Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : GEZOCHT: mooie teksten voor bruiloftuitnodigingskaarten..

najat2332
02-01-2006, 18:36

ik ben op zoek naar mooi simpele teksten of gedichtjes voor uitnodigingskaarten.. hoop dat iemand mij kan helpen.. alvast bedankt...:) :)

insafje
02-01-2006, 22:11
ik heb er wel een paar Bismillahi Arahmani Rahiem Vertrouwen in El Mektab waar wij ons nu begeven Vertrouwen in Allahe(SWT) die ons deze dag heeft gegeven.. Op deze dag gaan ...(naam van je mannetje) en (naam van jou) samen door het leven.. Met de zegening van onze ouders waar we dankbaar voor zijn.. Willen we deze bijzondere dag graag vieren in jullie bijzijn. Wij hopen jullie Insa Allahe (datum) (2005) te verwelkomen.. Op de mooiste dag van onze dromen In de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle. Vol liefde zijn onze harten en vol zegeningen ons leven Vertrouwend op Allah Ta'ala en gelovend in het lot. Verbinden ................. en ................. ons in het huwelijk op .......... Door het lot van Allah Ta'ala op elkaars pad gekomen Iets waar we alleen van hadden kunnen dromen Onze droom wordt werkelijkheid op 15 mei Dankbaar en gezegend zijn wij. Samen een mooie toekomst tegemoet Samenzijn in voor-en tegenspoed Met Allah's zegen wordt onze droom werkelijkheid Vanaf 15 mei is ons huwelijk een feit Insa Allah de clercqstraat 125 amsterdam Aan de rand van een nieuw begin Gezegend en dankbaar, het huwelijk in Niet langer apart maar samen EEN In voor-en tegenspoed door het leven heen

doornroosje21
03-01-2006, 17:57
meeeeeeeeeeeeeeeeer heb namelijk ook nodig

fatimzohra
05-01-2006, 01:58
mooi man!! ik heb ook nodig.. we want more!!!

doornroosje21
07-01-2006, 17:15

we want more ahahaha

Marocca
07-01-2006, 17:18
Wauwww zo mooi :goedzo:

ingelogd
07-01-2006, 17:30
Insafje, Waar heb je die teksten vandaan als ik het vragen mag want er staan echt ernstige fouten in de eerste twee. De eerste: Bismillahi Arahmani Rahiem Vertrouwen in El Mektab waar wij ons nu begeven Vertrouwen in Allahe(SWT) die ons deze dag heeft gegeven.. Op deze dag gaan ...(naam van je mannetje) en (naam van jou) samen door het leven.. Met de zegening van onze ouders waar we dankbaar voor zijn.. Willen we deze bijzondere dag graag vieren in jullie bijzijn. Wij hopen jullie Insa Allahe (datum) (2005) te verwelkomen.. Op de mooiste dag van onze dromen Eigenlijk wordt daat gezegd dat de man en de vrouw alleen op die dag samen door het leven gaan. Best lullig toch.hahahah. Het is denk ik Vanaf deze dag gaan man en vrouw samen door het leven. De tweede: In de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle. Vol liefde zijn onze harten en vol zegeningen ons leven Vertrouwend op Allah Ta'ala en gelovend in het lot. Verbinden ................. en ................. ons in het huwelijk op .......... Waar "ons" staat moet "zich" staan anders slaat die zin helemaal nergens op. Hoe kunnen de man en de vrouw "ons"in het huwelijk verbinden. Het is niet om te zeiken, maar het zou lullig zijn als iemand deze teksten over zou nemen en compleet voor lul zou staan. Groetjes

najat2332
08-01-2006, 03:07
INSAFJE.... je bent een schatje dank je heel erg... ze zijn prachtig.. :kus:

Thuggylife
09-01-2006, 22:20
Mooiii

Loves_maroc
09-01-2006, 22:45
een rare vraagje mischien maar weten jullie mischien wat ik kan sturen naar een bruid en bruidegom die pas zijn getrouwd..een kaart wil ik sturen met geld..maar weten jullie mischien wat ik er bij kan schrijven..ietss..mooiS..?? shoukran..alvst