Bekijk originele versie : Veel autoruiten vernield in Amsterdam tussen oud en nieuwjaar
Gepost door Rob (http://frontpage.fok.nl/crew/272) (R@b) - Bron: De Telegraaf / AT5 (http://www.telegraaf.nl/binnenland/31178481/Jongeren_vernielen_50_autoruiten_in_A_dam.html)
Gepubliceerd: maandag 2 januari 2006 @ 20:16
http://images.fok.nl/fp/icons/icon_politie1.jpgDe Amsterdamse politie maakt jacht op een groep Marokkaanse jongeren tussen de 16 en 20 jaar (http://frontpage.fok.nl/nieuws/60943)die afgelopen vrijdagnacht én in de nacht van Oud op Nieuw ongeveer 50 autoruiten aan diggelen hebben geslagen. De onrust ontstond vrijdagnacht in de omgeving van de Tolstraat (Diamantbuurt). De politie kwam er met honden aan te pas waarna de rust weerkeerde. AT5 meldt dat de rel begon met ruzie over vuurwerk.
In de Oudejaarsnacht sloegen de jongeren even verderop opnieuw toe in de buurt van de Tweede van der Helststraat (De Pijp). Volgens de politie betreft het waarschijnlijk dezelfde groep. Tot nu zijn nog geen arrestaties verricht, maar dat gaat volgens een politie-woordvoerder wel snel gebeuren. Men is namelijk in het bezit van camerabeelden.
AT5 melde vandaag dat er ook uit de Spaarndammerbuurt berichten over vernielde autoruiten waren binnengekomen. Bewoners reageerden geschrokken over de omvang van de schade: ''Het is echt een heel slecht begin van het nieuwe jaar'', aldus één van hen.
Doel van de hoofdstedelijke politie is om het baldadige gedrag zo snel mogelijk de kop in te drukken en de rust in de buurt te herstellen. De gewelddadigheden speelden zich zoals gezegd deels in de Diamantbuurt af. De politie heeft echter niet de indruk dat het om dezelfde groep gaat die eerder een stel die buurt uitjoegen (http://frontpage.fok.nl/nieuws/55683). Het is daar momenteel juist heel rustig, aldus de woordvoerder.
Tsja ..........
tja, vuurwerk is haram, maar autos niet hoor.
:lol:
Nja oke :hihi:
datisgeenstijl
02-01-2006, 22:24
zijn die jongens moslim of gewoon marokkaan ?
datisgeenstijl
02-01-2006, 22:28
autoramen vallen meestal onder de verzekering
mochten die jongens gepakt worden dan zullen de verzekeingmaatschappijen dat op hen verhalen.
wat mij betreft mag heel amsterdam volgeplempd worden met bewakingscamera's
autoramen vallen meestal onder de verzekering
mochten die jongens gepakt worden dan zullen de verzekeingmaatschappijen dat op hen verhalen.
wat mij betreft mag heel amsterdam volgeplempd worden met bewakingscamera's
Van mij ook. is toch niet normaal meer ze moeten van een andermans eigendommen afblijven zooitje tuig. :kwaad:
Southstyler
02-01-2006, 22:42
Cohen moet maar even bij die jongens op de thee ..
Cohen moet maar even bij die jongens op de thee ..:goedzo: :hadj:
het wordt tijd dat er weer joden moeten worden vergast, net als de WOII
jullie praten wel stoer he achet die PC tje van jullie..
maar ik hoop dat deze jaar veel joodse slachtoffers gaat brengen in israel !!
lang leve de HAMAS en de HEZBOLLAH
stinkjood
Hoe ziek! :(
Er is in dit nieuwe jaar al gevraagd voor 600 extra agenten in Amsterdam.
Tegenwoordig is daar, gezien het tekort aan blauw niet veel nodig voor een opleiding.
VMBO is zelfs al genoeg.
Wie weet kunnen de criminele gastjes die nu de ruiten hebben ingegooid solliciteren en assistentie verlenen.
Het parkeerbeleid in Amsterdam is ook al jaren een crime.
Opblaasschaap_
03-01-2006, 09:39
Bij Ons in breda was er na een trancefeest hetzelfde gebeurt alleen waren het Hollanders met kale kopjes die alles molden wat er in hun buurt kwam ...
Waarom lees ik daar niks over in de krant?
Oja vergeten zijn geen Marokkanen
Opblaasschaap_
03-01-2006, 09:42
Het wordt tijd dat er een zooitje Marokkanen de gaskamers ingaan ,hoe vind je dat klinken ............
Zonder 80000 marokkanen die jou in de 2e wereld oorlog van de Duitsers hebben gered was jij nu waarschijnelijk Dood en zonder die andere 70000 Die in de jaren 70 kwamen had jij nu niet eens een huisje en een pctje dus denk daar maar eens over na..
datisgeenstijl
03-01-2006, 10:05
kan die "ze" gelijk "blij" maken
met een stage plaats (op een autosloperij)
datisgeenstijl
03-01-2006, 10:21
Bij Ons in breda was er na een trancefeest hetzelfde gebeurt alleen waren het Hollanders met kale kopjes die alles molden wat er in hun buurt kwam ...
Waarom lees ik daar niks over in de krant?
Oja vergeten zijn geen Marokkanen
een plaatseli9jk krantje zal wel wat doen
of is het een dikke duim
ik ga eens zoeken
datisgeenstijl
03-01-2006, 10:27
WEST-BRABANT - De jaarwisseling is op de dodelijke steekpartij in Roosendaal na redelijk rustig verlopen. Op oudejaarsdag kreeg de politie wel veel meldingen van overlast door het afsteken van vuurwerk. Zo werd vuurwerk naar voetgangers en auto's gegooid en moesten prullenbakken en rioolputjes het ontgelden. Ook belden veel mensen de politie om te melden, dat jongeren overdag vuurwerk afstaken. Dit is op oudejaarsdag vanaf 10.00 uur echter toegestaan, maar veel mensen schijnen dit niet te weten.
Op oudejaarsavond kreeg de politie eveneens veel meldingen van vuurwerkoverlast, maar ook van brandjes.
-------------------------------------------------------------------------------------------
dit is ongeveer alles wat ik kan vinden
geen rellen/vernielingen van kaalkoppen
wel een steek partijtje hier en daar maar geen kaalkoppen. (in tegenstelling tot marokkanen zijn er niet zoveel kaalkoppen)
NoNaMe__
03-01-2006, 10:29
Ik ben wel eens met een groep marokkanen nieuwjaar gaan vieren buiten op straat, gingen we de ruit van een sportzaak ingooien:stout:
Waarom??
Ik weet niet, zomaar..
Het begint een probleem te worden jongens, iemand moet die gasten een lesje leren dat ze niet vergeten..
Wat voor lesje..
Weet nie, zeg jij het maar ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.