaal niet verloofd. Ik kom hem geen aanzoek doen om met me te trouwen.(maar ach wie weet). Maar puur voor het intervieuw.
Thanks
LOVE_SUCKS
04-01-2006, 01:44
sow wie denk jij dat je bent om dat te weten ik ben wel degelijk met hem verlooft sorry meid dat je dat sow moeilijk kan gelofen
LOVE_SUCKS
04-01-2006, 01:45
en hoe bedoel je wie weet denk je dat die jouw nog een aanzoek gaat doen terwijl die met mij verlooft is ? denk het niet sorry maar hij heeft ook geen behoefte aan een interview met zo een puber als jouw die helemaal smoor op hem is ik heb hem nu aan de lijn
sow wie denk jij dat je bent om dat te weten ik ben wel degelijk met hem verlooft sorry meid dat je dat sow moeilijk kan gelofen
cursus NL:( ????
Restrepo
04-01-2006, 09:28
Kijk op dit forum, hij is hier bekend onder de naam "El otmani"! Veel succes.
http://forums.marokko.nl/member.php?u=18066
angelmyself
06-01-2006, 09:19
en hoe bedoel je wie weet denk je dat die jouw nog een aanzoek gaat doen terwijl die met mij verlooft is ? denk het niet sorry maar hij heeft ook geen behoefte aan een interview met zo een puber als jouw die helemaal smoor op hem is ik heb hem nu aan de lijn
ben je zo triest om te zeggen dat je verloofd bent met iemand die al getrouwd is!
echt hopeloos dit meisje vraagt hier om andere info en kom jij hier over praten dat je zogenaamd bent verloofd met hem. Ga ergens anders aandacht zoeken!
rif_toppertje
06-01-2006, 09:27
mensen hij is al een tijdje getrouwd
wat een :loser: ben je om te liegen dat hij je verloofde is
:moe:
assie_girl
06-01-2006, 17:38
salaam iedereen
wees niet zo hart... haar echte verloofde geeft haar denk ik niet genoeg aandacht... dus zoekt ze een echte man ...volgende keer beter je bronnen controleren
p.s als er spel foute in zitten ben dyslecktisch
Nisrin1983
07-01-2006, 02:25
Wat bedoel je zuster?? over wie is haar??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.