Bekijk originele versie : Vanochtend realiseerde ik me
samira_el
27-04-2003, 11:30
Vanochtend realiseerde ik me, dat ik geen 1 Nederlandse vriend of vriendin heb..
Het is niet dat ik ze niet mag, ze zijn hier gewoon niet..
Waar ik ben dan..
Hoe is jullie contact met Nederlanders?
Mocro4eva
27-04-2003, 11:34
nu je het het zegt in mn vriendenkring heb ik maar 1 vriendin van Nederlandse afkomst.
samira_el
27-04-2003, 11:41
Origineel gepost door Mocro4eva
nu je het het zegt in mn vriendenkring heb ik maar 1 vriendin van Nederlandse afkomst.
'
Komt het doordat je in een buurt woont met niet veel Nederlanders..
Of omdat je het beter met anderen kunt vinden?
Mocro4eva
27-04-2003, 11:45
komt denk ik omdat ik op een "zwarte school" :D heb gezeten, want al mn vriendinnen ken ik van de basisschool en de middelbare school, vaste clubje :D
Habibi_1984
27-04-2003, 11:47
Wees blij, er zijn zat Marokkanen (moi) die alleen Nederlandse vrienden hebben (gebrek aan beter). Vooral in het oosten en noorden zijn er weinig Marokkanen dus mensen kom uit die randstad om ons te vergezellen ;) Maar ik mag niet alleen klagen er zitten ook goede Nederlanders tussen net zoals er slechte Marokkanen zijn.
samira_el
27-04-2003, 11:48
komt denk ik omdat ik op een "zwarte school" :D heb gezeten, want al mn vriendinnen ken ik van de basisschool en de middelbare school, vaste clubje :D
aha..
Ik zit ook op een zwarte school, zo zwart dat ie sluiten moet
samira_el
27-04-2003, 11:49
Origineel gepost door Habibi_1984
Wees blij, er zijn zat Marokkanen (moi) die alleen Nederlandse vrienden hebben (gebrek aan beter). Vooral in het oosten en noorden zijn er weinig Marokkanen dus mensen kom uit die randstad om ons te vergezellen ;) Maar ik mag niet alleen klagen er zitten ook goede Nederlanders tussen net zoals er slechte Marokkanen zijn.
kay..
Maar toch, als ik volgend jaar ga studeren kom ik in contact met veel Nederlanders.. Dat zal dan wel effe wennen zijn denk ik
rif_ridster
27-04-2003, 12:04
ik ken wel veel nederlanderssss maar dat ik met ze omga niet zo!!
want de meeste begrijpen mij niet, of zien niet in hoe ik ben, maar dat is beter zo want ik praat met mijn vriendinnen heeeeeeeeel veel marokkaans en dat verstaan ze toch niet!!!
wat ik wel heb is een afgaanse vriendin!!! met haar kun je lachennnnnnnnnnnnn
en ook al babbel ik in het marokkaans ze begrijpt me punt wel want ik mix het!!!!
ze scheld me zelfs uit in het marokkaaans !!!!
dus bij deze wie heeft een afgaanse vriend/vriendin??????????
groetjes R. :zwaai:
samira_el
27-04-2003, 12:07
Origineel gepost door rif_ridster
ik ken wel veel nederlanderssss maar dat ik met ze omga niet zo!!
want de meeste begrijpen mij niet, of zien niet in hoe ik ben, maar dat is beter zo want ik praat met mijn vriendinnen heeeeeeeeel veel marokkaans en dat verstaan ze toch niet!!!
wat ik wel heb is een afgaanse vriendin!!! met haar kun je lachennnnnnnnnnnnn
en ook al babbel ik in het marokkaans ze begrijpt me punt wel want ik mix het!!!!
ze scheld me zelfs uit in het marokkaaans !!!!
dus bij deze wie heeft een afgaanse vriend/vriendin??????????
groetjes R. :zwaai:
Ik ken wel een afghaans meisje, maar ze doet best wel droog..
Ik heb trouwens wel een Marokkaanse vriendin die veel Nederlandse vrienden heeft.. Zij kan hartstikke goed met ze opschieten..
Mocro4eva
27-04-2003, 12:15
Origineel gepost door samira_el
aha..
Ik zit ook op een zwarte school, zo zwart dat ie sluiten moet
als het zo door gaat zijn er binnenkort helemaal geen middelbare scholen meer in Utrecht :D
samira_el
27-04-2003, 12:17
als het zo door gaat zijn er binnenkort helemaal geen middelbare scholen meer in Utrecht :D
Ja, Marokkanen weer ze verpesten altijd alles
Moi_Oujdia
27-04-2003, 19:57
mijn beste vriendin is een Afghaan. Het zijn echt toffe mensen!
Ik heb niet eens een nederlandse dokter, mijn tandarts is chinees, mijn apotheker is spaans, de bakker is turk...............
SweetRose
27-04-2003, 20:06
Kheb alleen maar Belgische vriendinnen :huil:
nix waloe marokkanen hier....
MissChica
27-04-2003, 20:28
k heb wel nederlanders al vriendinnen maar ga nie zo veel met hun om en 1tje is half somalische en half fins en de andere komt uit angola en eentje uit iran en de rest marokanen :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.